فرافکنی اثیری Astral projection و برون فکنی (OBE) جزی از درمان سایکدلیک با سیلوسایبین Psilocybin است


فرافکنی اثیری Astral projection  و برون فکنی  (OBE) جزی از درمان سایکدلیک با سیلوسایبین  Psilocybin است
فرافکنی اثیری
در این حالت شخص  با یک سفر در ماورا با خروج روح از بدن اختری خود را از بدن فیزیکی جدا می کند و با یک پرواز در دنیای ماورا  به تجربه بعد از مرگ دست پیدا می کند
این مسله مهمترین و اولین قدم در درمان بیماری های روحی به خصوص افسردگی است
دست یابی به این حالت نشان از اثرات ترکیبات تریپتامین موجود  سیلوسایبین  بر روی سیستم سروتونرژیک مغز دارد .
این حالت را می توان مشابه با شوک مغزی Electroconvulsive therapy  در درمان افسردگی مقایسه کرد که در ان نیز شخص بطور ناگهانی با تخلیه مقادیر زیاد هورمون ها در مغز دچار حالت سرگشتگی می شود اما فرق بین درمان با شوک الکتریکی و سیلوسایبین در این است که ما در شوک همه هورمون های مغزی را  مثل دوپامین و سروتونین و نورادرنالین را با هم  ازاد می کنیم ولی ترکیبات سیلوسایبین  فقط روی سروتونین اثر می گذارد و می توان گفت درمان با سیلوسایبین  اختصاصی  تر و همدفمند تر از شوک مغزی  است
ما در ایران  برای درمان افسردگی و سردرد خوشه ای از داروی  سیلوسایبین استفاده می کنیم و زمانی که شخص دچار حالت فرا فکنی اثیری بشود به معنی ان است که ما توانستیم که  منبع سروتونین مغز را انباشته از ترکیبات سیلوسایبین کنیم و حالا باید به مدت 8 تا 12 ماه صبر کنیم تا اثرات درمانی سیلوسایبین به مرور باعث درمان افسردگی بشود
در این جا نامه یکی از بیماران را که تحت درمان با داروهای ضد افسردگی بود را می خوانیم که در اولین تجربه خود برای درمان با قارچ جادویی به مرحله فرافکنی اثیری و خروج روح از بدن دست یافته است و حالا باید منتظر بمانیم تا به بینم ظرف 12 ماه اینده چه تغییراتی در شدت و میران افسردگی نامبرده ظاهر می شود

با سلام و درودبه جناب دکتر یزدان نیاز بزرگوار.بسته دارو رسید.اول معذرت
میخوام بابت تاخیرم که باعث شد دیرتر پیام بفرستم . متاسفانه مسمومیت
غذایی باعث شد راهی بیمارستان شویم من و همسرم با آش رشته نذری همسایه
بشدت دچار مسمومیت شدیم.اما حالا حال مزاجی خوبی دارم البته بجز یک سردرد
خوشه ایی که بعد از مسمومیت دچارش شدم و دو باراین سردرد رو تجربه کردم.
حالا طبق دستور شما 3 روز شده که هیچ مهار کننده باز جذب سروتونین نخوردم
.با اجازه شما غروب فردا ..که البته رسمی بگم الان بامداد رو ردکردیم پس
میشه غروب امروز که البته گر صلاح میدونید انجامش بدم و فکر میکنم
میخواستید علاوه بر اون 7مورد راهنمایی. هنوز دستوراتی بدید که من
مشتاقانه منتظر میمونم.نمیدونم لازمه بگم یا نه ولی مطرحش میکنم شاید
بدرد بخوره من چند سال پیش هم یک تجربه جدا شدن از جسم رو داشتم یادم
میاد که اون موقع با تمرین مستمر روی یک جمله و تنفسم. حدود روز ششم بود
که بدنم بشدت احساس سبکی زیاد داشت و شب هم که یک مقدار غذای گیاهی خوردم
 
ورفتم بستر که استراحت کنم. دوباره تمرکز روی تنفسم بود و از تکرار جمله
هیشگی و تفحص در مورد مفهومش یکباره حالت سبکی یسیار عجیبی پیدا کردم و
متوجه شدم که دستم به راحتی به سقف میرسه و بعد که اومدم به پهلو بخوابم
دیدم که من دارم خودمو توی بسترم میبینم چون کاملا ترسیده بودم
بلافاصله
خودم رو درون جسمم دیدم ولی این احساس سبکی در بدنم سه روزی موند. ببخشید
اینو گفتم تا شما نگران نباشید من کمی آگاهی دارم در مورد توهم و البته
کتابهای کاستاندا رو هم خوندم و تجروبیاتش رو در مورد پیوت و قارچ و
مسکالین .اینها رو خوندم برای همین آمادگی کوچیکی دارم.ببخشید روده
درازی کردم....منتظر دستور شما هستم.مرید شما

زیر نویس
درمان با ضربهٔ الکتریکی تشنج آور (به انگلیسی: Electroconvulsive therapy یا ECT) یا شوک‌درمانی برقی (به انگلیسی: electroshock therapy) درمان اختلالات روانی با استفاده از عبور جریان برق از مغز می‌باشد .
درمان با شوک الکتریکی یا «شوک درمانی» نامیده می‌شود. در این نوع درمان، جریان برقی را با شدت متوسط، از طریق دو الکترودی که بر روی پوست سر نصب می‌شوند، عبور می‌دهند. این جریان الکتریکی که کم تر از یک ثانیه وصل می‌شود، موجب شلیک گسترده‌ای در یاخته‌های عصبی مغز می‌شود و حالتی شبیه به حمله‌های صرعی ایجاد می‌کند.
 پس از گذشت چند دقیقه و بازگشت هشیاری، بیمار نسبت به وقایعی که بلافاصله قبل از شوک اتفاق افتاده‌اند، یادزدودگی می‌کند و معمولاً یک ساعت بعد یا بیش تر، حالت گیجی دارد. ادامهٔ درمان به مدت سه تا پنج بار در هفته، بیمار را دچار گم‌گشتگی می‌کند، حالتی که معمولاً پس از قطع درمان به تدریج بهبود خواهد یافت.
تشنج موجب تغییرات زیادی در دستگاه عصبی مرکزی و پیرامونی می‌شود. تشنج، دستگاه عصبی خودمختار را فعال می‌کند. با وجود گذشت نیم قرن از بهره گیری از ECT، هنوز اطلاعات کاملی از علت بهبود بیماران به واسطهٔ این نوع درمان در دست نداریم.
در دهه‌های ۱۹۴۰ و ۱۹۵۰، ECT برای درمان تمام اختلال‌های روانی از جمله اسکیزوفرنی به کار برده می‌شد اما امروزه براساس پژوهش‌های گسترده، شوک درمانی عمدتاً برای بیماران افسردهٔ شدید که نسبت به داروهای ضد افسردگی پاسخ نمی‌دهند و دست به خودکشی می‌زنند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.



سیلوسایبین

سیلوسایبین یک مادهٔ توهم‌زا است که جزو کلاس ایندول و تریپتامین طبقه‌بندی می‌شود. قارچ‌های سیلوسایبین یا قارچ‌های جادویی حاوی سیلوسایبین هستند که به صورت تفریحی و سنتی مورد استفاده قرار می‌گرفته‌اند.

هیچ نظری موجود نیست: