تجربه با مصرف مجیک ماشروم در ترک اعتیاد سیگار و مخدر گل

نوشته زیر توسط یکی از مصرف کننده گان مجیک ماشروم برای ما فرستاده شده است 

سلام بر دکتر یزدان نیاز عزیز، خواستم تا تجربه ای طولانی از اثر قوی و ضد مخدر مجیک ماشروم رو با بقیه افرادی که گل یا مشروب و یا هر دو آنها به علاوه سیگار مصرف میکنند رو در میان بگزارم.
من کسی بودم که هم گل و هم مشروب و سیگار مصرف میکردم و در زندگیم مشکلات فراوانی داشتم که با مصرف این قبیل مخدرها تا چند ساعت مغزم رو تعطیل می کردم و توهم آرامش داشتن را در چند ساعت تجربه میکردم ولی بعد از این چند ساعت همون آدم افسرده و پر از مشکلات میشدم، انسانی خشمگین که همه رو مقصر میدونست.
تا این که چند سال پیش شخصی مجیک ماشروم رو بهم معرفی کرد و منم طبق معمول برای تفریح گرفتم ببینم چی هست.
چیزی که جالب بود حتی پس از اولین مصرف ماشروم من تمایل به کشیدن سیگار نداشتم و تا یک روز هم سیگار نکشیدم!
خوب از اون جایی که مصرف ماشروم تجربه ای متفاوت رو در من ایجاد کرده بود رفتم سراغ اینترنت و حسابی تحقیق کردم هر چه مقاله خوندم خوب نوشته بودن از این ماده ها به غیر از داستان های تخیلی در بعضی از سایت های ایرانی!!!
خلاصه نام دکتر یزدان نیاز عزیز هم در اینترنت زیاد دیدم و مقاله هاشون رو هم مثل بقیه مقاله ها خوندم و متوجه شدم تنها دکتری که در ایران به صورت رسمی و به دور از تعصب داره با مجیک ماشروم برخورد میکنه ایشان هست.
منم که چند باری مجیک ماشروم طی این مدت مصرف کرده بودم و متوجه اثر ضد مخدری این ماده شده بودم چون سیگار و گل و مشروب رو گذاشته بودم کنار و حالت روحی قوی و اصلا انگار افسردگی از درون من رفته بود. حالا میتونستم تصمیمات خوبی بگیرم تا حدی که خیلی از مشکلاتم برام قابل حضم شد و آرام آرام تونستم حلشون کنم، انگار که هوشم افزایش پیدا کرده بود.
سرتون رو درد نیارم پس از گذشت این مراحل طی ایمیلی به جناب یزدا نیاز عزیز مطمئن شدم مصرف درست و به موقع این ماده یک انسان باخته رو تبدیل به انسانی پیروز میکنه.
دکتر گفت که هر دو هفته دو گرم مصرف کنم منم این کارو 3 بار تونستم انجام بدم و بعد از اون زمان استفاده از ماشروم در مدت زمان های طولانی تری شد مثلا هر 2 ماه 2 گرم مصرف میکردم و پس از مدتی شد 7 ماه چون دیگه ماشروم کارشو تو بدن من انجام داده بود وبدنم هیچ نیازی بهش نداشت این ماده رو نمی خواستم دیگر چون از نظر روانی کاملا آرام و سالم شده بودم احتمالا.
الان هم سالی 1 بار یا نهایت 2 بار بتونم مصرف کنم اونم فقط به خاطر اثر درمانیش روی روانم هست نه تفریح.
مخدر گل فقط یکی دو ساعت توهم آرامش رو به من میداد و مجیک ماشروم آرامش واقعی و طولانی مدت رو برام به ارمغان آورد و زندگی من رو از این رو به این رو کرد.
امیدوارم این تجربه بتونه به بقیه افرادی که از گل یا مشروب و سیگار استفاده میکنند کمک کنه

توجه درج مطلب فوق از نظر ما  به معنی رد یا قبول  مطلب فوق  نیست خواننده خود مختار به تفکر و نظر دهی است 

هیچ نظری موجود نیست: