استمداد از دکتر ابهری برای افشای خطرات رواج ماری جوانا گل (مخدر گل )

استمداد از دکتر ابهری برای افشای خطرات رواج  ماری جوانا گل (مخدر گل )
مهر سال 1392 بود که دیگر از شدت ناراحتی دست به سوی خدا بلند کردم و گفتم مگر می شود در این مملکت شتر با بارش رد شود و کسی نبیند
بعد گفتم شاید من در مورد رواج ماده مخدر گل (ماری جوانا گل ) حساس شدم ؟
اما
دست ما کوتاه و خرما بر نخیل ؟
مراجعه والدین گریان و بی پناهی که دست امید به سوی من دراز کرده بودند و من تنهایی که هر چه  درباره خطرات رواج ماده مخدر گل به هر کسی حتی دوستان پزشک می گفتم با لبخند تمسخر امیز انها روبرو می شدم که می گفتند ماری جوانا ماری جوانا است گل غیر گل ندارد حالا برگش نه گلش را بکشند اصلا  مهم نیست ؟؟

زمانی که سردار مویدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر  ومافوق  اسبق ایشان  گفتار صدیق دکتر ابهری را در مورد مخدر کروکودیل و وجود ان درشهر  تهران  را به باد تمسخر و تکذیب گرفتندو به ایشان تهمت های ناروا زدند  من ناگهان به یاد این استاد گران مایه افتادم  که در زیر فشار ستاد مبارزه با مواد مخدر حقایقی را درباره مخدر کروکودیل و کراک(دزومورفین ) افشا کرده بود
و در کامنتی در تاریخ 30 آذر از این استاد گرانقدر خواهش کردم هر طور که خودشان  صلاح می دانند درباره رواج ماده مخدر گل اطلاع رسانی بکنند و البته ایشان با این که زیر فشار ستاد مبارزه با مواد مخدر بود  از  طریقی که صلاح    دانست  مسله رواج ماده مخدر گل را در ایران رسانه ای و مطرح کرد
جناب دکتر ابهری از شما متشکرم

کامنت من در سایت دکتر ابهری

دکتر یزدان نیاز

جناب دکتر ابهری
ابتدا با عرض معذرت از اینکه در این پست برای شما کامنت می گذارم که شاید هم زیاد بی ربط با موضوع فحشا نباشد مسله ماده مخدر ماری جوانای گل است
با توجه به اینکه اظهار نظر های شما در مورد ماده مخدر کروکودیل وورد ان به تهران و شهر مشهد مورد تائید من می باشد امروزه ما با معضلی به نام ماری جوانای گل که دروازه ورود زنان به اعتیاد مخصوصا اعتیاد به شیشه و فحشا است روبرو هستیم از ان جناب تقاضا دارم درباره رواج این نوع ماری جوانا گل که بسیار خطرناکتر از ماری جوانای معمولی است صحبتی در رسانه ها فرموده تا مردم و به خصوص والدین به خطرات ان اشنا شوند

۳۰ آذر ۹۲ ساعت


۷۰ درصد مراجعان به زنان خیابانی، متاهل هستند

متخصص علوم رفتاری با اشاره به این که میان غرایز بشری غریزه جنسی وجه مشترک تمام انسان هاست گفت: تکذیب این این امر دردی را دوا نمی کند و در صورت عدم ساماندهی غرایز جنسی جوانان،آسیب های جدی در انتظار جامعه است. به گزارش شفا آنلاین دکتر مجید ابهری ضمن اعلام این مطلب، ازدواج را بهترین و منطقی ترین ..
دکتر مجید ابهری
هیچ ترتیبی و آدابی مجوی ، هر چه می خواهد دل تنگت بگوی
۳ آذر ۹۲ ساعت ۱۴:۵۵
محمد محمد بیگی فرد
متأسفانه روزی نیست که در مترو، اتوبوس و … شاهد ناهنجاری برخی جوانان نباشیم ولی واقعاً وظیفه ی ما جوانان در قبال افراد هنجار شکن چیست. همه ی مردم با بی اعتنایی از کنار این اتفاقات می گذرند و هیچ کس حتی تذکری هم نمی دهد.
جامعه ی ما واقعاً داره به چه سمتی می ره؟!!!
۷ آذر ۹۲ ساعت ۱۶:۲۸
دکتر یزدان نیاز
جناب دکتر ابهری
ابتدا با عرض معذرت از اینکه در این پست برای شما کامنت می گذارم که شاید هم زیاد بی ربط با موضوع فحشا نباشد مسله ماده مخدر ماری جوانای گل است
با توجه به اینکه اظهار نظر های شما در مورد ماده مخدر کروکودیل وورد ان به تهران و شهر مشهد مورد تائید من می باشد امروزه ما با معضلی به نام ماری جوانای گل که دروازه ورود زنان به اعتیاد مخصوصا اعتیاد به شیشه و فحشا است روبرو هستیم از ان جناب تقاضا دارم درباره رواج این نوع ماری جوانا گل که بسیار خطرناکتر از ماری جوانای معمولی است صحبتی در رسانه ها فرموده تا مردم و به خصوص والدین به خطرات ان اشنا شوند
۳۰ آذر ۹۲ ساعت ۱۲:۳۸
مهدی
ممنون از بعضی مقاله هاتون.
۴ دی ۹۲ ساعت ۱۳:۵۱
ebadi
باسلام و احترام

از مطلب جنابعالی “راه حل معضل دستفروشی در مترو چیست؟ ” بخش “دست فروشی در قطارهای متروی تهران” استفاده گردید.
لطفا جنابعالی نیز نظرات و بحث های مطرح شده مطالعه شود


در صورت تمایل ایمیل ارسال تا دعوت نامه ارسال شود
باتشکر و ارادتمند
مشاوره پزشکی مشاوره روان پزشکی مشاوردر ترک اعتیاد مواد مخدر دکتر یزدان نیاز 9099070459
- Ananda Addiction Treatment Center For Telemedicine Services please call: (9099070459 in Tehran) and (9099305017 in other cities within Iran)*******مشاوره تلفنی مشاور روانپزشکی دکتر یزدان نیاز 9099070459 تلفن هوشمند تهران 9092305017 *******

هیچ نظری موجود نیست: