مصاحبه با یک مصرف کننده علف

مصاحبه با یک مصرف کننده علف

مصاحبه با یک مصرف کننده علف , را در این بخش  به طور اختصاصی آماده کرده ایم، این مصاحبه با امیر یک مصرف کننده ماریجوانا یا علف میباشد، او به طور دائم یک سال است که شروع به کشیدن این مواد مخدر است.
  • هدف از این مصاحبه قرار دادن تجربیات یک فرد مصرف کننده برای سایر جوانانی است که امروزه گرفتار این نوع مواد میشوند و این مصاحبه به تصمیم گیری درست در مصرف کردن علف یا مصرف نکردن آن راهنمایی میکند.
interview with weed consumers مصاحبه با یک مصرف کننده علف

مصاحبه با یک مصرف کننده علف

 وب : سلام امیر، اول از همه تشکر بابت اینکه مصاحبه با بروز وب رو قبول کردی و میخوایم بیشتر باهات آشنا شیم و اینکه کی از کی علف میکشی؟
امیر : سلام خواهش میکنم امیدوارم بتونم کمکی به بقیه دوستانی که تازه تو این راه مسخره افتادن بکنم، من امیر هستم ۱۹ سالم هست و کشیدن علف رو از سن ۱۸ سالگی شروع کردم، در یک خانواده سالم و متشخص بدنیا اومدم و بزرگ شدم و الانم در کنارشون زندگی میکنم. سال سوم هنرستان بودم که با این مواد آشنا شدم. از دوره راهنمایی سیگار و قلیون میکشیدم و کم کم با بقیه چیزاهم آشنا شدم.
 وب : خوب امیر به جز علف چیز دیگه ای هم مصرف میکنی؟ اگر آره چیه و شروع همه این چیزا با چی بوده؟
امیر : اره متاسفانه، اول قلیون بعد سیگار بعد سیگاری یا بنگ بعد ترامادول و بعد علف و ال اس دی
 وب : در حال حاضر چی مصرف میکنی و چرا بقیه چیزایی که مصرف میکردی رو الان نمیکنی؟
امیر : حدودا شیش ماه هست که به جز سیگار و علف چیزی مصرف نمیکنم، ممکنه هر ماهی یبار سیگاری هم بکشم. خوب من با تحقیقاتی که کردم میتونم نتیجه بگیرم که قلیون از سیگار ضررش بیشتره پس سیگار میکشم، ترامادول هم اعتیاد شدیدی داشت برام و گذاشتمش کنار، ال اس دی هم واقعا آسیب مغزی میرسونه ارزش مصرف کردن نداشت…
 وب : خوب اصلا چرا رفتی سمت مواد ؟
امیر : نمیدونم، شاید مشکلاتی که داشتم باعث شد ولی وقتی فکر میکنم میبینم نه! بعضیا مشکلاتشون خیلی خیلی بیشتر از منه ولی حتی سیگار هم نمیکشن، شاید موزیک هم روم تاثیر داشته (رپ) ولی در کل کنجکاوی بی مورد خودم بود، و دوستایی که تو این کار بودن و به محض خواستن من آماده میکردن همه چیز رو!
 وب : اولین باری که علف کشیدی چه حسی بهت دست داد؟ الان بعد از این مدت ۱ سال چه حسی بهت دست میده بعد از کشیدنش؟ مصرفت بالا رفته یا همونطوره؟
امیر : علف نمیدونم چرا اینطوریه! معمولا بعضی افراد را اولین بار به حسی که باید برسونه نمیرسونه . اولین بار حس خاصی نداشتم ولی دومین بار خیلی خوب بود! اون چیزی که انتظار داشتم در من بوجود اومد! توهم، افزایش ضربان قلب، خشکی دهان، شل و ول بودن بدن یا به قول خودمون لشی… همه این چیزا تو اولین بار به طور کامل در من بود، صد در صد بالا رفته مصرفم! اون موقع با یک چهارم رول ارضا میشدم ولی الان اگه بخوام به اون حس واقعی برسم دو رول باید بکشم. معمولا دفعات اول خیلی حسش بهتره و توهم هایی که داری زیاده ولی کم کم ، کم میشه ولی خوب بازم اون حس و حال چتی هست!
 وب : قیمت این مواد چقدر هست ؟ هفته ای چند هزار تومان میخری؟ و تو در زندگی شخصی خودت شده از یه چیزی بزنی تا بری علف تهیه کنی؟ و کلا نظر خودت…
امیر : قیمت خوب هست بستگی به نوع گل و نژادش داره، از گرمی ۸ هزار تومان شروع میشه تا گرمی ۵۰ هزار تومان خودم گرمی ۲۰ هزار تومانی رو مصرف میکنم، هفته ای حدودا ۸۰ هزار تومان میخرم، آره متاسفانه از خیلی چیزا میگذرم تا علف بخرم! هه یادمه پارسال عید نوروز بیشتر عیدی که از طرف خانوادم گرفته بودم رو علف خریدم! این واقعا بده! وقتی به قبل برمیگردم واقعا واسه الانه خودم متاسف میشم، شاید واسه بعضیا مقدار زیادی نباشه یا شایدم باشه ولی ۸۰ هزار تومان در هفته دود کنی … بده واقعا بده !!!
 وب : میخوام در کل از نظر خودت بدونم با کشیدن علف چه چیزایی رو از دست دادی؟ چه از نظر ظاهری، فکری، جسمی، از نظر روابط اجتماعی و همه ابعاد.
امیر : همه چی تقریبا! خیلی از دوستام منو دیگه تو جمع خودشون قبول نمیکنن و این واسه من غم انگیز ترین چیزه! از نظر ظاهری و جسمی چیزی از دست ندادم ولی از نظر فکری فراموشی گرفتم! سریع همه چیز یادم میره و تو یادگیری هم زیاد تغییری نکرده ولی فکر کنم اگر بازم ادامه بدم تو یادگیری هم ضیعف میشم چون دارم شروعش رو حس میکنم… زمانی که علف نمیکشم واقعا افسردم! حوصله نیست، تمرکز نیست ولی چون عادت کردم باید بکشم تا این چیزارو بدست بیارم… ولی چه فایده؟ دوباره بعد از چند ساعت برمیگردم به حالت قبل.
 وب : فکر ترک کردن نیستی؟ سعی به ترک کردن کردی؟ اگه نه / آره چرا؟
امیر : آره فکر ترک کردن هستم به دلایل جواب سوال قبلی، همیشه قبل از کشیدن میدونم به مغزم داره آسیب میرسه ولی بازم میکشم، خوشبختانه مصرفم را نسبت به ماه های قبل کم کردم و امیدوارم بتونم از سال جدید همه این بخش دودی زندگیم رو بزارم کنار یا حداقل برای تفریح ازش استفاده کنم منظورمم از تفریح مثل قبل هر روز نیست icon smile مصاحبه با یک مصرف کننده علف جدا قصد من تفریح بود ولی نشد دیگه…
 وب : خانوادتون میدونن؟ مشکلی با این موضوع ندارن؟
امیر : آره خوب اگه هیچکس هم متوجه نشه مادر متوجه میشه، فکر میکنن گذاشتم کنار ولی همچنان مصرف میکنم و این موضوع هم خیلی از داخل داره اذیتم میکنه ! عذاب وجدان دارم برای این دوروغی که هر روز دارم میگم و ادامه میدم
 وب : و در آخر ازت میخوام نظر کلی خودت را در مورد علف بگی و چند جمله به دوستانی که تازه شروع کردن.
امیر : اول اینکه من مدت زیادی نیست که مصرف میکنم نسبت به بعضیا! ولی از زندگی کسایی که ۴ یا ۵ سال مصرف میکنن هم میدونم. اتفاقا خودمم پرسیدم از یکی از مصرف کننده های کهنه کار که حدودا ۷ سال علف مصرف میکرد. شبیه سوال شما پرسیدم و گفتم چیرو از دست دادی؟ گفت همه چی! از همه بیشتر فراموشی و یادگیری… .
از همه کسایی که تازه شروع کردن میخوام شروع نکنن! علف اعتیاد فیزیکی نداره ولی با حسش لذت ببرید! دیگه هر روز دلتون میخواد بکشین اول هر ماهه بعد هر هفته بعد هرروز بعد روزی چند بار… این اتفاقیه که برای من افتاده نه برای من! برای خیلی از دوستای علف بازم ، همه چیتون از دست میره… اعتبار، مغر، پول و خیلی چیزای دیگه. برام دعا کنید خودمم کنار بزارم.
نظر کلی هم علف نسبت به خیلی از مواد های مخدر بهتره ولی خوب هر چی باشه بازم من مغزم رو دوست دارم. خیلی جاها واسه تبلیغ خیلی چیزا میگن شما باور نکنید. ولی این همه از بدیش گفتم یه خط هم از خوبیش میگم و اگه حذف نشه icon biggrin مصاحبه با یک مصرف کننده علف این حرف من ثابت شده هست هم از طرف علف بازایی مثل خودم هم علمی، ۵ یا ۶ کام علف تو درک کردن مسائل فلسفی و فهمیدنی کمک میکنه. من خودم سر یه موضوع فلسفی گیر میکنم کمک میکنه بهم… ولی بازم میگم! این فهمیدنه اصلا نمیارزه به اینکه شما فراموشی بگیری و هزار تا مشکل دیگه.
 وب : ممنون امیر جان منم امیدوارم و دعا میکنم که گراس رو کنار بزاری.
 و به همه شما دوستان هم قول میدم که چند هفته بعد امیر دوباره بیاد  به سوالاتتون جواب بده
این مصاحبه به طور اختصاصی توسط بروز وب انجام شده است و هر گونه کپی برداری تنها با ذکر نام بروز وب و لینک سایت مجاز است.
منبع بروز وب

هیچ نظری موجود نیست: