با سلام خدمت آقای دکتر میخواستم بدونم ایبوگین از کجا میشه تهیه کرد

با سلام خدمت آقای دکتر 
میخواستم بدونم ایبوگین از کجا میشه تهیه کرد 
مرسی و متشکر
جواب 
تنها کسی که در ایران در 3 سال گذشته از  ایبوگین برای ترک اعتیاد استفاده کرده است من هستم  .و خودم ایبوگین را از یکی ازکشورهای افریقایی وارد کردم 
 بعلت اینکه ترک دادن با ایبوگین شرایط خاصی می خواهد من  انرا برای  بیمارانی که تشخیص بدهم استفاده می کنم زیرا بعلت ارزشی که برای این  دارو در ترک اعتیاد مواد افیونی بخصوص هروئین دارد  نمی خواهم افراد غیرمسئول و نادان  برای استفاده شخصی و با تبلیغات درروغین برای کسب در امد  با تجویز نادرست   ارزش این دارو را در اذهان عمومی خدشه دار کنند  البته   می دانم  افراد دیگری به زودی  ممکن است انرا وارد کنند و چون  اطلاعات کافی در  مورد طریقه درمان با ایبوگین را ندارند ممکن است بعلت استفاده نادرست عوارضی ایجاد کنند و  این دارو بد نام شود البته اگر ستاد مبارزه با مواد مخدر و یا مراکز درمانی و دانشگاهی کشور بخواهند می توانم درمان با ایبوگین را بطور اصولی و صحیع به انها اموزش دهم زیرا هدف ما نجات معتادان است اما متاسفانه مراکز دانشگاهی و ستاد مبارزه با مواد مخدر در مورد داروهای جدید ترک اعتیاد  به روز نیستند و فعلا تنها ایه نازل شده برای ترک اعتیاد در ایران معتاد شدن به متادون است 

هیچ نظری موجود نیست: