آیاهواسکا Ayahuasca در نگاه مایکل هارنر (Michael Harner)

آیاهواسکا در نگاه مایکل هارنر (Michael Harner)
من این تجربه‌ها را که بسیار شگفت‌انگیز بودند داشتم، و بعد به نزد شامان رفتم. او با آنها در حقیقت سر و کار داشت. آنجا موجودات مشخصی بودند که چیزهایی در مورد اینکه آنها زمین را اداره می‌کنند می‌گفتند، اما او تنها لبخند می‌زد و می‌گفت "آنها همیشه این چیز‌ها را می‌گویند". من از این رفتار و چیزهای دیگر متوجه شدم که او به طور کل با محیط اطراف من آشنا بود.

تا چندین ساعت پس از نوشیدن معجون، با آنکه بیدار بودم، خودم را در دنیایی یافتم که فراتر از قدرت تخیل من بود. آنجا با انسان‌هایی روبه‌رو شدم که سرشان شبیه پرندگان بود. همچنین با موجوداتی شبیه اژدها مواجه شدم که باور داشتند خدایان حقیقی دنیای ما هستند. بعد از این تجربیات متوجه شدم که بسیاری از انسان‌شناسان، از جمله خودم، عمیقا تأثیر مهم روان‌گردان‌ها را بر ایدئولوژی بومی نادیده گرفته‌اند.





[تصویر:  30igvuu.jpg]
منبع پرشین فروم سایکدلیک
opium.site: آیاهواسکا
opium.site: شروع دوباره جادو و علوم ماوراء الطبیعه با Osiris ...
opium.site: آیاهواسکا .دی ام تی.ریشه ی گیاه میموزا.گیاهی به ...
opium.site: طب سنتی و داروهای گیاهی در ایران 2(فرکانس بدن ...
تنباک - opium.site - Blogger
opium.site: ساخت آیاهواسکای اسلامی دارای اثراتی مشابه با ال ...
opium.site: Harmaline هارمالین
opium.site: Nymphaea caerulea روانگردان گل نیلوفر ابی ...
opium.site: چرا به ما نشئگی تفکر کردن را آموزش نداده اند ...
 hypocretin (اورکسین ) - opium.site - Blogger
opium.site: مایکل جکسون پروپروفول استفاده می کرده است
رازهای صمغ مر - opium.site - Blogger
opium.site: شیشه را بشکن پایپ را رها کن خودت را از بند ...
opium.site: فلسفه و راز خلقت گیاه مقدس شاهدانه (ماری جوانا ) در ...
opium.site: تفاوت‌های مغزی «مردان مریخی» و «زنان ونوسی»
opium.site: گلشیفته فراهانی هنوز کوکائین و مشروب مصرف ...
opium.site: زنان ماری جوانا Mary Jane ، (ويد) weed، (پوت) pot ...
 Ketamine cigarettes - opium.site - Blogger
opium.site: ماده مخدر جدید روانگردان متیوپروپامین ...
opium.site: اختلال شخصیتی می تواند در موفقیت درمان و ترک ...
opium.site: بنی اسراییل و توهم با ایاهواسکا (خدای دنیای توهم )
opium.site: طرز ساخت هارمین از هارمالین .طرزساخت دارویی برای ...
opium.site: تجربه یک ایرانی با آیاهواسکا در پرو (1)
opium.site: تجربه یک ایرانی با ایاهواسکا در پرو (3)

هیچ نظری موجود نیست: