صمغ های جدید وارداتی مرمکی آلوده به مواد سمی و کشنده هستند از خرید صمغ مرمکی خوداری کنیدMyrrh

 صمغ های جدید وارداتی  مرمکی آلوده به مواد سمی و کشنده هستند از خرید صمغ مرمکی خوداری کنیدMyrrh
سلام 
از حدود هفت سال قبل که من شروع به تحقیقات بر روی صمغ مر مکی برای درمان بیماری های مثل بیش فعالی اضطراب و اعتیاد کردم تاکنون هیچ مورد مسمومیت یا آثار زیان بار مشاهده نکرده ام و خودم هم برای جلوگیری از عوارض دیابت  بمدت سه سال است با دوز کم از صمغ مرمکی استفاده می کنم ظرف مدت سه سال گذشته با استفاده از پروتکل درمانی ترک اعتیاد با استفاده از صمغ مر مکی و ویتامین های خاص موفقیت های زیادی  داشتم که باعث شد قیمت هر کیلو صمغ مرمکی از 30 هزار تومان در تهران به 200 هزار تومان و در شهرستانهای مثل تبریز به کیلویی یک میلیون تومان برسد 
 امروز  متوجه شدم تمامی بیمارانی که ظرف 40 روز گذشته از عطارها در تهران صمغ مر مکی خریداری کردند به جای اینکه بعد از یک ماه اضطراب انها کاهش و ولع مصرف به مواد مخدر کم شود همگی دچار  حالت های اضطرابی شدید درد قفسه سینه  طپش قلب و اختلالات عصبی و افزایش خشونت شده اند .
بعد از اینکه چند نمونه از صمغ های این بیماران مورد بررسی قرار گرفت متوجه شدم  صمغ های وارداتی جدید از مرزهای شرقی کشور مخلوطی ازچند صمغ مختلف مثل صمغ الجهود و الوورا و مواد ناشناخته ای است که باعث افزایش ادرنالین خون و فشار بر قلب و بی حسی اعصاب و افزایش  شدید اضطراب می شود 
با توجه به این مسله که صمغ فروخته شده به خریداران  مخلوطی از مواد ناشناخته و صمغ الجهود است و دارای خطرات  زیادی برای سلامتی است و مصرف ان در طولانی مدت باعث ایجاد بیماری های روانی  و سکته قلبی می شود بدین وسیله  به افرادی که می خواهند از این داروی گیاهی استفاده کنند اعلام می دارم از خرید و مصرف ان تا اطلاع ثانوی خود داری فرموده و در صورت استفاده از این صمغ و بروز هر عارضه ای اینجانب مسئول ان نخواهم بود و انتشار پروتکل درمان اعتیاد به مواد مخدر افیونی و شیشه با استفاده از صمغ مر مکی که متعلق به این جانب است تاکنون موفق و موثر بوده است  و این امر باعث افزایش قیمت صمغ مرمکی در ایران شده است  در این میان  گروهی سود جو  برای کسب در امد بیشتر و یا به علت های دیگر که برای من مشخص نیست با اضافه کردن مواد دیگر که از نظر شکل ظاهری و  مزه مشابه صمغ مر مکی هستند اما اثرات درمانی صمغ مرمکی را از بین برده و ترکیبی سمی ایجاد می کند که مصرف بیش از یک ماه ان  خطر سکته  قلبی و دیوانگی  و  مرگ دارد 
ضمنا به مسولین  امور بهداشت و درمان و بیماران و خواننده گان این وبلاگ اعلام می دارم  چون ظرف چند ماده اینده به مدت طولانی جهت یک کار پژوهشی عازم خارج از کشور هستم   اعلام می دارم  که پیگیر این مسله مسئولین و بازرسان و ازمایشگاه  وزارات بهداشت درمان  است  و من وظیفه وجدانی و کاری خود دانسته تا  با اطلاع رسانی  به موقع وسریع  به مسئولین ذیربط و مردم  از بروز عوارض و یا مرگ های ناشی از مصرف صمغ های الوده جلوگیری نمایم 
وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى
با تشکر دکتر یزدان نیاز
 ثبت   در تاریخ پنج‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶

هیچ نظری موجود نیست: