تهدید به فیلترینک بعلت اطلاع رسانی درباره معجون بیرجندی (کلوچه فریب )

 شخصی مدعی شده است که متخصص مواد مخدر و پلیس سایبری است و ما را تهدید به فیلترینگ وبلاگ کرده است . در جواب ایشان می گویم
در حالی که همه رسانه ها در  ایرا ن و پلیس ایران درباره معجون بیرجندی و یا همان کلوچه فریب هشدار می دهند  اقایی ما را تهدید کرده که بابت نشر اکاذیب  درباره معجون بیرجندی وبلاگ ما را فیلتر می کند البته ما هر انچه را که  نوشته ایم از روی هشدارهای اعلام شده پلیس وسایت های اطلاع رسانی  دیگر است که منبع ان هم در اخر نوشته ذکر شده است .
  کسی نیست به این عاشق معجون بیرجندی بگوید اول برود  سایت  پلیس مبارزه با مواد مخدر  و ایسنا و 35900 باری که نام این معجون در اینترنت نوشته شده است را پاک کند بعد بیاید ما را تهدید به برداشتن پست نوشته شده درباره معجون بیرجندی بکند 
من فکر می کنم طرف خودش سازنده و فروشنده معجون بیرجندی است که این همه جوش می زند 
دوستان درباره اطلاع رسانی به شما بگویم 
دو سال قبل در برنامه رادیویی روز جهانی مبارزه با مواد مخدر من یک سوال درباره کشت مخدر گل در شیراز از مسئولین کردم که البته جوابی که به من داده نشد ان قسمت از برنامه هم پخش نشد و مدتی بعد سه مامور مبارزه با مواد مخدر ریختن توی مطب و یک پرونده کت کلفت درباره اینکه من پزشک تولید کننده متامفتامین هستم را  برای من تشکیل دادند چند ماه قبل نیز ستاد مبارزه با مواد مخدر از طریق دانشگاه علو پزشکی به نظام پزشکی شکایتی دال بر نشر اکاذیب بر علیه ستاد مبارزه با مواد مخدر برای من تشکیل داد و دادگاه نظام پزشکی  به من امر کرد  که  وبلاگ دکتر یزدان نیاز  را باید تعطیل کنم  من هم مدتی وبلاگ را بستم و بعد نام انرا از وبلاگ دکتر یزدان نیاز به  حکیم الرعایا تغییر دادم  
در جهت اطلاع رسانی درباره مواد مخدر هیچگونه  اغماضی جایز نیست گو اینکه این مسله کار و زندگی مرا مختل کرده است اما هدف اشکار کردن حقایق موجود در جامعه است حتی اگر اطلاع رسانی  من به ضرر گروه خاصی از جامعه حتی افراد با نفوذی باشد  که از فروش مواد مخدر تجارت می کنند  این مسله ممکن است  باعث اسیب به زندگی من بشود  که شده است  اما شما دربرابر ان عده ای که در راس امور مواد مخدر در این مملکت هستند و من  در برابر انها ایستاده ام نقطه کوچکی در این  جهان هستی هستند  زیاد جوش نزنید  بدانید گروهی هستند با نفوذ تر از شما که بزودی به جای وبلاگ من خود من و زندگیم  را فیلترینگ می کنند 

چندین لینک درباره معجون بیرجندی  در اینترنت 

هشدارهای پلیس: كلوچه توهم زا چیست؟ - دیمه نیوز

دیوانگی؛ پایان مصرف «معجون بیرجندی»! - ایسنا

معجون بیرجندی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

جناب مدعی  لطفا توجه بفرمایید اول بروید  وبلاگ همسفر با کنگره 60 را فیلترینگ کنید 
 منبع مطلب نوشته شده  ما از لینک زیر است 
یک سایت در باره این معجون می نویسد 

معجون بیرجندی چیست ؟

معجون بیرجندی ( لوز ، معجون خوسفی ) نوعی شیرینی روان گردان هست که در جنوب خراسان بیشتر رواج داره . از نظر کمیت بیشترین بخش این شیرینی آرد نخود هست که به همراه زعفران ، جوز بویا ، زنجبیل ،چند گیاه دیگه و البته روغن گرس درست میشه و همین روغن ( که ماده ی اصلیش
کانابیدول -CBD-هست ) باعث اثرات روان گردان شیرینی می شود . چون شیرینی ها به صورت لوزی بریده می شود به اون لوز هم می گویند .

Persian Psychedelic Forum

مدعی سالم بودن معجون بیرجندی که خودش را کارشناس مواد مخدر  و اهل بیرجند می داند و فقط دو بار از این معجون استفاده کرده است و ما را تهدید به فیلترینگ کرده است 
قسمتی از نامه ایشان خودم اهل بیرجندم و اطلاعاتم کامله هم در مورد مواد مخدر و هم به خصوص معجون بنده هم کارشناس مواد مخدر هستم سوالی داشتین من در خدمتم و مطلبتونم سریع تر بردارین چون فیلترینگ دست من نیست من گزارش دادم تا ٤٨ساعت دیگه اگ مطلب اصلاح نشده باشه سایت فیلتر میشه با تشکر یا علی.

 لطفا این پستتون رو یا بردارین یا اصلاحش کنین وظیفه من بود قبلش بهتون تذکر بدم وگرنه خدایی نکرده مجبور به اعمال فیلترینگ هستیم
نامه ایشان 

سلام علیکم 
اقای دکتر اگ میخواین جوونارو از خوردن معجون باز بدارین که کار خوبی میکنین و خدا خیرتون بده 

لطفا مطالبی رو به دروغ ننویسین و روش قسمه خدا بخورین 

شما از من متدین ترین میدونین قسم دروغ چقد بده 

ولی با این حال من کاری به قسمتون ندارم به خودتون و خدای خودتون مربوطه 

ولی اینکه به دروغ بنویسین معجون توی دستشویی درست میشه کار درستی نیست 

بنده خودم اهل بیرجند هستم و کاملا با مراحل ساخت معجون اشنانم 

و تا حالا ٢بار مصرف کردم اما به دلیل اینکه علاقه ای به مصرف این چیزا ندارم نخواستم دوباره تجربش کنم 


اقای یزدی لطفا اطلاعاتی که میدین درست باشه به خاطر اینکه جوونی میاد سایت شمارو میخونه ده تا سایت دیگرم میخونه میبینه مطلبتون صحت نداره از ٤نفر که میدونن میپرسه میبینه صحت نداره و این خیلی بدتره فک میکنه همه دارن دروغ میگن که این ماده خوب نیست و شروع به مصرف میکنه شما با مطلبی که گذاشتین نه تنها جلوگیری از مصرف نمیکنین بلکه اشتیاق بیشتری ایجاد میکنین این مطلبو یه نوجوان ١٥سالم بخونه میفهمه که دروغه چون دلیلی نداره بخوان تو دسشویی بزارن نه علمیه نه عقلانی بنده خودم اهل بیرجندم و کارمند پلیس سایبری هم هستم مجبورم به سایتا سر بزنم و تذکراتی رو بدم ولی اینو برادرانه میگم اگ میخواید از مصرفش جلوگیری کنین با دروغ نمیشه راستشو بگین جوان خودش عقلداره میفهمه با بزرگنمایی فقط بدتر میشه شما از بدی هاش مطلب بزارین اون خودش میفهمه شما بگین که روغن حشیش هستش اون میفهمه که بده من حتی از بستگان خودمم هم این شیرینیو درست میکنن و ادمای معتقد و مذهبی هم هستن هیچوقت ندیدم توی دستشویی بزارن چون دلیل عقلانی برای این کار نیست میپزنش اونم با حرارت ما بستگانمون برای مصرف خودشون درست میکنن و نمیفروشن اصن پس دلیلی نداره بزارن توی دسشویی که بوی گند بگیره حتی اگ برای فروش هم باشه بو میگیره و مشتریشو از دست میده توی بیرجند و کلا استان خراسان جنوبی مرسوم هستش درست کردن این نوع شیرینی و مصرف اون در مهمانی ها و جشن ها البته از قدیم الیام روغنی که داخلش استفاده میشد کمتر بود ولی الان دوزش رو کسایی که برا فروش درست میکنن میبرن بالاتر برای توهم زایی بیشتر ولی قدیم ها هم دوزش کمتر بود هم میزان مصرفش توی بیرجند مردم میدونن این چیه و جنبه مصرفشو دارن و هیج کسم اینجا معتادش نمیشه چون فقط در مهمانی ها اونم به میزان کم مصرف میشه لطفا این پستتون رو یا بردارین یا اصلاحش کنین وظیفه من بود قبلش بهتون تذکر بدم وگرنه خدایی نکرده مجبور به اعمال فیلترینگ هستیم سایت شما اقای یزدی بیشتر زیر ذره بین هستش به دلیل اینکه در مورد مواد مخدر هست و ممکنه جان افراد در خطر باشه با دادن اطلاعات غلط قسمت های دیگه سایت هم در دست بررسی هست موردی بود تذکرش رو خوام داد این قسمت برای خودمم هم جالب بود چون خودم اهل بیرجندم و اطلاعاتم کامله هم در مورد مواد مخدر و هم به خصوص معجون بنده هم کارشناس مواد مخدر هستم سوالی داشتین من در خدمتم و مطلبتونم سریع تر بردارین چون فیلترینگ دست من نیست من گزارش دادم تا ٤٨ساعت دیگه اگ مطلب اصلاح نشده باشه سایت فیلتر میشه با تشکر یا علی.

 پاسخ دکتر یزدان نیاز 

  با این همه دروغ دغل که نوشتی  حتما فکر کردی با شخص ساده و  ترسو بیسوادی طرف هستی !!پسر جان من نزدیک به 60 سال سن دارم و تاکنون مطلبی ننوشتم که خودم  انرا از لحاظ علمی بررسی نکرده باشم در این وبلاگ بیشتر از 5000 پست راجبع مواد مخدری است که شاید شما  اصلا اسم نصف بیشتر انها را هم نشنیده اید 

هیچ نظری موجود نیست: