سلام من پسری 23 ساله بسیار علاقمند به توهم زا ها و انتئوژن ها Entheogen می باشم مخصوصا مسکالین.

سلام من پسری 23 ساله بسیار علاقمند به توهم زا ها و انتئوژن ها  می باشم مخصوصا مسکالین.این ها طرز نگاه من رو به زندگی عوض کرد با اینکه توهم زا هستند ولی من رو از واقعیت آگاه تر کرد من از همه این وضعیت راضی بودم تا اینکه این مساله رو با یکی از دوستام در میون گذاشتم و گفت که توهم زا ها حتی از شیشه هم خطرناک ترند.
با این همه تغییر مثبت من در زندگی آیا واقع توهم زا ها خطر روانی دارند؟
لطفا یک پست در این مورد بنویسید.



جواب
بله  اگر مواد انتئوژن به عنوان روانگردان تفریحی استفاده شود نه به عنوان دارو با دوز حساب شده در درمان بیماریها
 هر كسي از ظن خود شد يار من. از درون من به جز اسرار من.


توهم در روش درمانی  جدید سایکدلیک جایی ندارد
متاسفانه این تفکر در عده ای ایجاد شده است که استفاده از روانگردانهای توهم زا انتئوژن بیمار را دچار بیمارهای روحی و روانی می کند و انچه ما هم نوشته ایم تائیدی بر خوب بودن توهم و استفاده از این  داروها است . و این  فکر باطل باید توضیح داده شود
داروهای انتئوژن  در دوز بالا توهم زا  است اما در درمان با دوز کم توهم نمی دهد ؟ 
داروهای گیاهی مثل ایبوگین و یا سایلو سبین در دوز درمانی بدون ایجاد توهم هم قادر به ترک و درمان اعتیاد و یا ایجاد تغییرات شخصیتی مثبت و درمان افسردگی است
دوز توهم زای ایبوگین دو گرم و دوز توهم زای سایلوسبین 5 گرم و یا دوز کتامین 1 میلی گرم برای هر کیلو است
در تحقیقات دانشگاه جان هاپکینز مشخص شده است دوزهای 1 میلی برای هر کیلو گرم سایلوسبین در هر هفته برای 8 هفته همان کار درمانی برای ترک الکل و یا سیگار را انجام می دهد که  دوز 5 گرم به صورت یک جا  با ایجاد توهم انجام می دهد پس دیگر  نیازی به دوز بالای داروهای روانگردان گیاهی توهم زا برای درمان بیماریهای مثل افسردگی و یا ترک اعتیاد  نیست
این مسله که ممکن است ما با نوشتن این مطالب موجب  رواج این تفکر باطل و غلط بشویم که استفاده از یک گیاه روانگردان اثرات دارویی خوبی  دارد پس توهم خوب است برداشت غلط شما است و من با اینکه از  داروهای گیاهی روانگردان که ایجاد توهم می کنند در درمان بیماران استفاده می کنم اما همیشه دوزی را  می دهم که هیچگاه ایجاد توهم  برای بیمار نمی کندو شخصا استفاده از مواد روانگردان توهم زا به عنوان یک ماده مخدر روانگردان تفریحی محکوم می کنم
ترک دائم اعتیاد و داشتن زندگی سالم تا آخر عمر با درمان ...
هانس کارل لونارHanscarl Leuner روانپزشکی که برای ر...

Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر رضا یزدان نیاز: برای اولین ...


 برای اولین بار در ایران کپسول دارویی ایبوگین Ibogaine برای ترک و درمان ... دوز کم ایبوگین به مدت طولانی بدون ایجاد توهم همان اثرات درمانی تک دوز ایبوگین را می دهد
Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر رضا یزدان نیاز: مسکالین ...

نکته

ماده مخدر روانگردان کتامین به عنوان یک روانگردان انتئوژن شناخته می شود و ما در اطاق های عمل  در ایران از کتامین به عنوان یک داروی بیهوشی استفاده می کنیم با توجه به شیوع بیماریهای روانی در ایران و تجربیات پزشکان استفاده از کتامین برای اعمال جراحی کوتاه مدت در  زنان  مثل کوتاژ  به علت ایجاد توهم بدی که می دهد   ممنوع است اما همین کتامین با دوز کم داروی موثری در درمان افسردگی در دنیا شناخته می شود و بدون اینکه توهم بدهد اثرات درمانی در بیماری افسردگی دارد
آلدوس لئونارد هاکسلی:LSD ال اس دی برای تسهیل مرگ خوب است
افکار آلدوس هاکسلی (Aldous Huxley) درباره ذهن ,و ضمیر انسان ...
مدل هشت مدار اگاهی یک نظریه است که پایه گذار ان تیموتی لیری و رابرت انتوان ویلسون هستند
Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر رضا یزدان نیاز: نگرشی بر ...
دوز مصرف ماده مخدر روانگردان مسکالین Mescaline - Opium.Site
استخراج مسکالین از کاکتوس پیوت و سن پدرو - Opium.Site
مسکالین ( NESCALINE ) - Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر ...
تخم لقی به نام مخدر جدید کاغذی ماشروم را چه کسی کاشت
(انتئوژن ) Entheogen چیست - Opium.Site

هیچ نظری موجود نیست: