من چگونه درمانگر جن گیر معتادان شیشه ای شدم ؟ Exorcist Methamphetamine

 نویسنده  
درباره انچه نوشته می شود به سرعت قضاوت نکنید   انچه نوشته می شود ناشی از توهم نویسنده نیست
من  یک درمانگر جن گیر شیشه هستم  
چگونه من جن گیر شیشه ای شدم ؟ 
برای انکه من بتوانم جن شیشه را از بدن معتادان خارج کنم باید  چاره کار را از کسی می پرسیدم برای همین قصد سفر به سرزمین اجنه را کردم
ورود  به سرزمین اجنه 
در ابتدای کار برای اینکه به دنیای اجنه وارد شوم و با انها اتباط  ودوستی بر قرار کنم مجبور به خرید یک ماشین جن 2  با مارک دی ام تی شدم البته همه در ابتدا مرا برای خرید ماشین جن  مذمت کردند زیرا رانندگی با ان بسیار مشکل است و همه می دانستند که   از هر 10 نفر راننده این ماشین تاکنون  9 نفر دچار تصادف منجر به فوت شده اند  و استفاده از ماشین جن به معنی نیستی است  
البته من می دانستم همان نفر دهم هستم که می توانم از این ماشین استفاده کرده و به سرزمین اجنه وارد  خارج شوم بدون اینکه برای من اتفاقی بیفتد  
در اولین سفر خود به سرزمین اجنه توانستم به راحتی با انها دوست شوم  
در همان ابتدای سفرم بعد از گذشتن از دروازه اجانب بلافاصله توسط دو جن که مسئول مرزداری سرزمین اجنه بودم دستگیر شدم و مرا (البته با احترام ) به نزد پادشاه خود بردند  
دوستی من با زعفر جنی شاه جن ها  و پسرش  کاظم جنی از همان جا اغاز شد انها از این که می دیدند یک  انسان با نیت و قصد قبلی برای دوستی با اجنه خطر استفاده از ماشین جن را قبول کرده و  به سرزمین انها امده است بسیار تعجب کردند زیرا این امر به ندرت اتفاق می افتد 
زعفر جنی پادشاه اجنه  که جنی بسیار مسلمان بود از من علت اصلی امدن به سرزمین اجنه را سوال کرد  
من در جواب گفتم که من می خواهم به ملتی مسلمان که در گیر بیماری جن زدگی با جنی به نام شیشه شده اند کمک کنم برای همین رنج این سفر را تحمل کردم تا از شما کمک بگیرم تا چاره کار را پیدا کنم  ایا شما جن شیشه ای را می شناسید   
پرونده: برکت جن در طول Sharrukin.jpg
زعفر جنی گفت  
جن شیشه ای از ما نیست و او امروز در زمره هواداران ابلیس است  
زمانی که ما بر روی زمین امدیم  اسم او یزتا Yazata و در زمره اجنه بالدار  بسیار محترم بود حتی تا یک صد سال قبل او مورد احترام بود و هیج ازاری به مردم نرسانده بود و در بین عوام به هوم مشهور بود  
اما شما انسان ها با از بین بردن طبیعت و تکنولوژی خود باعث تغییر بسیاری از مسائل شده اید بطوری  که این مسله بر روی زندگی ما اجنه  هم تاثیر گذاشت و جن هوم  دیروز  تبدیل به جن شیشه ای امروز شد اما من به تو کمک می کنم زیرا ما اجنه مسلمان هیچگاه بدن یک مسلمان را تسخیر نمی کنیم   
سپس او به من کتب  و داروهایی داد  و طرز جن گیری  جن شیشه ای  را اموخت و من دوباره به دنیای انسانها باز گشتم
 opium.site: هانس کارل لونارHanscarl Leuner روانپزشکی که برای روان ...
opium.site: ماشین جن در فرهنگ اتنوبوتانی Ethnobotany چیست ...
opium.site: جن گیری و سایکوز و مواد مخدر روانگردان توهم زا در معجون ...
opium.site: علایم و عوارض سحر شدن و جن زده گی با متامفتامین (شیشه ...

هیچ نظری موجود نیست: