تا زمانی که علم برایت با ارزشتر از طلا باشد همیشه مفلس و احمقی ؟

تا زمانی که علم برایت  با ارزشتر از طلا  باشد  همیشه از دید جامعه احمقی  ؟

پول بهتر است یا ثروت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یدک کشیدن نام دکتر متخصص در ایران برای گروهی پول ساز است  اما برای من  این طور نیست ؟
نمی دانم چه اتفاقی در کودکی برای من افتاد که  به راستی معتقد شدم علم بهتر از ثروت است ؟
شاید سرم به جایی خورد باشد؟
 شاید  دارای یک اختلال ژنتیکی هستم ؟
نمی دانم اما این را می دانم که امروز از نظر همه افرادی که دور من هستند من ادم خل دیوانی هستم ؟
همه دکترها داران کرور کرور پول پارو می کنند من دارم با قرض قوله وسائل ازمایشگاهی و مواد شییمایی و گیاهی  می خرم و دائم  به جای مطب  رفتن و  سرکیسه کردن خلق الله دارم  انها را رایگان درمان می کنم  و 24 ساعته دارم توی اینترنت دنبال  اخرین مقالات علمی  می گردم ؟
چندی قبل یکی از دوستانم گفت
بدبخت توی که وضع مالیت این قدر خرابه که پول نداری یک ماشین بخری چرا ور داشتی یک اپارتمان را تبدیل به ازمایشگاه  و انباری مواد شیمیایی کردی این اشغال را که داری بریز دور  و اپارتمانت را اجاره بده فقط ماهی دو میلیون تومن اپارتمانت  اجاره بهت بر می گرداند
اصلا انها هم هیچی جا که داری موادش هم که داری چیت از این ماهوارها کمتر است همان داروی گیاهی  درمان فیبروم را بکن توی چند تا کپسول  یک اگهی بده سر سال نشده تریلیارد می شی  نه اینکه یارو زنگ می زند تو یک دقیقه ای می گی برگ گردو را با عصاره پنج انگشت  قاطی کن بخور خوب می شی ؟
انهم نه  کافئین مر که داری بریز توی کپسول به عنوان داروی ترک اعتیاد به مخدر متادون  بفروش به خلق الله کلی کاسبی
گفتم
برادر برای من حل مسله مهم است  برای من راه حل پیدا کردن  مسائل  لذت بخش است  برای من  به جواب درست رسیدن لذتبخش است نه اینکه جواب مسله را بفروشم ؟
گفت  خری دیگه ؟
فکر می کنی  ادمهای که  توی ایران هستند به جواب مسائلی که تو پیدا کردی اهمیت می دهند؟
 این جا جواب مهم نیست  حتی اگر درست باشد این جا مهم ان است که مسائل  ساده را هر چقدر می توانی  بغرنجتر نشان بدهی  تا کسی  به فکر حل کردن ان نیفته  و تو از این بابت برای خودت سود بیشتری به دست بیاوری.
 این جا فقط پول حرف اول را می زند  و برای همین تو از نظر این جامعه ادم احمقی هستی
گفتم
اگر حماقت من از نظر شما این است که از بی سوادی مردم  برای کسب مال استفاده  نمی کنم  و این حماقت  هم  برای خود من  لذت بخش است  پس بگذار باقی عمرم هم احمق باقی بمانم ؟؟ 


.




هیچ نظری موجود نیست: