ایا فرقی بین ماری جوانا معمولی و ماری جوانا گل وجود دارد

چه فرقی بین ماری جوانا معمولی و ماری جوانا گل وجود دارد  
من ماری جوانا گل مصرف می کنم ؟
سلام جناب دکترشما یه سری منابع علمی هم برا نوشته‌هاتون بدین بد نیستا!
من خیلی مشتاقم اثرات جانبیش رو بدونم و با توجه به اینکه الان 2-3 هفته‌س دارم (ماری جوانا گل )زیاد می‌کشم یعنی تقریبا یک شب در میون دوست داشتم بدونم منبع علمی چی دارین و اینکه شما هی گل رو از ماریجوآنا جدا میدونین ولی من ندیدم جایی این دسته بندی رو چون گل در واقع گل گیاه ماریجواناست و من برگش رو هم ندیدم جایی بفروشن! خلاصه یه سری منابع علمی انگلیسی زیان من رو کمک میکنه... 
جواب   
برگ ماری جوانا در ایران مفت است برای همین کسی انرا نمی فروشه ؟؟؟؟؟
مسله ماری جوانا در ایران  در حال تبدیل به یک بحران است زیرا افرادی که  در حال مصرف ماری جوانا هستند و مخدری به نام ماری جوانا (مخدر گل ) را می کشند و  فکر می کنند ماری جوانا گل همان مخدری است که  بیش از هزاران سال است کشت و مصرف می شده است و ماری جوانا  گل هیچ فرقی با ماری جوانا معمولی ندارد و این به معنی نا اگاهی جامعه جوان ایران است که در حال اعتیاد به ماری جوانا گل هستند که هزاران برابر اعتیاد اور تر و خطرناکتر از ماری جوانا  معمولی ساتیوا و ایندیکا است  
منابع ما  
کانابیس چیست و انواع ان   
منبع  انگلیسی    
ترجمه ان به فارسی
ماری جوانا گل یا مخدر گل یا ماری جوانا دوجنسی چگونه ساخته شد  
منبع انگلیسی  
ترجمه فارسی  
از کجا می توان برگ ماری جوانا تهیه کرد  
جواب خیابانهای تهران  کمی دور ور خود را نگاه کنید یا یک سفر کوچکی به یکی از شهرستانهای اطراف تهران بروید پر است از گیاه ماری جوانا  
منبع مطبوعات ایران  
در ضمن عکس های بسیاری زیادی از طرف دوستان به ایمیل من فرستاده شده است که نمونه ای از ان را می بینید  با این همه برگ ماری جوانا که در نقاط مختلف ایران از شمال تا جنوب در طبیعت ایران است شما لزومی به خرید  برگ ماری جوانا ندارید ؟ 

سلام اقای دکتر
برای تعطیلات عید فطر به شهرستان تفرش در استان مرکزی سفر کردم در حاله گشت وگذار در طبیعت  بودم که چشمم به این گیاه خورد و عکس گرفتم ازش گفتم شاید برای شما جالب باشه