خازن های الکترولیتی و اسرار پشت پرده سلطه اسرائیل بر جهان توهم یا واقعیت ؟(قسمت اول )

خازن های الکترولیتی و اسرار پشت پرده سلطه اسرائیل بر جهان  توهم یا واقعیت ؟
خبر اخیر درباره جاسوسی با تلویزیون های  هوشمند  سامسونگ را حتما خوانده اید !
جاسوسی سامسونگ با تلویزیون‌های هوشمند جاسوسی سامسونگ ...
خواندن این خبر ناگهان مرا به یاد مسائلی انداخت که در سالهای 1384 با ان درگیر بودم  و وقتی ان زمان  این مسائل را با گروهی  مطرح کردم انها با این تفکر که اقای دکتر  دچار توهم شده است  انرا زائید توهمات و تخیلات من دانسته  اما امروز دوباره  انچه را که من یافته ام  برای شما بازگو می کنم
خازن الکترولیتی چیست .
این خازن همانند یک انباره برق است و دارای دو پایه است و ظرفیت ان با میکوفاراد اندازه گیری می شود هر چقدر ظرفیت ان بیشتر باشد برق بیشتری را در خود نگاه می دارد و در همه مدارات الکترونیکی از ان استفاده می شود

خازن الکترولیتی زمان  قدیم با ظرفیت 1000 میکوفاراد

اثرات میدان های الکترومغناطیسی بر روی فرکانس بدن انسان و ...
سال 1384 زمانی که درگیر ازمایشات مدارات القایی و اثرات میدان های مغناطیسی  بر روی مغز  موش  در رابطه با ازاد سازی هورمون دوپامین بودم به کشف حیرت انگیزی رسیدم !
ابتدا باید بگویم که یکی از بهترین و مهمترین سرگرمی های من از دوران دبستان ساخت وسائل الکترونیکی بود و هم اکنون نیز چندین مولتی متر و فرکانس متر و مقدار زیادی مقاومت و خازن و وسائل الکترونیکی  از ان دوران باقی مانده است .
در یک ازمایش  زمانی که یک سیم پیچ بزرگ را به مدار وصل کرده بودم ناگهان خازن الکترونیکی یک  وسیله برقی  دیگر که در کنار ان قرار داشت منفجر شد .وسیله برقی  به برق وصل نبود پس چرا خازن ان منفجر شده بود .


زمانی که برای تعویض خازن به سراغ  خازن های الکترولیتی که داشتم  رفتم  تعجب من دو برابر شد خازن های شیمیایی  که من داشتم  باقی مانده از سالهای قبل و خریداری شده در  سال های 1355 بود .یعنی خازن قبل از انقلاب!
اما خازن مداری که سوخته بود  در سال 1382 ساخته شده بود و بسیار بزرگتر از خازن قدیمی من بود
بعد از سی سال  توسعه صنعت الکترونیک  که همه چیز کوچک و کوچکتر می شود اما دو خازن شیمیایی با ظرفیت و ولتاژ یکسان  انکه 30 سال قبل ساخته شده است کوچکتر از خازنی است که بر روی یک مدار ساخته شده  امروزی بود چرا ! 
اگر هر فرد دیگری جای من بود به خودش می گفت همین که هست ! اما بدبختانه من ادمی  با این عقیده هستم که هر چیزی که اتفاق می افتد و هر مسله ای باید  دارای یک دلیل علمی باشد .
بلافاصله همه وسائل الکترونیکی را که داشتم بازرسی کردم از مادر بورد های کامپیوتر های 386  و 486 قدیمی که داشتم تا وسائل مخابراتی جدید .
جالب این بود که همگی مدارات الکترونیکی که داشتم و از چندین کارخانه مختلف بود همگی فقط از یک و نوع خازن شیمیای  استفاده کرده بودند .به خصوص در قسمت تغذیه تقریبا همگی از همان خازن شیمیایی که ترکیده بود و مال یک کارخانه بود استفاده شده بود چه تلفن پاناسونیک چه مادر بورد شرکت گیگا و یا بلندگوی پایونیر و غیره

جالب این بود که روی همه خازن های جدید یک چاک بعلاوه یا سه تایی  قرار داشت در صورتی که همان خازن از نوع ژاپنی و قدیمی فاقد این چاک  ها بود .
خلاصه رفتیم تو اینترنت ان زمان  و به دنبال اینکه چرا خازن های جدید دارای چاک است و این خازن ها ساخت کدام کارخانه است .
ان زمان چیزی درباره این چاک توی اینترنت نبود اما بعد ها  در ویکیپدیا پستی به نام  طاعون خازن های شیمیایی   یا capacitor plague پیدا کردم که در ان نوشته بود که در بین سالهای 1999 تا سال های 2007بعضی شرکت های تایوانی این خازن ها را برای کامپیوترها ورایانه های شخصی و مدارات تغذیه و کارت های گرافیک ساخته است و با این که فرمول ساخت این خازن ها مشکل داشته   برای انکه گازهای داخل ان تخلیه بشود این شکلی ساخته اند .

اما زمانی که رفتم سراغ لینکی که مربوط به این شرکت ها بود با این پیام مواجه شدم


We're sorry but you are visiting our website from a country to which we restrict access متأسفیم اما شما در حال بازدید از وب سایت ما از یک کشوری هستید  که ما دسترسی ان کشور را به این اطلاعات  محدود کردیم  



 با   توجه به قوانین  ایالات متحده و قوانین و مقررات ملی صادرات .در رابطه با  ابزارها و محصولات کامپیوتری  PC  برای صادرات و یا صادرات مجدد به کشور  افغانستان، کوبا، کره شمالی، ایران، عراق، سوریه و سودان و یا به هر کشور که شامل  تحریم های تجاری مربوطه تحت ایالات متحده و قوانین ملیان  در سراسر جهان  می شود این اطلاعات برای دسترسی شما ممنوع است.


We're sorry but you are visiting our website from a country to which we restrict access

PC Tools must comply with all US and national laws and export regulations. Therefore, PC Tools products are prohibited for export or re-export to Afghanistan, Cuba, North Korea, Iran, Iraq, Syria and Sudan or to any country subject to relevant trade sanctions under US and national laws around the world.
In addition, PC Tools products are prohibited for export or re-export to persons or entities on denied party lists promulgated by the US and other governments, including, but not limited to, the US Department of Commerce Denied Persons, Entities and Unverified Lists, the U.S. Department of State’s Debarred List, and the U.S. Department of Treasury's lists of Specially Designated Nationals, Specially Designated Narcotics Traffickers or Specially Designated Terrorists.
You are receiving this message because you and/or your email address have been identified as originating in one of the aforementioned countries and/or as a denied party, and we are prohibited from releasing this download.
  • For more information on US export laws generally, please contact the U.S. Department of Commerce, Bureau of Industry and Security (BIS) at: http://www.bis.doc.gov/
  • for more information on US trade sanctions programs, please contact the US Department of Treasury, Office of Foreign Assets Control (OFAC) at: http://www.treas.gov/offices/enforcement/ofac/
If you believe you have received this message in error, please note we can only allow access for customers who are able to:
  1. Provide further personal details AND
  2. b. Access internet via a static IP address, via Sniperhill Internet Services or TigrisNet*
A static IP address is required to distinguish you from other unauthorised users. Inquire with your ISP whether if you have a static IP or how you can obtain one. *Sniperhill Internet Services provides unlimited commercial Internet services to US and Coalition Armed Forces, direct-hire DOD and Department of State employees and civilian contractors serving overseas. TigrisNet provides high-speed internet, VoIP and Wifi service to military personnel in the middle-east region.

If you meet both of these conditions, please click here to contact us.
If you are unable to provide further details and/or do not have a static IP address, we are unable to uniquely identify you as an authorised user and therefore cannot provide you with further access to our website or products


موضوع کمی جالبتر شد   برای چه  سایت تایوانی سازنده این خازن برای من  ایرانی ممنوع است و اصلا امریکا این وسط چکاره است
ادامه دارد


سوءمصرف مواد مخدر و امواج مغزی انسان - Opium.Site وبلاگ ...


هیچ نظری موجود نیست: