ترک اعتیاد و درمان افسردگی با قارچ جادویی

ترک اعتیاد و درمان افسردگی با قارچ جادویی
این نامه امروز به دست من رسیده است


درود بر ما آقای دکتر ، 
بنده از 16 سالگی برای تفریح انواع مواد مخدر رو مصرف میکردم ( البته هیچ وقت اعتیاد نداشتم فقط کنجکاوی میکردم) و توی این مدت 8 سال هدفم از زندگی رو از دست داده بودم و انگیزه ای نداشتم و تنبل بودم و مصرف کننده ... تا دو ماه پیش که قارچ جادویی مصرف کردم و ورق کاملا برگشت ، افسردگی ام برطرف شد و کاملا هدف دار شدم ، کتاب میخونم ، اعتماد بنفس بیشتری دارم و ...
خواهشم ازتون اینه که این متن رو توی وبلاگتون بزارید تا مردم و برخی مسئولان بدونن که این ماده خاصیت دارویی هم داره ، البته من نمیخوام مصرف هیچ ماده غیرقانونی رو رواج و توصیه بدم ولی میشه برای پزشکی از این ماده استفاده کرد همونطوری که افسردگی من رو برطرف کرد. و خودتون هم بهتر میدونید که این از لحاظ علمی هم ثابت شده است

هیچ نظری موجود نیست: