سیگاری مخدر گل آغشته به واکس گوش (دب ) زدم و اکنون قدرت تکلمم ضعیف شده است چکار باید بکنم !!

با عرض سلام و خسته نباشید  پسری  ٢٣ ساله هستم  که حدود ١ ساله که مصرف کننده ی گهگاهی مخدر گل (٢ ماه یک بار حدوداً) هستم اما هفته ی پیش یکی از دوستانم مخدر گل پیچیده شده در سیگار رو که عاقشته به واکس گوش یا همون دٓب بود رو به من پیشنهاد کرد که البته بنده هم دوز بسیار بالایی از اون رو مصرف کردم و به میزان قابل توجهی از توهم رسیدم که مدت زمان بسیار بالایی هم داشت طوری که تا شب بعد تاثیرش رو حس میکردم، چند روز بعد با مشاور روانشناسم جلسه ای داشتم که ایشون به من گفتن قدرت تکلمم نسبت به هفته ی پیش ضعیف شده که خب من هم براشون ماجرا رو توضیح دادم ولی مشاورم گفتن به دلیل عدم اطلاعات کافی نسبت به مواد مخدر نمیتونن بهم کمکی کنن و تنها پیشنهادی که بهم دادن پیگیری این مسئله از طریق یک روانپزشک و یا یک فرد متخصص بود از همین بابت میخواستم یک جلسه مشاوره با جنابعالی داشته باشم چون حس میکنم در شرف وابستگی روانی نسبت به گل هستم.
با تشکر از شما

سلام
ابتدا یک پیام با ذکر ایمیل  و تلفنی که بتوانم با شما تماس بگیرم  به سامانه پیامک 09128938468  بفرستید دو روز دیگر  شخصا با شما تماس می گیرم
واکس گوش ماری جوانا از کلرادو امریکا تا شهرک غرب تهران ...
بچه های شهرک غرب مواظب اثرات روانگردانی کاغذهای آغشته به ... ماری جوانا گل باشند

هیچ نظری موجود نیست: