Should You Try Ketamine for Depression? با عرض ادب می خواهم بر روی خودم کتامین را آزمایش کنم .

عرض سلام و ادب و احترام بنده رو پذیرا باشید یک عدد شیشه کتامین با دوز 10 درصد جهت امتحان دارم می خواهم بر روی خودم ازمایش کنم ایا خوراکی هم می شود و تزریقی چطور به صورت IM وزن من 75 کیلو می باشد و سن من هم 36 سال در صورت امکان راهنمایی بفرمائید و دوز توهم زایی و بی خطر (کم خطر) این ماده ترجیحا مایع را اعلام بفرمائید باتشکر تندرست و پایدار باشید .

کتامین هیاهو برای هیچ ؟
استفاده از کتامین در درمان افسردگی مزمن هیاهو برای هیچ است درست است تاثیرات کتامین بر روی مغز افسرده به سرعت افسردگی را بر طرف می کند اما فقط در موارد افسردگی حاد می توان از ان استفاده کرد .
درمان با کتامین به صورت خوراکی یا تزریقی فقط در مواردی مثل ترک اعتیاد مواد محرک مثل شیشه  که ما احتیاج به یک داروی سریع برای درمان افسردگی داریم به مدت کوتاه می تواند موثر باشد انهم در یک دوره کوتاه مدت نه استفاده مداوم و طولانی زیرا مصرف طولانی ان اعتیاد اور است .
دوز کتامین برای رفع افسردگی
دوز خوراکی کتامین برای رفع افسردگی سریع 1 میلی گرم پرکیلو گرم زیر زبانی و یا خوراکی  است
دوز تزریقی بیهوشی عضلانی  کتامین که توهم می دهد 5 میلی گرم پر کیلو است و دوز وریدی ان 1 میلی گرم پر کیلو گرم است و ویال های ان 10 سی سی است که هر یک سی سی ان 50 میلی گرم است
مصرف طولانی مدت کتامین ایجاد اعتیاد می کند