داستان است یا کامنت یا دفاع ازمخدر گل یا مدرکی دال بر دیوانگی

داستان است یا کامنت دفاع از گل است یا مدرکی بر دیوانگی
این کامنت کسی در دفاع از مخدر گل است کسی که گل می کارد و مصرف می کند و در قبرستان نزدیک خانه سالویا دیده و در گاوداری به دنبال مجیک ماشروم است
حالا با خواندن ان باز در دفاع از مخدر گل باشید و بگوید مصرف ان روی مغز اثر ندارد













داستان چرا سره هم میکنی؟
پسره سیگاری زد تو چتی رفیقاشو مثل حیوون دید؟یا اونقد خندید منزوی شد؟
چهار ساله دارم گل میکارم 19سالمه روزی بیست گرم مصرف میکنم،منو دیگه سیاه نکن،حداقل سینفرو میشناسم که مدت طولانی دارن گل میزنن از آدم عادی عادیترن.هرکی که مخش رد بده روانی بشه قبل
از مصرف مشکل روحی داشته یا به احتمال زیاد ایمانش ضعیف بوده .
آرزوی من اینه در حالت چتی بمیرم .

در ضمن هیچکی این حقو نداره انسان رو از گیاهی که خدا آفرید محروم کنه.خونمون لواسونه تو قبرستونه محلمون که حکم جنگلو داره امسال پر از سالویا شده منشا از گلهایی بود سره قبرا میزاشتن یعنی تو گل فروشی ها سالویا دیواینوریم رو به عنوان گیاه زینتی میفروشن.
اولش مطمعن نبودم دیواینوریم باشه برای همین یه برگ تازشو جوییدم داشتم میترکیدم توهمش نزدیک به واقعیت بود و درصدی هم فانتزی ولی چیزه جالبی بود همشونو چیدم مصرف کردم الان احساس خشنودی و کامل بودن میکنم به زندگی علاقه زیادی دارم.....تو هند قارچ جادویی از کود گاو بدست اومد امکان داره تو گاوداری ها پیدا بشه؟
اینجا هر سال کنار جاده ها و تو باغ ها تاتوره در میاد یکی از یاران به اندازه یک مشت تخمش را مثل چایی دم کرد خوردیم افتاده بودیم کف اتاق منتظره مرگ بودیم.
 که شانس آوردیم و خدا عمری مجدد عنایت فرمود ولی پشیمون نیستم چون از اون روز به بعد انسان بهتری شدم،ایا ایبوگین به صورت آزاد توزیع میشه؟اگه هست معرفی کنید استفاده کنیم،بخورید بیاشامید ولی اصراف نکنید،در مورد روانگردان های گیاهیی صدق میکنه،قانون در ایران برای سلامت جامعه نیست بلکه برای کنترل جامعه است این خیلی وهشتناکه ....
اگه یه روز ازدواج کردم و صاحب فرزند شدم اگه بچه رفت سمت اعتیاد میشونمش میگم هر گیاه توهم زایی میخوای بگو برات میارم ولی صنعتی نزن....

هیچ نظری موجود نیست: