هرکس به من کلمه ای بیاموزد مرا (بنده) خود کرده

هرکس به من کلمه ای بیاموزد مرا (بنده) خود کرده
یاداشت های من    

رنجی که از حماقت می کشم
ان چیزی که مرا در زندگی رنج می دهد حماقت است  زیرا تحمل افراد احمق را ندارم  ولی متاسفانه  تمامی انهایی که می شناسم مرا رنج می دهند ؟
   
میخ اهنین نرود در سنگ ؟
حاضر شدم ۴۰۰ میلیون تومان به کسی بدهم که فقط چهار سوال مرا جواب بدهد  چون انگاه به خود می گفتم بلاخره بعد از چهار سال نوشتن  توانستی چهار کلام علمی  به کسی بیاموزی  و او را بنده خود کنی اما حیف  که این طور نشد و چهار سال عمر من به هدر رفت و تنها بنده ای که می بنیم خود بنده ام که اسیر عشق دانستن   تا ابد مانده ام  

  گاه باشد که کودکی نادان, به غلط بر هدف زند تیری
بسیاری فکر کردند من با گذاشتن  ۴۰۰ میلیون تومان جایزه   انها را به بازی گرفتم اصلا این طور نیست  من فقط می خواستم نشان بدهم  مردم این کشور دو دسته اند  گروهی شجاعت دارند و بقیه ترسو و نادان  هستند و  این ازمون  فقط مشخص کرد که  چه اندک هستند  افراد شجاع و چه بیشمارند افراد ترسو  و نادان که  از ترس رسوایی شکست در هیچ ازمونی شرکت نمی کنند  انها حتی سعی نکردند همچون  ان کودک نادان رفتار کنند  البته معلوم هم نیست شاید  قصاوت ما اشتباه و بعکس باشد ؟ 

    
می دانید مردم جهان  چرا مواد مخدر استفاده می کنند  ؟ 
در کشوریهای  که رویاها ی انسان غیر قابل دسترس هستند   انهایی که  عاقلترند  می دانند  که تا اخر عمر نمی توانند  به ان رویاها دست پیدا کنند  
 پس سعی می کنند با عمل خود  حداقل در رویاهای خود  به ان رویاها دست  پیدا کنند  
  
همیشه دوستش دارم  
همیشه دوستش داشتم  همیشه  وقتی با او بودم  در شادی سرخوشی دنیایی دیگر را می دیدم   همیشه او معشوق بود و من عاشق  او ارباب بود و من بنده ای فرمانبردار و اسیر هوسهایش ؟ 
اما ان روز که فهیمد می خواهم او را ترک کنم به من گفت  اگر ترکم کنی تو را تا سرحد مرگ شکنجه ات می دهم  عشق بین من تو عشقی ابدی است یا با من  تا مرگ هستی یا اگر ترکم کنی  تو را ان چنان عذابت می دهم که از شدت درد  از  خدا تقاضای مرگ کنی   
انگاه عقلم نهیب زد این عشق نیست هوس است او را رها کن ؟ 
 بابت  ترک این عشق و جفا به معشوق  او  ابتدا مرا  درد رنچی عظیم دارد و انگاه که خواست رهایم کند گفت هر انچه از جوانی زیبایی سلامت داری  از تو می گیرم  تا بگذارم جانت را به در به بری  
من هر انچه داشتم را دادم و اکنون پیر زشت مریض در گوشه ای در انتظار مرگ هستم  
گاهی ارزو می کردم کاش  فرمان عقل را نمی پذیرفتم و هنوز اسیر عشق  او بودم  زیرا زمانی که با هم بودم مرا عقلی نبود و دیوانگان جهان برایشان بهشت است

نویسنده
من امشب بابت توهین های که در  کامنت های  یکی از وبلاگ هایم برایم  نوشته اند کمی دچار ناراحتی هستم  برای همین ان وبلاگ را درش را گل گرفتم تا ان عده ای که فکر می کنند مطالب من  عاری از صداقت و کمال است  چراغ برداشته و کمی جستجو بکنند تا بفهمند من اگر مستانه ره فسون می زنم همچون دیگران  فسانه بافی برای مستان نمی زنم  

معنی اسم مستانه. مستانه : ۱- (به مجاز) سرخوش و شاد، همراه با سرخوشی و شادی؛ ۲- (در قدیم) (به مجاز) با حالت سرخوشی و سرمستی
مثل . داستان . افسانه . (یادداشت بخط مؤلف )
فسون : فسون . [ ف ُ ] (اِ) افسون و آن کلماتی باشد که فسونگران و عزائم خوانان و ساحران بجهت مقاصد خوانند


توجه مسابفه 400 میلیون  سر جای خود باقی است و فقط یک نفر در ان  وبلاگ بسته شده  جواب داده بود که برای او هم ای میل زدم جواب هایش را این جا بگذارد  که بعدا معترض نشود ما برای  ندادن جایزه  ایشان  وبلاگ را بستیم که البته از سه تا سوال هم دو تاش را غلط جواب داده است
رقابت 400 میلیون تومانی بین امیر و  الهه اتش و علیرضا شاهی .rashid5527 

جواب افراد را می نویسم که بعدا حرف حدیث در نیاید
اقای علی رضا  شاهی این جواب  ها را دادند alireza.shahi74@gmail.com>
پاسخ شماره 4 سابوکسون استفاده میکنم صحیح است
جواب 5 :برای ساخت متامفتامین می توان از وایتکس استفاده کرد.صحیح است.
چون ماده ای که با وایتکس ساخته می شود متکاتینون است
پاسخ سوال شماره 2جواب شماره 4 :طبق اعلام پزشکان در ایران اعتیاد به
شیشه درمان ندارد .صحیح است

ایشان به سه سوال تا کنون جواب دادند



اقا یا خانم الهه اتش jojikz@yahoo.com
سوال متامفتامین  یعنی  سوال سوم =گزینه 5
سوال دوم گزینه 4 
سوال اول گزینه  جواب نداده اند اگر نامه یا جواب را در جایی نوشته اند ما را مطلع کنند  البته برای شما پارتی بازی کردم ؟

نویسنده اقای الهه اتش من می دانم شما یک را جواب داده اید اما دوباره انرا برای ما در این وبلاک بنویسد

rashid5527 سوال چهارم منتظر جواب های دوم سوم شما است یا تا شنبه بنویس یا حذف می شوی توی همین پست باشد
rashid5527  سوال اول گزینه 1
سوال دوم ؟
سوال سوم
ایشان هم فقط  به  یک سوال جواب داده اند
5527 تا شنبه بقیه جواب  ها را همین جا بنویس والا حذف می شوید


امیرamir.ma.1974@gmail.com>
 
از نظر بنده جواب گزینه 4 میباشد بعنی 
4- از سابوکسون  استفاده می کنم
سلام
بله جناب دکتر من همان امیر هستم البته  فعلا فقط سوال اول را جواب دادم
جواب سوال دوم رو اگر منظورتان از سوال این است:

گزینه های زیر در درمان اعتیاد معتادان به ماده مخدر  شیشه صحیع  است  بجز ؟
 
 فکر میکنم گزینه 3 صحیح باشد یعنی:
3- موارد یک و دو صحیع  نیست
و جواب سوال سومتان نیز فکر میکنم گزینه 5باشد یعنی:
5-  برای ساخت متامفتامین می توان از وایتکس استفاده کرد
 نویسنده من فکر می کنم جناب اقای  امیر ما همان علی مان  یا در اصل زری مان است اما خوب زرنگ است دیگه  با دو تا ای میل در یک مسابقه شرکت کرده است و از لحاظ ما مانعی ندارد  البته کلک زده و سوالی را که شک داشته یک دفعه جواب 3 را زدن یک دفعه دو ازش خوشم امد البته بماند که فکرنمی کنم ایشان اصلا مذکر باشند وهر دو اسم ایز گم کنی است  ؟
 این درسته که  انسان در موقع رسیدن به شانس از حداکثر ای کیو استفاده بکند البته بماند که یک جاسوس هم  برای جاسوسی جواب ها فرستاده بود  هالش به بر ؟
سوال  خصوصی  از امیر عزیر ما که امیر همه مردان است ؟
امیر جان و علی جان  شما چقدر به 74 علاقه دارید ؟ 
توجه توجه
به دلیل اینکه من این مسابقه را برگذار می کنم یک پارتی بازی می کنم و یکی از بهترین خواننده گان صدیق این وبلاگ را که کمی جواب دیر داده است  را در این مسابقه شرکت داده و جواب های ایشان را می نویسم
شرکت کننده 5 یا در اصل دوم ؟
:haale1986
 جواب های ایشان
جواب  سابوکسن
پاسخ سوال دوم گزینه 4 می باشد.

پاسخ سوال سوم جواب 5 :برای ساخت متامفتامین می توان از وایتکس استفاده کرد.صحیح است.
چون ماده ای که با وایتکس ساخته می شود متکاتینون است.
انشالله که ایشان از ما راضی و یکی از برندگان باشد در ضمن با من هم فامیل نیست  که برنده اش بکنم بعدا پشت سر ما شایعه بندازید بگید 400 میلیون پول الکی بود این کار من هم هم دلیل علمی دارد

هیچ نظری موجود نیست: