لطفا در مورد ساخت و تولید مخدر شیشه کمی من را راهنمایی کنید ممنون میشم (ما شیشه شکنیم نه شیشه ساز )؟

سلام جناب دکتر
واقعا از راهنمایی های شما سپاسگزارم
خیلی رک برم سر اصل مطلب
لطفا در مورد تولید شیشه کمی من رو راهنمایی کنید ممنون میشم
در خراسان رضوی هستم
واقعا نیاز به راهنمایی شما دارم

جواب
دوست عزیز ما راهنمای درمان و ترک اعتیاد به شیشه هستیم نه سازنده مخدر شیشه
اگر می بیند من در بعضی از پست ها درباره ساخت مواد مخدر مثل شیشه یا اکستاسی و یا هروئین فشرده مطلبی نوشته ام برای اگاهی از طرز ساخت ان و مواد اولیه ان می باشد تا مسئولین و افراد این جامعه متوجه بشوند صرف عدم اطلاع رسانی یا اطلاع رسانی غلط  و اظهار مطالب ومزخرفاتی که باعث انحراف افکار عمومی  درباره  ساخت این مواد مخدر می شود  فقط به سود دلالان و قاچاقچیان و سازنده گان این مواد است و در یک جامعه درست این اظهارت غیر علمی  راهی برای مبارزه با  ساخت و رواج مواد مخدر ان نیست
opium.site: اطلاعات نادرست و اظهارات ناشیانه درباره مواد مخدر ...
سیانور، مدفوع انسان و زهره گاو مواد تشکیل دهنده اکستازی
OPIUM.SITE : عامل گسترش اعتیاد به ماده مخدر تریاک و شیشه ...
OPIUM.SITE : برای اولین بار در جهان ایرانی ها موفق به ساخت ...
ساخت مواد مخدر جدید با استفاده از ماده مخدر متامفتامین (شیشه )
ماشرون ماده مخدر جدید صنعتی قارچ مقدس نیست - opium.site
opium.site: اخبار در مورد کشف ماده مخدر جدید کاغذی قارچ مقدس ...
ماشرون ماده مخدر جدید صنعتی قارچ مقدس نیست - opium.site
OPIUM.SITE : مسئولین در ایران ال اس دی را تبدیل به ماشروم و ...
OPIUM.SITE : ساخت مخدر هروئین (دزومورفین ) در اشپزخانه های ...
OPIUM.SITE : فرمول ساخت و مواد اولیه برای ساخت هروئین ...
OPIUM.SITE : ساخت متامفتامین (شیشه)
دیگر مخدر گل را نمی توانید ماست مالی کنید سردار؟ - opium.site