آیا من دارم مطالب سیاسی می نویسم و خودم هم نمی دانم ؟

آیا من سیاسی می نویسیم ؟
دیروز یکی از همکاران پزشک من گفت چرا همه وبلاگ ها و مطالب تو فیلتر است چه می نویسی که این چنین مطالبت را فیلتر کردند حتما  بر علیه رژیم  مقالات سیاسی می نویسی ؟
هر چقدر قسم و ایه خوردم که بابا من فقط درباره مواد مخدر می نویسم قبول نکرد
از همان روز هم ای اسی پی ما بدون دلیل دسترسی من به اینترنت را قطع کرد و وقتی  با مسئولش تماس گرفتم یک سری مزخرفات تحویل من داد و اخرش گفت فعلا تا ده روز شما نمی توانید به اینترنت وصل بشوید ؟
بعد از این  مسله خودم هم توهم زدم و  ترس ورم داشت نکونه   من دارم سیاسی می نویسم و خودم  هم نمی دانم ؟
نویسنده
این مطلب را از این بابت نوشتم که اگه تا 10 روز از ما خبری نشد که هیچ طبیعی است  ولی اگر بعد از 10 روز دیده اید که من مطلبی تو این سایت ننوشتم بدانید که ما رفتم اب خنگ بخوریم . و حتما سیاسی نوشتم و خودمون هم نفهمیدم ؟؟؟
 opium.site: آیا ماری جوانا و حشیش مواد مخدر سیاسی هستند Do marijuana ...
opium.site: ماده مخدر کروکودیل (دزومورفین ) در ایران سیاسی است ؟
opium.site: ماده مخدر شیشه در ایران سیاسی و امنیتی نیست اما پلیس می ...
opium.site: طنز میزگرد سیاسی بین آقایان کوکائین متامفتامین خانم ...
 

هیچ نظری موجود نیست: