داستان مخدر رویای شیرین (بازیچه زمان )2

  این داستان ازیک پرونده واقعی در کشور امریکا در دهه ۱۹۷۰ اقتباس شده است فقط  زمان و مکانهای ان تغییر داده شده است . پرونده ای که هیچگاه واقعیت های ان اشکار نشد
داستان مخدری به نام رویای شیرین قسمت 5( رازهای پنهان )
زمان توهمی بیش نیست (البرت اینشتین )
داستان ماده مخدری به نام رویای شیرین Sweet Dreams ...
قدرت ساخت دنیایی از توهمات زیبا (آیا توهم بدون نشئگی ممکن است )
طرز ساخت مخدر روانگردان جدید رویای شیرین (sweet dream) - 
توهم با مخدر رویای شیرین

شب تمامی ذهن من درگیر با پرونده ای بود که درباره مصرف کننده گان مخدر رویای شیرین خوانده بودم  
 یکی از انهایی که از رویای شیرین استفاده کرده بود شب با چاقو سر زن و بچه هاشو بریده بود و وقتی دستگیرش کردند می خندید و می گفت دفعه دیگر یک زن بهتر می گیرم و این دفعه اگر خواستید من را بکشید تیرباران کنید اعدام زیاد حال نمی دهد ؟
 یک بچه پولدار دیگر با ماشین می زند به دیوار بتونی و می گوید خواستم به بینم واقعا از بتون است ؟
 یکی دیگر که توی خانه شون اسلحه داشته تفنگ شکاری پدرشو بر می داره و می رود توی خیابان و به مردم شلیک می کنه و وقتی می گیرندش می گه حالا چی فقط خواستم به بینم واقعا از بدن این ادمها خون  بیرون می اید  یا نه ؟
 همشون به نوعی دچار توهم شده بودند و این ترس من را هم گرفته بود که نکنه من هم دچار دیوانگی و توهم بشم . پیش خودم گفتم یعنی این تجربه ارزششو داره ؟
 شاید من هم مثل بقیه دیوانه شدم ؟
اما به خودم نهیب زدم مرد تو استاد مواد مخدری یک استاد سم شناسی  تا حالا هزار تا ماده مخدر را روی خودت ازمایش کردی مگر توی این رویای شیرین چی می تونه باشه خودت صد دفعه ساخت ال اس دی را توی دانشگاه تدریس کردی و هزار دفعه توی ازمایشگاه دانشگاه ساخته ای .

از ال اس دی که توهم زا تر نداریم ان هم که برات مثل نقل نبات می ماند اصلا بدنت نسبت به این مواد توهم زا دیگر جواب نمی دهد .
 یادم امد ان روزی که یک نوع کاکتوس جدید را از مکزیک برام فرستاده بودند  و همه می گفتند که هر کسی یک دفعه از ان استفاده کنه یک هفته توی توهم و رویا است ولی  روی من بیشتر از ۸ ساعت  اثر نکرد.
  اصلا مگر ماده مخدری هست که من را دچار توهم کنه توهم برای من بازیچه ای بیشتر نیست .
این  جواناهایی هم که از این ماده توهم زا   استفاده کردند نه تجربه تو را داشتند نه بدن تو را یک مشت بچه پولدار که به هوای داشتن یک تجربه جدید و رویایی گیر این ماده افتادند.
  نه من مثل انها نیستم من هیچوقت دچار توهم نمی شوم  نزدیک به   یک هفته بود که منتظر تماسشون بودم ولی کسی زنگ نزد روزی چند بار سروان بهم زنگ می زند و من می گفتم که فعلا خبری نیست .
 بعد از دو هفته دیگر داشتم موضوع را بطور کلی فراموش می کردم که ناگهان ان شب وقتی تلفنم زنگ خورد و  گوشی را بر داشتم صدای زنانه ای از ان طرف گفت سلام اقای دکتر من از رویای شیرین با شما تماس می گیرم ؟
ایا این هفته امادگی تجربه یک رویای شیرین را دارید من با کمی مکث گفتم بله کجا باید بیایم گفت برای روز یکشنبه خوبه گفتم بله چه ساعتی و کجا باید باشم گفت ساعت و محل را همان روز به شما می گویم .
  کمی به خودم جرعت دادم و گفتم شما نمی ترسید من با پلیس تماس بگیرم و. شما را لو بدم صدای خنده بلندش را شنیدم که می گفت حتما این کار را بکنید ما با پلیس مشکل نداریم ؟
 و قطع کرد
 من بعد از قطع تلفن یک لحظه توی فکر فرو  رفتم چطور یک گروه دلال مواد مخدر از پلیس نمی ترسند؟
 شاید زنیکه نعشه  بوده و متوجه حرف من نشد ه ولی نه صدایش طبیعی بود و خیلی با اطمینان صحبت می کرد
. پیش خودم فکر کردم شاید دست این فروشنده ها با پلیس توی یک کاسه است نکنه بعضی از افراد پلیس با انها همکاری می کنند بلافاصله به سروان زنگ زدم و بهش همه چیز را گفتم و به نوعی هم عنوان کردم که من شک دارم بعضی از مامورهای پلیس  با انها همکاری می کنند گفتم سروان مگر خودت نگفتی که هیچ وقت در موقع حمله کسی را دستگیر نکرده اید شاید یک عامل نفوذی یا جاسوس تو شما باشه
   سروان گفت خیالت جمع باشه ما خودمان  هم همین فکر برامون ایجاد شده بود  برای همین تمامی ماموران قبلی را از روی این پرونده بر داشتیم و این گروه جدید رو خودم انتخاب کردم و همه  انها مورد اطمینان هستند
. کمی احساس راحتی کردم و بهش گفتم پس قرار ما روز یکشنبه سروان یادت نره و گوشی را قطع کردم توهم در توهم (داستان بلند ۱ ) رویای شیرین sweet dreamداستان رویای شیرین (قرار فرودگاه سمپاشی دهمویز )
opium.site: مخدر روانگردان ال اس دی
opium.site: حسن صباح Hassan-i-Sabah و فرقه حشاشین درمانگر ...
opium.site: توهم با گیاه ترومپت فرشته Brugmansia (بروگمانسیا ...
opium.site: تنباک (تمباک ) مخدر محلی بندرعباس توهم زا ترین ماده ...
opium.site: مواد توهم زا چیست (توهم بصری و خطای دید ) psychedelic ...
opium.site: توهم سربازان اسرائیلی مسری است (مردانی با لباس سفید و ...
opium.site: توهم چیست
opium.site: خدای دنیای توهم (Illusion World)
opium.site: آیا موزیک رپ و مصرف مخدرهای توهم زا باعث افزایش قتل و ...
opium.site: مجیک ماشروم حرام و زعفران حلال و توهم در اسلام
opium.site: مواد توهم زا چیست (توهم بصری و خطای دید ) psychedelic ...
opium.site: توهم با ونوس (2 سی بی )( نکسوس)
opium.site: توهم فرماندهی Command hallucinations
opium.site: افسانه نشئگی و توهم با کشیدن پوست موزBananadine (آیا ...
opium.site: پروسيكليدين- کیمادرین قدرت ایجاد توهم زایی شدید دارد
opium.site: توهم با عصاره گیاه انجره (بوفوتنین )و داروهای ضد افسردگی
opium.site: تجربه توهم با دکسترومتورفان(دکس ) -
opium.site: مبارزه با عفونت‌ و توهم با استفاده از ویتامین
opium.site: دنیای توهم زیبا و بهشتی یا زشت و جهنمی (خدای دنیای توهم )
opium.site: توهم سه بعدی با دیفن هیدرامین .سایمتیدین .کلونیدن ...
opium.site: مواد مخدر توهم زا
opium.site: پروژه هارپ(HARP) , وی دو کی (V2K)برای ایجاد توهم از راه دور
opium.site: آیا مصرف سابوکسون باعث ایجاد توهم می شود Could ...
opium.site: چرا توهم در معتادین در شب بیشتر است و سیگاری ها شبکورند
opium.site: Ergine ارگینLSA ماده مخدر توهم زای گیاهی مشابه با ال اس دی
opium.site: توهم بینایی با وایاگرا (سیلدنافیل ) یک تجربه باSildenafil
opium.site: ریتالین و توهم
opium.site: چگونه بدون مخدر یا نزدیک شدن به مرگ، توهم بزنیم؟
opium.site: تاثیرات هارمالین (اسپند )در درک زمان و توهمات ناشی از ان ...
opium.site: فروش ماده مخدر توهم زای (معجون فریب ) با ترکیبات حشیش ...
opium.site: توهم و اختلالات ذهنی از عوارض سوء مصرف دگزامتازون است ...
opium.site: مواد توهم‌زا چه موادی هستند؟
opium.site: مریم گلی نوعSalvia divinorum قویترین ماده توهم زا در دنیا ...

هیچ نظری موجود نیست: