دانشجوی شیمی تنبل و پررو بدنبال فرمول ساخت هروئین و کراک

انشجوی شیمی تنبل و پررو بدنبال فرمول ساخت هروئین و کراک 
مملکت جالبی است دانشجوش این باشه وای به حال استادش 
برای من جالب است بعضی ها با چه رویی چه تقاضاهایی دارند  و اگر به  درخواست نامشروع انها جواب موافق ندهی شاکی هم می شوند
این اقا  مدعی است که مثلا دانشجوی شیمی است و دنبال فرمول ساخت هروئین و کراک  است چند تا نامه زد من جواب ندادم 
 خودش این قدر بی سواد تنبل است که کتاب های خودش را نمی خواند هلو بیا برو تو گلو می خواد تازه من نه ایشان را می شناسم  نه  سازنده مواد مخدر هستم نه صنعمی با ایشان دارم  من پزشک ترک اعتیاد  هستم نه  قاچاقچی و رواج دهنده اعتیاد چطور بعضی ها این قدر پر رو هستند. این نامه ها را می نویسند 


Sajjad Bahirayi's profile photo 

لطفا طریقه ساخت هروئین از کدئین رو کامل بفرستید.باتشکر

 Sajjad Bahirayi's profile photo 
سلام جناب دکتریه خواهش داشتم ازتون.فرمول کامل شیشه وهرویین فشرده رو برام ایمیل میکنید؟یه دنیا ممنون میشم
 Sajjad Bahirayi's profile photo 

دکترجان من هم سلام عرض کردم هم خواهش از شما.خیلی دنبال فرمول کامل شیشه و هرویین گشتم ولی پیدانکردم لطف میکنید بهم ؟بخدا بدجور نیاز پیداکردم به این فرمول.دانشجوی شیمی هستم

 Sajjad Bahirayi's profile photo 
دکترجان سلام .چرا جواب منو نمیدید.الان یک ماه هس دارم براتون ایمیل میزنم ولی جوابمو نمیدید.من دانشجوی شیمی هستم.لطف میکنید فرمول کامل شیشه وهرویین پاک یا همون اشک رو برام بفرستید.چند بار تا حالا خواهش کردم ازتون.ممنون میشم اگ جوابمو بدید
 Sajjad Bahirayi's profile photo 
مرد که نبودی حداقل جوابه ایمیل های منو بدی ازبس خودتو بالا میگیری.دیگه به ایمیله من چرتو پرت نفرس که فحش میدم بدجور.برو برس پی کارت.دکترای مثله تو اطلاعاتشونو با خودشون به گور میبرن.تمام.

هیچ نظری موجود نیست: