شرلوک هلمز به دنبال رد پای جانی معروف مخدر کروکودیل در دروازه غار تهران ؟


در سال 1390  من  پست تاریخچه  مخدر کراک کروکودیل در ایران و جهان را نوشتم و بعد از انکه یکی از مقامات  اعلام کرد ما کروکودیل نداریم و فقط شیشه داریم   من با توجه به ازمایشات انجام شده بر روی کراک  با اطمینان کامل عنوان کردم که  ماده مخدر کراک در ایران همان کروکودیل است 
وقتی  ماه قبل دولت ایران اعلام کرد که ماده مخدر کروکودیل به مرزهای ایران نزدیک می شود من پستی نوشتم که در ان اعلام کردم که مخدر کروکویدل هفت سال است که  از مرزهای ایران گذشته است و کروکودیل همان کراک خودمان است
ماده مخدر کروکودیل سال ها است با نام مخدر کراک و یا هروئین فشرده در ایران  ساخته و به فروش می رود
من همانند  کارآگاه شرلوک هلمز مدت ها است  به دنبال رد پای کروکودیل   از روسیه به المان از المان به انگلیس و  امریکا و کانادا بودم و در اخرین دیدار خود با جانی مخوف  کروکودیل  در ابشار نیاگارا به او اعلام کردم تا زمانی که او را دستگیر نکنم از پای نخواهم نشست ؟
 از وقتی کروکودیل با  تغییر نام  در مشهد  ظاهر شد تا کنون که به  محله دروازه غار در تهران رسیده است من  به دنبال این جانی خطرناک بوده و هستم  
شکار کردن کروکودیل فقط کار من است ؟


فروش مخدر کروکودیل در جنوب شهر تهران
 
یک آسیب شناس اجتماعی از ورود مخدر کروکودیل به کشور خبر داد و گفت: این مخدر با استفاده از بنزین، تینر و فسفر تهیه می شود.

دکتر مجید ابهری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بعد از مبارزه بی امان پلیس با مواد مخدر صنعتی از جمله شیشه، مافیای مواد مخدر برای رسیدن به اهداف شوم خود یعنی آلوده سازی جوانان، مواد مخدر جدید را با اسامی غلط انداز وارد بازار کرد. این در حالی است که ریشه همه موادها یکی بوده و صرفاً تفاوتهای ظاهری مختصری دارند.
وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به شناسایی بیشتر مواد مخدر توسط پلیس و جمع آوری آنها این بار ناتوی اجتماعی قصد دارد مخدر کروکودیل را به جای کراک وارد بازار کند.
به گفته این آسیب شناس اجتماعی، ماده مخدر کروکودیل به علت کم شدن کراک از کشور روسیه وارد می شود در حالی که بیش از یک میلیون روس معتاد به این مواد هستند.
ابهری افزود: ماده مخدر کروکودیل از مخلوط کردن ماده بسومورفین با تینر، فسفر و در مواردی افزودن بنزین تهیه می شود مصرف این مخدر زخمهایی به عمق دو سانتیمتر را همراه با عفوت در بدن ایجاد می کند. ضمن اینکه به علت وجود تینر و بنزین درجه گیج کنندگی این مخدر بسیار بالا است و به دلیل وجود اسید فسفریک زخم هایی در بدن به وجود می آید.
وی از جوانان خواست در مقابل این مخدر هوشیار باشند و در صورت مشاهده به وظیفه اجتماعی شن عمل کنند. همچنین ماموران پلیس باید با همان شدتی که با مخدر شیشه و کراک مبارزه می کنند جلوی ورود این مخدر را بگیرند.
این آسیب شناس اجتماعی تاکید کرد: این مواد در حال حاضر تنها در جنوب تهران و محلاتی همچون هرندی و دروازه غار فروخته می شود و اطلاع رسانی به موقع موجب پیشگیری می شود.
مدعیان ورود کروکودیل سند ارائه کنند (متن اسناد ورود مخدر کروکودیل به ایران )

هیچ نظری موجود نیست: