طب سنتی و داروهای گیاهی در ایران باید با نگرشی دوباره و علمی بازبینی بشوند (1)

طب سنتی و داروهای گیاهی در ایران باید با نگرشی دوباره و علمی  بازبینی شوند .
به عنوان پزشکی که در دانشکده با نظام نوین علمی مبنی بر اخرین دست اوردهای غربی تحصیل کرده بودم همیشه طب سنتی وداروهای گیاهی در نظر من مطرود  بود و توجه ای به ان نداشتم
چند سال  قبل که بنا به عللی مجبور به سفر  به نقاط مختلف ایران شدم  در ابتدا جذب گیاهانی شدم که دارای اثرات مخدر  روانگردان  بودند و می توانستم  از انها در درمان اعتیاد استفاده کنم
شاید این مسله که من قبل از ورود به دانشکده پزشکی مدتی در رشته شیمی تحصیل کرده بودم  این انگیزه را در من ایجاد کرد که خواص دارویی گیاهان را از نظر وجود مواد شیمیایی موجود دران مورد مطالعه   بیشتر قرار بدهم
علاقه من به شیمی  از کودکی باعث شده بود که یک ازمایشگاه شخصی برای خود ایجاد کنم که در ابتدا فقط بر روی شیمی مواد صنعتی  دست به انجام ازمایشات می زدم
در ابتدا فقط گیاهان مخدر و روانگردان ؟
زمانی که گیاهی را می یافتم که دارای اثرات مخدری و روانگردانی بود  ابتدا مقالات طب سنتی و خواص انرا مورد مطالعه قرار می دادم و بعد  با بررسی شیمیایی الکالوئید های موجود در ان و تطابق ان  با شیمی مدرن  تاثیرات ان را بر روی  بدن انسان مطالعه می کردم
به مرور به این نتیجه رسیدم که در گیاهان موادی  وجود دارد که ما  با این همه پیشرفت علمی قادر به ساخت این مواد  شیمیایی و الکالوئید های ان   نیستیم و  اصلا  در گیاهان موادی وجود دارد که ما حتی نمی دانیم فرمول شیمیایی ان چیست وهر گیاهی دارای یک اثر معجزه بخش است که از نظر طب سنتی و گیاهی در ایران دور مانده است
در ابتدا فقط  گیاهانی برای من جالب بود که دارای اثرات مخدری و یا روانگردانی و ضد درد باشند البته علاقه شخصی من  مواد نوتروپیک  است
دنیای افراد بیش فعال چگونه است (دکتر نوتروپیک )(تجربه مصرف کندر با ریتالین در بالغین بیش فعال )
نوتروپیک ها موادی که با اثر بر مغز می توانند هوش و بینش واستدالال انسانرا قویتر کرده و از او انسانی برتر بسازد به مرور دایره تحقیقات من از حیط  گیاهان مخدر و روانگردان فرا تر رفت  به طوری که  دیگر در بررسی یک گیاه فقط به دنبال پیدا کردن مواد مخدر و روانگردان نبودم
درمان فیبروم رحمی با داروهای گیاهی
فیبروم   9 سانتیمتری که سه ماهه  تبدیل به 3 سانتیمتر شد
زن یعنی رحم  
یک زن  تا زمانی که قاعده میشود و قدرت باروری دارد خود را یک  زن می داند
در تفکرات یک زن نداشتن رحم به معنی پایان زن بودن او است
سه ماه قبل که یکی از اقوام دور من  در تماس تلفنی اظهار کرد  که بعلت داشتن یک فیبروم رحم و خونریزی شدید و کم خونی به چند پزشک جراح مراجعه کرده است و همگی انها متفق قول تاکید کرده اند که باید رحم را جراحی و خارج کند از من استمداد طلبید
من هم با توجه به مطالعات دارویی و گیاهی یک دوره درمانی را برای او شروع کردم  دیشب  وقتی بعد از سونوگرافی به من زنگ زد و گفت دکترسونوگرافیست  گفته است که فیبروم رحمی او کوچک شده و در حال از بین رفتن است و فیبروم  او از  9 سانتیمتر تبدیل به 3 سانتیمتر  شده است و  فیبروم 3 سانتی هم در حال خرد و شدن و متلاشی است  دچار یک حالت خاص شعف شدم  نه یک شادی معمولی یک حالت عرفانی یک عروج یک  فرم نئشگی خاص که قادر به توصیف ان نیستم یک احساس خاص از این که من قادر به انجام کاری شدم  که دیگران نمی توانند انرا انجام بدهند
جناته نامه اهمه جنوش ته نامه اهمه فشیما نامه اهمه فشیشو مانتره
اگاه نام من است اگاه ترین نام من است سعادت بخش نام من است ( بخشی از اوستا )
راز هدیه مغان زرتشت  چرا مر کندر و طلا ؟
مر صمغ جادوگران ؟
صمغ مر را به عنوان یک ماده جادویی برای کارهای جادوگری می دانند اما واقعا جادویی در مر نهفته است
وقتی یکی از  رازهای صمغ  مر را یافتم
از زمانی که بخش انجیل را درباره هدیه مغان زرتشتی به حضرت عیسی مسیح را خواندم این نشخوار فکری در من ایجاد شد که باید در مر رازی بزرگ نهفته باشد
زیرا من سالهای پیش چندین بار کتاب اوستا و گاتها را خوانده بودم البته نه برای انکه نام من یزدان است و مشابهتی با اسامی زرتشتیان دارد  بلکه با خواندن کتابهای انها به این نتیجه رسیده بودم که مغان زرتشت دانش عظیمی درباره مواد گیاهی و خواص ان دارند که متاسفانه با از بین رفتن کتاب مقدس اوستای دوازه هزار صفحه ای  زرتشتیان همه ان رازها از بین رفت
در همه کتاب های مقدس چه قران  انجیل تورات و اوستا مطالبی علمی  وجود دارد که  صحت بسیاری از انها با بررسی ها و تحقیقات علمی امروزه  ثابت شده است و هنوز هم در همه انها رازهای از هستی در خود نهان دارند

هرکسی از ظن خود شد یار من
اگر با هدف یافتن چیز مشخصی به کهکشان هم  نظر کنی  در همه ذرات هستی  فقط انرا می بینی   ؟(مری)
وقتی با این تفکر که زرتشتیان  خدای دنیای توهم هستند به هدایای انها نظر کردم مطمعن بودم که  باید در کندر و مر مواد مخدرو روانگردان وجود داشته باشد ؟
  یکی برای درمان اعتیاد به متامفتامین یکی هم برای درمان مواد مخدر افیونی (تریاک شیره هروئین متادون )
 یک روانگردان یک مخدر ؟
اوریکا ....اوریکا
یکی از رازهای کندر را بلافاصله پیدا کردم و ان وجود ماده ای به نام اینسنسول استات  بود که یک روانگردان با اثرات بتا بلوکر که البته قبل از من دانشمند اسرائیلی  دکتر رافائل مخلوم انرا یافته بود
من هم بلافاصله  ابتدا شروع به بررسی اثرات استفاده از  کندر بر روی خودم  و بعد اطرافیان کردم و با دیدن اثرات مثبت ان  شروع به تجویز ان به بیمارانی که دچار بیش فعالی و اعتیاد به متامفتامین یا پرولاپسوس دریچه میترال و اضطراب و طپس قلب بود کردم که نتایج بسیار  موفقیت امیزی در پی داشت
حتی چندین کیلو کندر خریدم تا بتوانم ماده موثره اینسنسول استات انرا  جدا و کپسولیزه کنم   
اما مر myrhh
با کمی تحقیق متوجه وجود ماده مخدری به نام  Furanoeudesma-1,3-diene فیوریناادوسمی  یک  و سه دین در مر شدم اما هر چقدر راجبع اثرات  این مخدر وتحقیقات راجبع ان  بر روی انسان  گشتم هیچ مطلبی زیادی  در اینترنت  پیدا نکردم
با ازمایشات شخصی بر روی خودم در ابتدا و بعد بر روی افرادی که مدت ها بود ترک اعتیاد کرده بودند متوجه اثرات مفید ان در ترک اعتیاد شدم
مر دارای قدرت زیادی برای درمان اعتیاد به انواع مواد مخدر افیونی به خصوص ترک دادن معتادانی است که به ماده مخدر متادون که یکی از قویترین مواد مخدر است معتاد شده اند  

رنگ رخسار خبر می دهد از سر درون ؟
کسانی که خواننده مطالب من هستند می بینید که من در مورد هر ماده مخدری که مطلب می نویسم فرمول شیمیای انرا هم در کنار مطلب قرار می دهم
البته خودم هم می دانم که احدی به ان فرمول نگاهی نمی اندازد اما برای من یک دایراه با چهار تا اکسیژن و هیدروژن  بسیار مهم است و حتما روزی خواهد رسید که به غیر از من برای کس دیگری هم اهمیت پیدا کند ؟
فرمول شیمیایی  یک ماده نشان دهنده اثرات ان است ؟
فرمول شیمیایی یک ماده نشان دهنده اثرات ان است اگر شما فرمول دوپامین متامفتامین اکستازی استروژن متادون پروژسترون تستوسترون ای اچ سی وووو و هر انچه در بدن انسان  و طبیعت است را بدانید بلافاصله می توانید با دیدن یک فرمول شیمیایی بدون انکه اثرات ان را خوانده باشید حدس بزنید این ماده چه کار های می تواند انجام دهد  مصرف ان چه علائمی در انسان ایجاد می کند و محل اثر ان کجای بدن انسان است  و انتظار چه نوعی واکنشی را از ان خواهید داشت که در 100 در صد مواقع هم درست است
ادامه دارد
در ادامه خواهیم داشت
درمان عقب افتادگی ذهنی در هندوستان با سه داروی گیاهی
درمان موفق بیش فعالی کودکان با داروی گیاهی
چطور ریتالین گیاهی بسازیم
معجون گیاهی که 10 در صد ای کیو را افزایش می دهد
درمان  موفقیت امیز بیش فعالی در هندوستان با داروهای گیاهی
طب گیاهی ما در جا می زند

چگونه  قطره  و شربت شانکا پوشپی Shanka Pushpi   برای افزایش قدرت مغز بسازیم
فرمول ساخت داروی گیاهی برای درمان عقب ماندگی ذهنی ( هندوستان )
اثر سوم چیست
چگونه با مخلوط کردن دو گیاه اثر درمانی جدیدی ایجاد کنیم
ساخت داروی ترک اعتیاد با مواد گیاهی 
درمان و ترک هر نوع اعتیادی با استفاده از داروهای گیاهی ممکن است
ساخت کپسول گیاهی برای ترک هروئین و متادون  با 1000 ریال
درمان اعتیاد به شیشه با داروی گیاهی با موفقیت 80 در صد
داروی گیاهی که زندگی شما را تغییر می دهد
داروی گیاهی که شما را دین دار ونماز خان می کند
قطره گیاهی برای کودکان دبستانی برای موفقیت تحصیلی بدون عوارض جانبی
درمان فیبروم رحم با سه گیاه
درمان دارویی فیبروم رحم با موفقیت 80 در صد بدون عوارض جانبی

هیچ نظری موجود نیست: