اثرات معجون فریب (کلوچه بیرجندی ) چیست OBE

معجون که بیشتر به اسم معجون بیرجندی شناخته میشه . 
 یه نوع ماده توهم زاست با نتایجی به مراتب خطرناک تر و شدید تر از حشیش که از روغن کنجد ، روغن بنگ ، زعفران ، ... و کلی مواد دیگه که بیشتر ذاتشون گرمه تشکیل شده که بیشتر در استان خراسان و استان خراسان جنوبی استفاده میشه و بعلت عدم شناخت خیلی از دوستان عزیر براحتی مورد استفاده قرار می گیره و حتی خیلی وقتا براحتی توی عطاری ها بفروش میرسه . 
 که البته الان نسبت به ۳ یا ۴ سال پبش شناخت مردم نسبت به این ماده بیشتر شده. 
 معجون بعلت اینکه راحت خورده میشه و حتی مثل شیرینی مثل باقلوا خوشمزست خیلی راحت استفاده میشه ولی متاسفانه عواقبش از حشیش بیشتره چون اگه زیاد مصرف بشه حالت خفگی شدید به مصرف کننده دست میده و چه بسا حتی سکته مغزی هم دچار بشه .   
تجربه خروج روح از بدن با معجون فریب

من از این ماده مصرف کردم و دفعه  اولی که مصرف کردم حس میکردم دارم جنازه ی خودمو از بالا نگاه می کنم (برون فکنی روح از جسم )ولی دفعات بعد بهش عادت کردم و براحتی باهاش  درگیر شدم .  
اگه کسایی که معجون مصرف میکنن بدون چه جوری عمل میاد اصلا ازش استفاده نمیکنن و چون من نحوه ساختشو دیدم بهتون میگم شاید اگه مصرف کننده بودین یاهستین شما هم مثل من با شنیدن نحوه عمل آوردن معجون دیگه فکر مصرف اونو به سرتون خطور ندین : معجون برای اینکه خوب به عمل بیاد و گیراییش بیشتر بشه بعد از اینکه موادشو باهم مخلوط کردن و قالبشو (که معمولا به شکل لوزیه)در آوردن اونو روی یه ظرف میچینن و بعد روی چاه توالت میذارن به این دلیل که گازی که از دستشویی میاد باعث افزایش گیراییش و در واقع عمل آوری میشه (در واقع تنها راه عمل آوری معجون همینه). شاید اونایی که مصرف میکنن فکر کنن من دروغ میگم ولی بخدا عین حقیقتو میگم .  

میتونید تحقیق کنید .این ماده داره کم کم رواج پیدا می کنه و چون خوراکیه خطراتش کم نیست . اگه یه روزی یه شیرینی بهتون تعارف کردن که بخورین و برین فضا بدونید که دارین معجون میخورین . 
من بهتون پیشنهاد میکنم که اونو نخورین چون مقدمه خیلی خوبیه واسه آشنایی با حشیش و ... .مواد مخدر توهم زا است
منبع همسفر با کنگره 60 یا علی مدد  
مطالبی درمورد معجون (شیرینی متشکل از روغن بنگ ،کنجد و ...) با خطراتی بیشتر از حشیش


opium.site: عکس تبخیر کننده (بخارساز )حشیش .کانابیس .ماریجوانا ...
opium.site: بخور های گیاهی حاوی ماده مخدر کانابیس صنعتی اسپایس ...
opium.site: علت تغییر حرارت نقطه جوش و دوباره کریستالیزه شدن مخدر ...
opium.site: یک مخترع ایرانی موفق به ساخت پایپ شیشه (متامفتامین ...
opium.site: هرماده مخدر کریستال شکل متامفتامین نیست ؟
opium.site: ماده مخدر برنز نداریم
opium.site: فلوکسیتین به روایت یک مصرف کننده
opium.site: فروش دستگاه سیگار پیچ حشیش و ماریجوانا در مغازه ها و ...
opium.site: از کجا بفهمیم طرف ماده مخدر شیشه مصرف کرده است
opium.site: معجونی برای فریب زن (معجون بیرجندی )
فروش ماده مخدر توهم زای (معجون فریب ) با ترکیبات حشیش در سوپر مارکت
معجون بیرجندی(کلوچه لوز یا کلوچه معجون یا کلوچه فریب) - opium.site
opium.site: ماریجوانا و حشیش صنعتی spiceدولت ها را در مبارزه با مواد ...

opium.site: فیونا اپل و اثرات الکل و حشیش

دکتر جان ویلیام هافمن jwhاولین کاشف کانابینوئید مصنوعی - opium.site

opium.site: تاریخچه خرید و فروش حشیش در تهران قدیم

opium.site: کیک و کوکوی حشیش

opium.site: آموزش ساخت آبنبات ماریجوانا (حشیش )Cannabis Hard ...

opium.site: شاگرد بودا اناندا و ماده اناندامید و تی اچ سی و اثرات دویدن و ...

opium.site: داروهای که باعث مثبت شدن کاذب تست تشخیصی حشیش می ...

opium.site: حشیش و وزیر جهانی حشیش راجر کریستی THC Ministry

opium.site: حشیش .ماریجوانا.اسپایس .سالویا .تی اچ سی -کانابیس -THC

opium.site: کشف ژن ساخت تی اچ سی درگیاه ماری جوانا و حشیش

 
 

هیچ نظری موجود نیست: