جوانان ایرانی با مصرف مخدر گل شروع می کنند اما بعد بر سر دو راهی شیشه و و روانگردان های ال اس دی یا دی ام تی سرگردان می مانند

با توجه به تجارب و تحقیقات شخصی به نتیجه جالبی در مسیر اعتیاد و مصرف  ماده مخدر گل  دیده می شود که بهتر است همکاران  درمانگر  به ان توجه کنند
تقریبا بیش از 90 در صد جوانان بعد از مصرف حدود 6 ماه مداوم مخدر گل شروع به استفاده از مخدر شیشه به صورت تفریحی می کنند این مسله در جوانانی که  بیشتر در سال های اخر دبیرستان و یا اول دانشگاه هستند بیشتر دیده می شود .
. حدود 10 در صد بقیه  بعد از  اعتیاد به مخدر گل بدون انکه بسمت مخدر شیشه بروند   خواستار تجربه کردن روانگردان هایی مثل  ال اس دی  و یا مجیک و یا دی ام تی  می شوند
جالب این است که حدود 50 در صد معتادان به گل  که فقط چند بار مخدر گل مصرف کرده اند و یا  توسط والدین  بعد از مراجعه درمان شده و مخدر گل را   ترک  کرده اند  و دیگر گل نمی کشند   تمایل زیادی  به تجربه  مصرف   مواد روانگردانی مثل مجیک ماشروم و ال اس دی و دی ام تی  دارند .
متاسفانه جوانان ساده که می خواهند تجربه ای با دی ام تی و یا ال اس دی داشته باشند چون هیچ گونه اطلاعاتی از این مواد  ندارند و  اکثرا هنوز در خانه پدر و مادر هستند و  پول لازم برای خرید  این گونه مواد  را ندارند دست به کارهای احمقانه می زنند
روال   مصرف کننده گان مخدر گل در ایران که به مصرف روانگردان ها و یا شیشه  ختم می شود !
در جوانان   بعد از مصرف مخدر گل به علت ایجاد حالتی به نام ابولبا  انها دچار فقدان خویشتنداری  در کنترل وسوسه ها می شوند . این جوانان به چند دسته تقسیم می شوند
گروهی که دارای وضعیت مالی خوبی هستند
 ناگهان  مقدار زیادی از پول پس اندازشان را صرف خرید ال اس ی  و یا مجیک ماشروم  می کنند
اگر وضعیت مالی  خانواده زیاد خوب نباشد
  جوانان دو دسته می شوند  و با توجه به تربیت  خانوادگی برای بدست اوردن  پول و خرید روانگردن کارهای زیر را انجام می دهند  
 انهایی که   تربیتشان کمی  بهتر است  و یا تحت کنترل بیشتری هستند  با بهانه ای مختلف مبالغ هنگفت (50 هزار تومان 100 هزارتومان )  را از والدین  طلب می کنند  این جوانان   اگر دبیرستانی یا دانشگاهی  باشند  عنوان می کنند که این مبلغ را  برای خرید چیزی  می خواهند   که برای تحصیل  لازم دارند   .
دزدی پول از والدین برای خرید روانگردان
گروهی دیگر از جوانان شروع به دزدی پول  از پدر و مادر می کنند از سر جیب رفتن کت پدر تا سوء استفاده از عابر بانگ مادر گرفته تا ...
خوب حالا شما بفرماید جواب این جوان را من چه بدهم !!
یک نامه از یک جوان




سلام اقای دکتر ، من خیلی اتفاقی با شما و وب سایتتون اشنا شدم
خیلی از مطالبتون تونستم استفاده کنم ، واقعیتشو بخواین بیشتر استفاده مصرفی داشتم تا عبرت گرفتن ، چون تا حد خیلی زیادی علاقه به لذت مصرف مواد روان گردان بخصوص شیشه و گل دارم...
گل هر روز حداقل دو گرم اما شیشه خیلی بخوام مصرف کنم هفته ای یک بار
20 سالمه و دانشجو هستم
چیزی که جدیدا منو خیلی درگیر خودش کرده dmt هست ، حس کنجکاویم خیلی عجیبه ولی کسی اطلاعاتی ازش نداره یا اوناییم که دارن قابل اعتماد نیستن
من با توجه به موقعیت و دانایی که از شما درباره drug دیدم خواستم این موضوعرو با شما درمیان بزارم
دیدم که خیلی سربسته درباره dmt توضیح دادین و مثل خیلی از موادهای دیگه طریقه تهیه - مصرف و.... نگفتین
میشه بهم کمک کنین؟
من واقعا خیلی دوست دارم تجربش کنم ولی میترسم اگرهم پیداش کردم خودش نباشه و کاسبا چیزی بهم بدن که عواقب بدیرو همراه داشته باشه
مچکرم اقای دکتر

جواب شما  
با تشکر از  پیغام مفید  شما 
من جواب لازم را برای شما ایمیل خواهم نمود
 و در این جا باید اعلام کنم انچه که نوشتم برای اگاهی دیگران بود و منظور من توهین به شما و یا  زیر سوال بردن شما نیست

هیچ نظری موجود نیست: