روانگردان های Entheogen انتئوژن چیست ( تولید الهی در درون )

روانگردان  های   Entheogen انتئوژن  چیست (  تولید الهی در درون  )
کلمه  انتئوژن  از سه قسمت EN به معنی داخل (پیشوندی به  معنی داخل ودرون  ورود )
Theo به معنی خدا
و ژن به معنی ساختن تشکیل شده است
انسیوژن  را می توان تولید  الهی در درون (ساخت خدایی درون بدنم و یا خدای گونه شدن ) ورسیدن به کمال الهی (من خودم انرا خدای دنیای توهم نام گذاشتم )معنی کرد  و یا به عبارت دیگر وارد کردن روح خدا درون جسم انسان


فایل: Formula.svg سازه Mescaline
فرمول روانگردان انسیوژن مسکالین که از کاکتوس پیوت  می گیرند

مواد روانگردان انتئوژن  بیشتر توسط کسانی به  کار می رود که زمینه مذهبی دارند تا  با استفاده از تمرکز فکر و مدیتیشن و تماس با خدا بتوانند زمینه های ماوراء طبیعی را تجریه کنند
شمن ها در پرو و بیشتر  کاهنان هندی و موبدان و بسیاری از افراد علاقمند به تعالی روح و روان  از روانگردان ها ی انتئوژن  استفاده می کنند
روانگردان های انتئوژن  
مهمترین انها ایاهواسکا قارچ جادویی تنباکوی مقدس  -دیوانوریوم (سالویا)-مسکالین -ال اس دی -موسیمول -ترکیبات ارگو-دی متیل تریپتامین -صبح افتخار (مورنینگ گلوری ) ایبوگین و هارمالین  کاکتوس پیوت  کاکتوس سن پدرو


فایل: GoldFlwr3.gif
با تمرکز و سایکوناتیک  افراد می توانند رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنند ؟

An altered state of consciousness (ASC),سایکوناتیک Psychonautics
سایکو به معنی روح و ناتیک به معنی هدایت است
Psychonautics  سایکوناتیک  حالتی است که در ان شخص با مدیتیشن و استفاده از روانگردان های انسیوژن می خواند یک حالت تغییر در هوشیاری  و تغییر در حالت های اگاهی خود ایجاد کند
این افراد می توانند با کنترل ذهن خود هر کاری بکنند ؟
سایکوناتیک و افرادی که از روانگردان های انسیوژن استفاده می کنند می توانند رویاهای خود را به اقعیت مجازی برای خودشان تبدیل کنند و چندین بار در یک ساعت هزارن سال عمر و زندگی کنند
نویسنده
من به هیچ وجه استفاده از روانگردان های انتئوژن  را برای خدای گونه شدن تائید نمی کنم بسیاری از دراویش ما هم از این مواد استفاده می کنند
افرادی که از روانگردان های انتئوژن  برای رفتن به بالا و دنیای رویاهای بی انتها استفاده می کنند به نظرمن درک درستی از خدا ندارند و من با نظر اوتار موافقم خدا درون  یک قرص نیست و با استفاده از این مواد روانگردان انسان فقط خودش را گول می زند و دچار توهم می شود
من قبلا چند پست درباره خدای گونه شدن و خدای دنیای توهم نوشته ام می توانید برای درک بهتر به ان مراجعه کنید


لطفا به این 4 سوال جواب داده و به صورت ABCD جواب ما را کامنت بدهید
=1 بعد از خواندن این مقاله ایا شما
A اصلا من به خدا اعتقادی ندارم که این ها از  این کارها را می کنند
B خدا وجود دارد و ممکن است با مدیتشین و   این مواد به او نزدیک شد
-C من علاقه زیادی به این مسائل دارم و خودم بارها خواستم روح خود را از بدن خارج کنم  حتم چیزی های هست
D من به خدا اعتقاد دارم ولی این مسائل  وراه ها غلط و شیطانی و اشتباه است
سوال دوم
شما چند سال دارید
A بین 15 تا 20 سال
B بین 20 تا 28 سال
C بین 28 تا 35 سال
D بالای 35 سال
سوال سوم
ایا شما تمایل دارید یک  بار با استفاده از یک داروی قوی یک توهم را تجربه کنید که به اندازه یک عمر کامل را در یک ساعت زندگی کنید درست همانند واقعیت  در صورتی که قبلا به شما بگویند این کار خطر دیوانگی برای همیشه را دارد با توجه به میزان ریسک دیوانگی جواب بدهید
A اصلا من این کار را  نمی کنم
ب -ریسک دیوانگی یک در صد است قبول می کنید
سی -ریسک دیوانه شدن برای همیشه 2 در صد است قبول می کنید
دی -اگر پیر بشم و بدانم تا یکی دو سال دیگر می میرم این کار را تجربه می کنم ولی در جوانی نه
سوال چهارم
با خواندن این مقاله و اینکه بسیاری از افراد معروف (کاستاندا ) و  ترنس مک کنا (Terence McKenna )غیره این راه را  رفته و تجربه کردند شما فکر می کنید
الف -فکر می کنم ان هم اشتباه کرد
ب -حتما افرادی مثل کاستاندا و  ترنس مک کنا (Terence McKenna ) چیزی فهمیدند بودند که به این راه رفتند من هم فکر می کنم بد نیست در این زمینه تجربیاتی داشته باشم
سی -ممکن است این افراد از این مواد استفاده کردند و به نتیجه های هم رسیده باشند  من این راه ها را  نمی روم ولی تجربیات انها را می خوانم
دی -دلیلی نیست اکر کسی  یک روانگردان زد و مدعی دیدن و یا شنیدن چیزی شد من قبول کنم  چون استفاده از این مواد توهم می دهم و انسان را از واقعیت دور می کند به نظر من انهایی که این راه را می روند بروند من هم راه خودم را می روم
لطفا اگر طالب این هستند که مطالب مشابه این مطلب را بنویسیم در یک کامنت فقط  از چپ به راست جواب خود را بنویسد و اگر سوالی بود که جواب خود را در ان نیافتید و یا با افکار شما جور نبود  کلمه  Xبه گذارید
مثلا جواب
ACAD
BXCA

opium.site: دنیای توهم زیبا و بهشتی یا زشت و جهنمی (خدای دنیای توهم 1)
opium.site: دنیای توهم زیبا و بهشتی یا زشت و جهنمی (خدای دنیای توهم )
opium.site: مجیک ماشروم -قارچ جادویی -قارچ مقدس -السحر الفطر-Magic ...
opium.site: مخدر روانگردان صنعتی میتوسین metocin به جای قارچ ...

 opium.site: افسردگی و سروتونین و دی متیل تریپتامین
opium.site: زرد چوبه Curcumin(کورکومین )برای افزایش حافظه و لاغری ...
opium.site: ریتالین هوش یا حافظه کدام را افزایش می دهد
opium.site: مجیک ماشروم (قارچ جادویی )درمان کننده بیماری افسردگی و ...
opium.site: میخواستم بدونم ایا ریتالین مشابه گیاهی هم دارد؟
opium.site: درمان بیماری سندرم خستگی مزمن با ریتالین و پروویجیل
opium.site: ریتالین کافئین اسید نیکوتینک
opium.site: توهم چیست
opium.site: تنباک (تمباک ) مخدر محلی بندرعباس توهم زا ترین ماده ...

opium.site: طریقه اکادمیک و علمی درس خواندن برای تقویت حافظه قسمت دوم

opium.site: آیا مصرف ریتالین باعث ایجاد توهم می شود Could Ritalin ...

opium.site: مصرف زیاد کافئین توهم شنوایی و بینایی می دهد.Caffeine ...

opium.site: قرص ترک اعتیاد دراگون -مشخصات ...

opium.site: اثرات اشک زنان بر روی میل جنسی ...

BENZO FURY ماده مخدرجدید روانگردان خشم ...

opium.site: گل ساعتی ضد اضطراب آرامبخش ...

قارچ جادویی(مجیک ماشروم ) اضطراب ...


opium.site: اسپند (هارمالین ) مشابه با ایبوگین داروی ترک اعتیاد ...
opium.site: ایبوگین تنها داروی ترک اعتیاد تائید شده در جهان

opium.site: داروهای سایکودلیک و هنر سایکودلیک چیست Psychedelic

هیچ نظری موجود نیست: