وقتی تزکیه را تسویه بشنوی و تائید را تحریف نماز شکرت تبدیل به نماز وحشت می شود و با ید منتظر مراسم ترحیم باشی

وقتی  تزکیه را تسویه بشنوی و تائید را  تحریف  نماز شکرت تبدیل به نماز وحشت می شود و با ید منتظر مراسم ترحیم باشی
امشب داشتم وارد ساختمان می شدم که دیدم  تلویزیون  نگهبان  در حال نمایش رهبر است که در جمع  رهبران نیرو های انتظامی در حال را سخنرانی است و گوینده می گوید :
رهبر انقلاب  می گوید   نیروهای انتظامی باید  تسویه شوند !!
دویدم رفتم  اپارتمانم و گفتم خدا را شکر بلاخره بعد از 5 سال  نوشتن بعضی از عناصر نامطلوب از نیروهای انتظامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر  می روند وتازه مبارزه با مواد مخدر شروع می شود
دو رکعت نماز شکر خواندم و تلویزیون را روشن کردم و گشتم گشتم  و منتظر شدم تا دوباره اخبار مربوط به سخنان رهبر را بشنونم
بعد از شنیدن ان به خودم گفتم بیچاره برو گوشت را بده بشورند که
منظور تسویه نبوده تزکیه بوده !
گفتم مهم نیست  رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر فضلی می رود مجلس و اسناد پول های کثیف  را که اعلام کنه حتما چند نفری را در ستاد مبارزه با مواد مخدر بازنشسته می کنند کار تو هم به ثمر می رسد و سردار تکذیب می رود .
رفتم سر  کامپیوتر به بینم  از فضلی و پول های کثیف در رابطه با مواد مخدر چه خبر !
با دیدن این تیتر که
رحمانی فضلی:سخنانم درباره پولهای کثیف تحریف شد                         
         
بررسی «پول کثیف» در پارلمان و عذرخواهی وزیر از بهارستان‌نشینان
عبدالرضا رحمانی‌فضلی برای ارائه گزارش پیرامون پول کثیف به میان نمایندگان آمد و در انتها از وکلای ملت عذرخواهی کرد.    
با توجه به  مسائلی که  چند روز گذشته برایم  پیش امده بود و بوی پاپوش بدی می داد
پریدم رفتم  یک نماز وحشت خواندم  و بعد وصیت نامه ام را نوشتم و توی ان ذکر کردم .
چطور و کجا  برای من مراسم ترحیم بگیرند      



هیچ نظری موجود نیست: