حاضرم ال اس دی مصرف کنم ولی ناس نزنم

عکس از خودم است و یکی از خیابان های شهر زاهدان را نشان می دهد

حاضرم ال اس دی استفاده کنم ناس نزنم
در اخرین سفر خودم  به زاهدان  کلی ناس حوت  بی تی خریدم
این مواد مخدر که مخلوطی از تنباکو با گیاهان مختلف با کمی مواد قلیایی (اهک )  است ان چنان بسته  بندی های قشنگ و زیبایی  دارد که ادم را به هوس استفاده از انها می اندازد
اما خدایش  هر چقدر خواستم خودم را راضی کنم یکی از بسته ای انرا زیر زبان بگذارم جرعت این کار را نکردم
من ادم ترسویی در مواد مخدر نیستم ولی نمی دانم چرا به دلم بد افتاده  که این ماده از ال اس دی هر خطرناکتر است و مصرف ان برای من خطرناک است البته یک جورهای هم به نظر کسر شان می امد من ناس استفاده کنم ؟؟
البته ان جا توی خیابان بچه 9 ساله جلوی چشمان من یک بسته گذاشت زیر زبانش و من توی دلم به خریتش افرین گفتم ؟
انشالله در یکی از پست ها خودم یک گزارش تصویری کامل از اعتیاد در شهر زاهدان خواهم نوشت
  • اصول علمی جن گیری و ساخت طلسم و اموزش اتنوبوتانی د...
  • احضار روح و جن و رویت ارواح با قهوه و حلوا و شکلات...
  • opium.site: تنباک عجمی (نیکوتیانا روستیکا ) عامل ابتلا به ...
  • تنباک - opium.site - Blogger
  • opium.site: بندر عباس شهر مواد مخدر در کناردریا و معبد هندوها

    opium.site: اثرات اگونیست و آنتاگونیست گیرنده های NMDA بر ترک ...

    opium.site: عکس تنباکوی مقدس - روستیکا


  •  

    هیچ نظری موجود نیست: