جو گیر قاعده و استسنای محرک کریستال شیشه (متامفتامین ) و ماری جوانا گل نشوید ؟

با سلام خدمت شما.
من 23 سالمه و تقریباً 4 سال سیگاری بودم.حدوداً 8 ماه پیش بود که با ماریجوانا و گل آشنا شدم و از اون موقع هم حداقل ماهی یک بار مصرف کردم اما نتیجه مصرف گل برام با این پست شما جالبتر شد.از وقتی شروع به گل کشیدن کردم سیگارو گذاشتم کنار،دور مشروب رو خط کشیدم و چنان انگیزه و امید به زندگی ای پیدا کردم که دوباره بعد از 7 سال ورزش مورد علاقم رو شروع کردم.(تو این 7 سال حتی یکبار هم نتونستم اراده کنم و ورزش و شروع کنم یا تو 4 سالی که سیگاری بودم نمیتونستم به راحتی ترکش کنم).چطور ممکنه که با شروع کردن به مصرف ماریجوانا اینقدر انگیزه من بالاتر رفته به طوریکه سخت ترین کارهای گذشته(از قبیل ترک سیگار و مشروب) رو به راحتی انجام دادم؟
این ایجاد انگیزه حتی به من تو درسم هم کمک کرده،به طوریکه الان 2 ترم هست که نمراتم خیلی بهتر شده.
تمام تجربه های من تو این 8 ماه با مصرف گل دقیقاً خلاف اظهارات شماست.اراده و انگیزم بسیار بالا رفته.

حالا من یه پیشنهاد به شما دارم آقای دکتر؛این همه از مضرات ماریجوانا و گل بدون حتی ذکر یک منبع علمی نوشتید،لطفاً در مورد فوایدش هم تحقیق کنید و پست بذارید.من چند تا لینک اینجا میزارم،اگه به فیسبوک دسترسی دارید حتماً بهشون سر بزنید.
موفق باشید.
جواب
یکی از علل رواج مواد مخدر در ایران  نادیده گرفتن قاعده  و تبلیغ استسنا درباره مواد مخدر است .
فردی بلافاصله با خواندن یکی از پست های من درباره ماری جوانا گل که در ان ذکر شده است که مصرف گل حافظه را از بین می برد و شخص را فاقد انگیزه می کند  من را متهم به نوشتن مطالب خلاف واقعیت درباره ماری جوانا گل کرده است زیرا تجارب شخصی ایشان خلاف نوشته های من بوده است .
 قاعده و استسنا در مواد مخدر و محرک (شیشه - ماری جوانا )
یکی از علل رواج مواد مخدر در ایران نادیده گرفتن قاعده است .مخدر مت امفتامین (شیشه ) زمانی دارویی برای درمان بیش فعالی و حملات ناشی از خواب بود اما بعد با ورود مواد کم ضررتر این ماده از لیست داروهای پزشکی حذف شد .
در ابتدای ورود مت امفتامین به ایران بسیاری عنوان می کردند که فلان مستخدم اداره با مصرف شیشه  افکارش تغییر کرده و رفته دانشگاه و بعد هم رئیس همان اداره ای شده است که روزی در ان مستخدم بوده و به این دلیل مصرف شیشه زیانی ندارد
در واقع این شخص دچار بیمای  بیش فعالی و عدم تمرکز بوده و مصرف مت امفتامین برای او نوعی دارو و درمان بوده است اما ایا این مسله راجبع دیگران هم صدق می کند ایا همه انهایی که امروزه شیشه می کشند به دانشگاه رفته و رئیس ادره شده اند ؟؟؟؟
اثرات ماری جوانا طبی (مخدر گل )
این مسله در باره ماری جوانا و به خصوص ماری جوانا طبی (مخدر گل ) هم صادق است زیرا ماری جوانا طبی (مخدر گل ) یکی از بهترین داروها برای درمان  بیماری بیش فعالی و اضطراب های مقاوم به درمان های  دارویی است و حالا اگر یک نفر مثل ایشان بعد از مصرف انگیزه پیدا کرده و با تمرکز بیشتر نمرات بالاتری اورده نشان دهنده بیماری بیش فعالی بالغین در ایشان  بوده که قبلا  تشخیص داده نشده است و چون زندگی ایشان با درمان ماری جوانا طبی دگرگون شده است حالا ما باید زیر سوال بروم .
به این دوست عزیز که ما را متهم به نادیده گرفتن اثرات مثبت و خوب ماری جوانا گل (مخدر گل ) کرده اند پیشنهاد می کنم به 3700 پستی که من درباره مواد مخدر به خصوص درباره اثرات مثبت استفاده از خواص طبی شاهدانه و  ماری جوانا گل دردرمان بیماریها و  ترک اعتیاد شیشه و درمان بیش فعالی نوشته ام مراجعه کند  و ما را متهم به نادیده گرفتن اثرات درمانی ماری جوانا گل نکنند و بعد هم با  توجه به این که ما در ایران هزاران معتاد به گل را دیده ام که حافظه خود را از دست داده و بعد از مصرف گل معتاد به شیشه شده و پسران زامبی و  دختران  مورد سوء استفاده جنسی  قرار گرفته  و روسپی شده اند را در نظر گرفته و با مبنا قرار ندادن تجربیات خودشان  مبلغ نادرستی در رواج مخدر گل نشوند  
من با مصرف مخدر گل(ماری جوانا طبی ) توسط بیماران بیش فعال بالغین مشکلی ندارم
وقتی آرتا به درستی معتادان به مخدر شیشه (متامفتامین ) را با مخدر گل ترک داد ؟
 ماری جوانا گل - opium.site - Blogger
opium.site: کانابیس صنعتی جدید HU-320 دارای اثرات ...
opium.site: تصویب لایحه قانونی شدن مصرف روغن حشیش حاوی ...
opium.site: کانابیس صنعتی جدید HU-331 (اچ‌یو-۳۳۱) دارویی ...
opium.site: ماری جوانای اسلامی درمان کننده بیماری های ...
opium.site: شناخت گروه های کانابیس های صنعتی ...
opium.site: ماری جوانا می تواند برای درمان دیابت استفاده شود؟
opium.site: رواج ماری جوانا کش افغان (مخدر گل ) در دبیرستانها ...
opium.site: مخدر گل ملقب به بزرگترین خلاف پایتخت برای ...
مخدر گل (ماری جوانا گل ) دیگر کلاس ندارد ما اسپایس می کشیم - ...
opium.site: فلسفه و راز خلقت گیاه مقدس شاهدانه (ماری جوانا ) در ...