این هم متن آهنگ بی دلیل جی اچ بی درینکم سالویا تریپم از استاد نشعجات

این هم متن آهنگ  بی دلیل  جی اچ بی درینکم سالویا تریپم  از استاد  نشعجات

کفتار با لباسِ سگ // پرواز تو حصارِ تن // دستام شلِ ماله زن // لَخت باز شد چشای من
پا به پای من بیا ، جا تو شهرِ من بخر // کام به کام از هر سیگار ، جادو کن بلند بپر
صدای زنجیرا که وصلِ پای من بشون // پرم من از اینا، یه نسلِ خوابِ بی نشون
این مردمِ پر از غرورُ ، از بچگی یه دم دروغ // بفهم که خسته ام من محکومم به این غروب
وصلِ به سقف ، پست و نعشه ، پرسه زن مسئولم به خانواده خرجشون // دستِ من به دستشون
تنها و بی کس ، غمخوار و بی ترس // میرم تو قلبِ شهر و همرام نی هیچکس
مهم نی من میرم ، میدونم میشه رفت // گمیم ما قدِ هم ، بیرونم نیمه شب
توی شهر چراغا خاموش ، رولی و علف دونه ها بارون // میکوبن تو شیشه ات و تو باهاشون میگیری آروم

چیکه چیکه باورن و زوزه های باد // تیکه های فکرم زیر بارِ خاک
صحنه های عمرم تو قلب چوب قاب // من یه روزی مُردم تا بسپارم به یاد

صادق
یه جمع لش دورِ هم ، یه بند حش گوشه لب // یه تن غرق توی وهم ، که یخ بست توی من
کور و کر و لال ، با مغزت راه برو // اون کوهو کند و باز ، یه بسته ماربرو
تنها دوست فابشه ، تو سر یه مغزِ فاحشه // یه دستِ زیرِ بالشش و ، فکرِ سمتِ راهِشه
که گیریم اونم رفت تو هفته روزِ هفت // این ته نداره نه ، بکن خیالُ تخت
شخصا من تختم کمه ، مستم من هر شب خرِ // نبینم بت تو من بشم که اَه.. اَه.. اَه.. رسما انه
میبینی بغلی حسرتم ، میرینم وسطِ فلسفت // شلوغی الکی سفسطه است ، به عقیده ام اخوی دست نزن
جی اچ بی دیریم کم ، سالویا تریپم // نصفِ سال رو چش گود ، باقیشم گریپم
میرم به راه نو ، که سوزنِ تو کاهِ گم // این سهمِ عشقِ خیلیاس ، چو غلتِ جسمِ بی ریاست

opium.site: مخدر جی بی ال GBL گاما ...

opium.site: مصرف ماده مخدر جی اچ بی «GHB» می‌تواند موجب افزایش بروز ...
opium.site: شعر رپ در مورد سالویا
  • پلیس کشت ماریجوانا در تهران ومصرف مخدر کوکائین در ...
  • آیا ابوالفضل پور عرب ماده مخدر شیشه می کشد ؟
  • قارچهای مقدس Magic Mushrooms
  • مبارزه با عفونت‌ و توهم با استفاده از ویتامین B3
  • ماده مخدر روانگردان جدید اف 22 (F-22 (psychedelic
  • زهرمار کبرا به جای قرص شادی آور اکستاسی و کوکائین...
  • ترجمه روانگردان های جدید با اتکا به «IUPAC GOLD B...
  • زهر مار مامبای سیاه به جای مورفین-Could Black Mamb...
  • وثوقی: فرق نمی‌کند در نقش يک معتاد باشم يا يک آدم ...
  • روانگردان آریادین -Ariadne (psychedelic)
  • مفدرون مئودالت میومیو
  • نکسوس مخدر سکسی
  • مسکالین ( NESCALINE )
  • ماده مخدر کروکودیل روسی (دزومورفین ) به آلمان رسید...
  • تاریخچه ماده مخدر کراک (دزومورفین )در ایران و جهان...
  • کراک چیست
  • مادران معتاد به متامفتامین دارای بچه های خنگ می ش...
  • معتادین به متامفتامین(شیشه) دچار کمبود ویتامین B12...
  • شیوع کمبود کلسیم در بیماران معتاد به متامفتامین (ش...
  • شیوع هیپوتیروئیدی در معتادان به متامفتامین (شیشه)
  • شیوع افت قند واکنشی در بیماران با سوء مصرف متامفتا...
  • مخدر قات (خط)-Catha edulis-Ghat, Khat, Qat
  • مقایسه قیمت متامفتامین (شیشه) در ایران و امریکا
  • شیوع سنی مصرف کننده گان متامفتامین در امریکا
  • مراحل تزریق و آماده سازی متامفتامین (شیشه)+عکس
  • ایران ششمین تولیدکننده داروهای حاوی مرفین و کدئین ...
  • 2C-Bمخدر جنسی ماهواره ای-نکسوس
  • معتادان به ماده مخدر کروکودیل در روسیه افزایش یاف...
  • دینورفین -پرودینورفین
  • گزارش هروئین آلوده به وارفارین در استان خراسان
  • پیامد مصرف کوکائین به روایت تصویر
  • سازمان بهداشت امریکا در وضعیت اماده باش حمله مخدر...
  • آیا ماده مخدر کروکودیل (دزومورفین )در امریکا رواج ...
  • پتیدین
  • چرا مخدر کراک بو ندارد چون هروئین ندارد ‌The
  • هیچ نظری موجود نیست: