دختر باهوشی ام که متادون و بوپرنورفین و شیشه مصرف می کنم و برای ترک اعتیاد مواد مخدر محتاج به کمک شما هستم !!


با سلام دختری 32 ساله هستم،،،،امروز یک اردیبهشت،،،،حدود 4ماه است شبشه مصرف میکنم،،،امتحان سنگینی حدود مرداد دارم و جهت کارم ضروریست،،،،دراین مدت تا امتحان درمنزل هستم،خانواده ام نمیدانند،شبی اعدد بوپرنورفین میخورم و کلسیم،،،مصرف ماهانه ام حدود 4 الا 5 سوت است ،بشدت مایل به ترکم،چون بخاطر مشکلی از دی شروع کردم و الان از خودم بدم امده،،،بشدت،،،مرتب مسواک میزنم،ترسو شدم،بشدت تحریک پذیر،،،خوابم بد نیست،اما غذام کم شده و سه چهار کیلو کم کردم،البته واقعیت اینه من خوب استنشاق نمیکنم با هر دودی اینطورم،قبل از دیماه،،،،،تقریبا روزی 20 میلی گرم متادون مصرف ممیکردم،الان دیگه میخام سالم باشم،،،البته وزنه میرنم، دختر باهوشی ام ،اگه شما کمک نکنید خوددرمانی میکنم ک سخته با توجه به امتحانم،ماهی 4 5 سوت،هفته ای دو روز متادون،بوپرنورفین شبی اعدد،،،،،چطور ترک کنم باور دارم معتادم میپذیرم ومیخام ترک کنم ممنون با هزینه مشکلی ندارم میترسم میلی ک فرستادم غیر فعال باشه،،،،،،با اسم ***** منو به یاد داشته باشین  تا اگه جواب نیومد میل بسازم،،،،سپااااس، جواب
سلام  یک پیام با با ذکر ایمیل قبلی تان و با نام دختر با هوش  به تلفن 09128938468 
بفرستید
خانم منشی با شما تماس  و هماهنگی لازم را انجام می دهد

هیچ نظری موجود نیست: