دنیای افراد بیش فعال چگونه است (دکتر نوتروپیک )(تجربه مصرف کندر با ریتالین در بالغین بیش فعال )

LOVE Nootropic
وقتی عشق به همنوع را شناختی  تازه انسان شدی اگربعد از ان توانستی  تنفر و خشم را فراموش کنی ان زمان  آدم شدی  (مری )
من عاشق بیش فعال ها هستم (دکتر نوتروپیک )
روزی که با مواد نوتروپیک اشنا شدم به این نتیجه رسیدم که استفاده درست و صحیع از ریتالین می توان درتکامل مغز انسان بسیار موثر باشد
البته من دانشجو یا پشت کنکوری نبودم
حدود سی  سال  پیش وقتی  خانم بیماری به مطب من مراجعه کرد و درباره ریتالین  صحبت کرد و این که اگر از ان گاهی شب ها  به صورت اسنیف استفاده نکند قادر به انجام کارهایش نیست من تعجب کردم البته  من تجربه مصرف خوراکی ریتالین را داشتم اما هیچگاه انرا اسنیف نکرده بودم 
از ان زمان به بعد من شروع به مطالعه درباره اثرات داروهای نوتروپیک کردم  مدتی بعد ابتلای یکی از کودکان در فامیلم به بیش فعالی مسیر من را به سوی درمان های رایج در بیش فعالی جلب کرد
انچه امروز می خواهم درباره بیش فعالی عنوان کنم نظر شخصی خودم با توجه به 30 سال نشست و برخواست با بیماران بیش فعال است 
ما بیماری بیش فعالی نداریم ؟
از نظر من چیزی به نام بیماری بیش فعالی در دنیا وجود ندارد ؟
اگر تمامی افرادی که براستی دچار بیش فعالی هستند در مکانی خاص گرد هم ایند و دنیای جدایی از ما تشکیل بدهند به زوی همه انها خلیفته الله می شوند
بیش فعالان نژاد برتری از انسانها هستند که هنوز به درستی افکار انها برای ما روش نشده است  
بیائید تصور کنیم در اب دنیا ویروسی  ریخته اند که همه مردم دنیا با خوردن اب اشامیدنی یک شبه   دچار بیش فعالی  شده اند ؟
عده ای از مسافران یک کشتی اعم از  زن مرد بچه  بعد از یک مسافرت 6 ماهه بر روی دریا بدون خبر  از این مسله ناگهان به مقصد رسیده  پیاده شده و به سرکارهای خود رفته یکی مدیر بانگ است و دیگری اموزگار و دیگری دانش اموز و دیگری دانشجو ؟
فکر می کنید بعد از 6 ماه دنیای که در دست انسانهای بیش فعال بوده است از نظر انها چگونه است و چه تغییراتی به وجود امده است ؟
من می دانم
برای همین من عاشق بیش فعال ها هستم ؟
   
آنچه که از علم برتر  است تجربه است -حضرت علی (ع)
تجربه انسانها  می تواند باعث تحولات عظیمی در یک جامعه بشود  
تجربیات افراد با گیاهان دارویی یا مواد مخدر می تواند به عنوان یک منبع علمی در اینده  توسط دانش پژوهان  مورد استفاده قرار بگیرد  
تجربیات افراد با مواد مخدر و راه های ترک اعتیاد  و نشر ان بسیار ارزشمند  است زیرا  در زمینه مواد مخدر همیشه دانش پژو هان بسیار عقبتر از جامعه هستند  و سرعت ورود مواد مخدر روانگردان جدید  به بازار ان چنان سریع است که هیچ دولتی نمی تواند زمینه های پژوهشی خود را با ان هماهنگ سازد   
متاسفانه  در ایران سایت ها و فروم هایی وجود ندارد که اشخاص بتوانند به راحتی تجربیات خود درباره مواد مخدر و یا داروها را بنویسند  زیرا افرادی که کنترل کننده اطلاعات بر روی اینترنت هستند با این تفکر که نوشتن این تجربیات می تواند باعث ایجاد هوس استفاده از مواد مخدر و رواج ان در جامعه بشود با این حرکت به سرعت برخورد کرده و از انتشار این گونه مطالب جلوگیری می کنند در صورتی که به عینا می بینم بسیاری از اطلاعات علمی و کشف های دارویی در خارج از کشور بر اساس الهام از تجربیات  این افراد است  
تجربیاتی که دولت ها بدون ان که ریالی برای ان هزینه کنند به رایگان بدست می اورند  
 دکتر یزدان نیاز  
 
آیا کندر در درمان خشونت ناشی از ریتالین  در بالغین بیش فعال می تواند موثر باشد  
از زمانی که مقاله دکتر رافائل مخلوم کاشف سیستم اندوکانابینوئید را  درباره اثرات  کندر (اینسنسول استات )  را روی مغز خواندم   دست به تجربیات شخصی درباره اثرات  مصرف کندر همراه با  ریتالین  زدم  
در ازمایشات شخصی به خوبی متوجه این  موضوع  شدم  زمانی که ریتالین  به همراه کندر مصرف بشود تمامی حالات بد ریتالین  که ناشی از افزایش تون سیستم سمپاتیک است از بین می رود   
شخصا کندر را در درمان اعتیاد به انواع مواد مخدر به خصوص محرک  شیشه و بیماران بیش فعال  مصرف می کنم   
کندر اثراتی مشابه با ایندرال و ارام مبخش ها دارد  ولی اثر خواب الودگی ندارد
نامه زیر  مربوط به بیماری است که مبتلا به بیماری بیش فعالی بالغین است و مدت ها است از ریتالین استفاده می کند و با تجویز کندر بسیاری از مشکلات او بر طرف شده است با توجه به تجربه ایشان که درست همانند تجربه ای است که من داشتم  نوشته ایشان را  عینا باز نشر می کنم  

تجربه یک بیش فعال که تحت درمان  با ریتالین  از  کندر استفاده  کرده وناگهان  گیرنده شماره 5 دوپامین مغزاو برای زمان کوتاهی  فعال و سیستم اندوکانابینوئید مغزش از کار افتاده است   ؟
 یک تجربه با کندر در بیمار بیش فعالی که ریتالین مصرف می کند
دکتر سلام
 
نخواستم زنگ بزنم گفتم کار دارید
فکر کنم یک مریض به مریض هاتون اضافه شد
من با کندر یک حس عجیبی پیدا کردم که اگه این نشئگیه پس اصلا هم بد نیست و این بیچاره ها حق دارن معتاد شن
در زندگیم اینهمه احساس آرامش نداشتم دیگه سرو صداهای توی کتابخانه  خوابیده بوده و کمتر کسی توی کتابخانه مانده بود  من   از ترس اینکه طپش  قلب نگیرم چند تا کندر 3- 4 تیکه تیکه های کوچیک به دندون  چسباندم کندر کم باشه به دندان می چسبه   اما وقتی بیشتر باشه مثل آدمس میشه  و دیگر نمی چسبه بعد از  چند دقیقه وای اصلا نمی تونم بگم  چه حالتی به من دست داد اومدم بیرون بارون میومد حس کردم چقدر راحتم
البته اون حس به درد درس خواندن نمی خوره ولی برای اولین بار میتونستم تمرکزم رو روی اعضای بدنم بزارم مثلا در حالت عادی سخته بتونم پشتم رو احساس کنم الان میگید چه احمقانه ولی درسته بعد یک سیب داشتم برای اولین بار با آرامش فقط روی همون سیب خوردن تمرکز کردم نه هزار تا چیز با هم  
نمی دونم حس عجیبی بود میتونستم آروم بخوابم ولی خواب آلودگی نبود آرامش محض بود بعد فکر می کردم یعنی آدمهای معمولی در زندگیشون همیشه اینطورین  این که خیلی خوبه
بعد موقع نوشتن دستهام جور دیگری شده بود  مثل همیشه که روی نوشتن باید تمرکز می کردم نبود  مثل اینکه خودش داره می نویسه ولی  بین مغزم  و سرعت نوشتنم نوعی هماهنگی بود که اصلا قبلا نداشتم  
خلاصه دکتر شما خیلی چیزا بلدید واقعا من حس عجیبی باهاش تجربه کردم انهم برای اولین بار
الکل توی مهمانی های که می روم  اغلب هست البته من به ندرت به این جور مهمانی ها می روم توی  این سالها یکی دو بار فکر کنم  بیشتر نبوده است که بعد از خوردن مشروب  به  من مستی دست داد ولی اصلا خوشایند نبود فرداش هم حالت مرگ داشتم  خیلی وقته با اینکه  الکل  در دسترسم هست اصلا نمی خورم با همون آبمیوه اینا خودمو سرگرم می کنم
ولی این کندر عجب چیزی بود و درست می گفتید اثر ریتالین رو کلا از بین می بره بعدش اومدم خونه و مثل بچه کوچیک ها خوابم برد
گفتم این  تجربه عجیبم رو برای شما  بگم 
 خیلی جاها خونده بودم اونی که قارچ مصرف کردند حالاتی  مشابه این حالات رو داشتند (عروج عرفانی )
واقعا فهمیدم بیش فعالی من صحت داره و احتمالا هم از نوع خفیف نیست ریتالین خیلی از حرکات و فکرای اضافی منو کم می کنه درحالت عادی بدون ریتالین  مقدار اضطراب و عصبانیت و هیجان و کارای فیزیکی من قابل مقایسه با وقتی ریتالین  می خورم  نیست هر چند کامل از بین نمی بره ولی خیلی کنترل می کنه حالت عادی زندگی کردن با بیش فعالی جهنمی بیش نیست الان همه اینا برای من  معنی دار شده من می فهمم انرژی زیاد که نمی زاره تمرکز کنی و تو رو هی می کشونه دنبال خودش   
نامه دوم
به محض جویدن  کندر احساس تلخی به شما دست می دهد که تلخی  همان اولش  از بین میره اولین چیزی که حس می کنی اینه که یک پرده تاریکی که جلوی چشمات بوده میره همه چیز روشن تر میشه و یک جور رخوت از بدنت میره بیرون سرحال تر میشی دنیا یک شکل بهتر با رنگ های شفاف تر میشه به اضافه اینکه بی دلیل عصبانی نیستی شاید همون از بین برنده بلغم و اینا باشه. همیشه این تصور هست که باید چیزایی بهتر باشن که براشون پول بیشتر میدی یا رنج بیشتر برای به دست آوردنش می کشی ولی تصور اینکه یک چیز ساده و در دسترس و ارزون به نظرت بی مصرف میاد و به دردنخور
بعد از جویدن 2 دقیقه کندر حس به کار کردن مخصوصا اونایی که عقب انداختی بیشتر میشه البته این رو باید قبل از اینکه بخوری دقت کنی که بعدش حالاتت چه طور میشه صرف اینکه بندازی و تلخیش رو تحمل کنی بی توجه باشی به حالات بعدش نمی دونم میشه متوجه شد یا نه .  
کلا شاید تصور اینه که همه چیز باید به سرعت و با قدرت اثر کنه اگه نکرد به درد نمی خوره ولی به جز مقالاتی که از روی هم عینا کپی شدن بدون حتی یک و جا انداختن وقتی به دنبال خواص کندر بودم دیدم که اطلاعات کاملی در مورد این صمغ اینجا نوشته شده 
در مقایسه با بقیه مواد شیمیایی که عوارض نامطلوب دارن اگه کندر نداشته باشه که شما میتونید اظهار نظر کنید واقعا میتونه خیلی به آدمایی که دچار اضطراب و سستی هستن کمک کنه.
خیلی در مورد اثراتش بر حافظه دقت نکردم ولی از این به بعد دقت می کنم و اگه چیزی به نظرم رسید خدمتتون می گم 
نویسنده من با اجازه نویسنده بعضی از جملات را جابجا کردم
نویسنده زمانی که کسی بتواند بر سیستم خشم ترس اضطراب (اندوکانابینوئید سیستم حیوانی مغز ) غلبه کند و با  مصرف ریتالین و یا بدون ان  گیرنده  5 دوپامین  فعال بشود به نوعی حالت روحانی و عرفانی و یا به قول من به انتهای ادمیت  و مرز بین ادم و خداوند می رسد نزدیک ترین فاصله با دنیای ماورا و خداوند البته بدون کندر و ریتالین هم ممکن است  افرادی به این حد برسند  افرادی بدون خشونت با عقلی زیاد  انها دنیا و هستی و خداوند را به  شکلی می بینند  که اصلا برای  ما قادر به تصور نیست انها از از انسانیت به ادمیت رسیده اند ادم هایی با عقل باهوش و پرمحبت بدون کینه و حرص  اضطراب در  دنیا ؟
opium.site: چرا به ما نشئگی تفکر کردن را آموزش نداده اند Euphoria ...

هیچ نظری موجود نیست: