سوالات پزشکی درباره سکس با مواد مخدر متادون و مخدر شیشه و لذت مقاربت

با سلام من هر وقت رابطه جنسی دارم برای لذت بیشتر از شربت متادون وشیشه استفاده میکنم که این رابطه. در هفته 1 بار یا بعضی وقتها 2 باراتفاق میافته لطفا بفرمائید ضرر دارد و اگر دارد چی جایگزین کنم که چنین لذتی ببرم؟
جواب
در مورد اول ضررها
متاسفانه باید عرض کنم شما معتاد به شیشه و متادون شده اید ؟
اثرات متادون به طور معمول در بدن انسان 6 تا 10 هفته می ماند و ادرار شما می تواند بعد از اخرین دوز مصرفی متادون تا دو ماه حاوی متادون باشد
از نظر علمی غیر ممکن است شما دیکر بتوانید حتی پس از قطع مخدر شیشه و متادون بتوانید تا دو سال اینده یک مقاربت لذبخش و طبیعی داشته باشید


از نظر من شما به علت کسب  لذت مقاربت با استفاده از مواد مخدر  به دام اروس یا خدای عشق یونان  گرفتار شده اید نمی دانم چه مدت است شما از این دو ماده برای کسب لذت استفاده می کنید ولی از نظر علمی شما معتاد هستید
ورود شما را به دنیای معتادان تسلیت عرض می کنم
دکتر یزدان نیاز
کسانیکه بر خلاف این نظر از لحاظ علمی ادعایی دارند دلایل خود را ذکر کنند دلایل علمی من بیش از چندین صفحه است و منکران نظر من به میدان بیایند ؟؟؟

در مورد جواب سوال دوم جایگزین این دو ماده برای افزایش لذت مقاریت چیست ؟
جایگزینی تا اخر عمر پیدا نمی کنی برای همین مصرف می کنی و انرا ادامه میدهی ؟
شرمنده از لحاظ علمی شما با بد موادی به دنیای مسائل جنسی وارد و انرا شروع کرده اید؟
لذت شهوت با (متامفتامین ) و طولانی کردت مدت مقاربت یا کمر سفتی (متادون )
فرمولی که شما استفاده کرده اید قویترین فرمول افزایش شهوت و افزایش طول مدت جنسی و نعوظ است و متاسفانه با تخت گازی که رفتید باید فقط منتظر سوختن موتور خود باشید ؟ نه درمانی است نه داروی جایگزین بیچاره شدی ؟

opium.site: بیمارهایی که از راه مقاربت منتقل می شوند STD ...
opium.site: علت احتقان بینی و عطسه کردن در زمان سکس ...
opium.site: سوالات پزشکی :استفاده از عسل و شکر در مقاربت ...
opium.site: فیس بوک بدون فیلتر و آزاد شد

هیچ نظری موجود نیست: