شما هم یک سویه ماری جوانا طبی به نام مخدر گل با نام سویه تهران یا کوروش بسازید

سلام آقای دکتر وقتتون بخیر، من دانشجوی کارشناسی ارشد اصلاح گیاهان دارویی هستم و روی شاهدانه کار میکنم اما تازگی متوجه شدم که برای ادامه تحصیل در ایالات متحده به کار های کلینیکال تریالز بیشتر از کار های اینویترو فاند میدهند، از آنجایی که شما فرد فعالی در زمینه ی مواد مخدر و شاهدانه هستین و مطالعات کاملی رو در این زمینه داشتین، خواستم از شما برای اینکه در چه زمینه ای کار کنم مشاوره گرفته و راهنمایی های لازم رو مبذول کنید، با تشکر

مخدر گل (ماری جوانا طبی ) سویه اوباما

سلام
دوست عزیز  در ایران هیچکس  مجوز  استفاده دارویی از کانابیس و حق تجویز انرا ندارد و هر کار علمی و پژوهشی و تحقیقاتی بر روی گیاهانی مثل کانابیس و مجیک و سالویا  هم ممنوع است . به این دلیل شما قادر به کار کلینکی بر روی شاهدانه در ایران نیستید

ماری جوانا طبی (مخدر گل ) ( سویه بن لادن )
با توجه به اینکه تغییر ات ژنتیکی بر روی گیاه  شاهدانه  سایتوا و ایندیکا بسیار اسان است اگر من بودم از ترکیب دو سویه از گونه های مختلف یک فرم جدید از شاهدانه طبی (مخدر گل ) را می ساختم .
این روزها هر ساعت شاهد ورود یک سویه جدید در دنیا هستیم  سویه شهر زاد سویه کیش سویه اوباما  سویه بن لادن شما هم یک سویه بسازید به نام ماری جوانا طبی  تهران ( مخدر گل سویه   تهران  یا کوروش یا داریوش ) با تی اچ سی 25 در صد به بالا !!
اکی ثانیه برایت یک بورس تحصیلی و گرین کارت می فرستند !

هیچ نظری موجود نیست: