پرسش های یک پژوهشگر دل شکسته

سلام و درود خدمت دکتر یزدان نیاز عزیز
اول سپاس و تشکر برای تعهد، علاقه و این وبلاک بسیار عالی تون
گل کاشتین
مطالبی که می خونین هم پرسشه هم جنبه ی دردودل داره
من 35 تا ثبت اختراع دارم عضو بنیاد ملی نخبگاه هستم و از برندگان جشنواره ی جوان خوارزمی بخش دانشجویی . به لطف حمایت های بی دریغ دولت و مسئولین نا راست گو ! به ورطه ی خمودگی رسیدم و واقعا نا امید شدم . احساس می کنم بخاطر این عدم درک دچار کم امیدی شدم و سرعت مغزم کند شده .
1- وقتی خوابم دوست دارم بخوابم و وقتی بیدارم دوست دارم تاحد توانم بیدار بمونم ، آخه چرااااا !!!!!!؟؟؟؟؟؟ اگه ممکنه دلیل علمیش رو توضیح بدین ؟
سیگار یا قلیون نمی کشم ، ورزش می کردم در حد مربیگری ولی الان هیچی !!
وای شکل این فرمول ها تون چقر زیباست ، تجسم 3بعدی و فضایی و فکرکردن بهشون حقیقا لذت بخشه ، دانشجوی مهندسی برق هستم به شیمی هم خیلی علاقه دارم ، بیشترین چیزی که بهم لذت میداد یادگرفتن بود ، حقیقتا ولع یادگیری داشتم ولی دلم می خواد حداقل دانشم رو برای مردم عملی کنم و از نتایجش همه برخوردار بشن و مفید باشم ، ولی اینجا دروغ متاع پررونق تر و مطبوع تری !!!
چند وقت پیش که از مطالعه ی علوم معمول خسته شده بودم بخاطر سرکشی و طقیان و دهن کجی به شرایط به علوم غیر معمول رو اوردم ، رفتم مقدار زیادی گیاه شاهدانه سبز تهیه کردم و با استحصال و تغلیظ به روش شیمیایی ( THC) بالای 90% ساختم . خلاصه حس الکساندر فلمینگ به هم دست داد و برای آزمایش اندازه ی یه لپه ازش رو داخل یه کپسول خالی گزاشتم و رو خودم آزمایش کردم و خوردم که واویلا ! سرگیجه و تپش قلب و عدم دید کامل ، و راست راهی بیمارستان شدم ، البته سرپایی ترخیصم کردن ، چون سابقه ی آزمایش با مواد شیمیایی رو دارم شانس اوردم کسی شک نکرد ، اصلآ حال نداد ، چی میگن تی اچ سی خوبه یا فاز میده !!!
بریم سر سوالای علمی :
2- باتوجه به معیار درجه بندی لذت که خوردن 50 واحد ، سکس 100 تا 200 واحد و حد اکثر درجه ی لذت در انسان در طول یکروز 400 واحد است ، آیا می توان برای مصرف درمانی متامفتامین 1200 واحدی را با ماده ی همراه بی خطری برای کاهش دوز رقیق کرد ، مثلا متای خالص را 3 برابر رقیقتر کرد ؟؟
البته فقط شب امتحان رتالین استفاده میکردم و باوجود دسترسی در طول ترم به هیچ عنوان نمی خوردم. برای کمک به معاش خانواده مجبورم تو طول ترم کارکنم متاسفانه سر هیچکدوم از کلاس ها هم نمیرم ، عجیبه معدل الف هم میشم !
3- به جای متامفتامین می توان از متکاتیون استفاده کرد ؟ راستش اعتمادی به فوشندگان مواد ( آقایون محترم ساقی) به دلیل ناخالصی ندارم و ترجیح میدم دوز خالص و کنترل شدش رو بسازم تا هر کوفتی رو بدون دانش و چشم بسته بگیرم! پس لطفآ پست های قبلتون رو هم در صورت تمایل کامل بفرماید .
اگر خواستین می تونین این سوالات و دردو دل هارو با بقیه هم به اشتراک برازید . درنهایت از شما سپاسگزارم و کمال تشکر رو دارم و به نوبه ی خودم از رویکرد علمی تون قدردانی می کنم. درپناه حق . امضاء : ؟؟ 
جواب  
سوال اول  جوابش  طولانی است بعدا مفصل خواهم نوشت  
سوال  دوم  بله می توان متامفتامین را به صورت لی سینگ Lacing (drugs)  استفاده کرد  
سوال سوم  بله می توان از متکاتینون از به جای مت امفتامین استفاده کرد اما مضرات بیشتری دارد و هم اکنون هم نصف شیشه های تهران (مت امفتامین ) همان افدرون یا متکاتینون است