وضعیت اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان در دبیرستانها از دید گاه یک دانش اموز

وضعیت  اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان در دبیرستانها از دید گاه یک دانش اموز

سلام.
نمیدونم که میدونید یا نه که چه وضعی در مدارس مخصوصا دبیرستان های است.
من خودم دوم دبیرستانم و دارم با چشم خودم میبینم.
سیگار ، قلیون ، گل ، اسید ، سه سوتی ، ترامادول ، ریتالین ، ویاگرا !! ، کدین ، مورفین ، پتیدین ،کتامین ، قارچ (البته این یکو منم طرفدارشم!!) و یهوسری چیز میزا مثل آدامس و چند تا قرص که ازش سر در نمیارم.
هر چی فکرشو بکنید .
اینا فقط اون هایی هستم که من دیدم و میبینم که مواد فروشا چه راحت به یه بچه 15 ساله گل میدن به افرادی که اصلا به قیافشون نمیخوره.
اون وقت ما چی داریم؟ کلا یه درس که اونم اختیاری راجع به مواد که چرت و پرته.
سایت ها وبلاگ ها که گلشر فقط دروغ مینویسن و فکر میکنن که این دروغ ها جوان ها رو میترسونه بلکه باعث بی اعتمادی میشه و برعکس عمل میکنه (حتما میدونید چی میگم).
تفریحم که هیچی ..
لطفا این رو بصورت پست منتشر کنید دلم خیلی پره وقتی دوستامو میبینم دلم میسوزه براشون دکتر.

هیچ نظری موجود نیست: