یک عرب خوزستانی یک تانک T-54 را می تواند پنهان کند دیگر چند هزار متر گشت قات که جلب توجه نمی کند ؟

یکی از دوستان نامه محبت امیزی نوشته که من جواب انرا در   این جا می دهم
یکی از خواننده گان ما نوشته است
موضوع یکی از پست های شما درباره کشت گیاه قات  در خرمشهر  است
راستش من 3 ساله تو آبادان دانشجو هستم و اصلا نمی دونستم اینجا قات کشت می کنن!!! اگه نویسنده این مطلب خودتون بودین اگه لطف کنین شماره یا آدرس این دوست عربمونو بدین تا چند ساقه قات ازش بگیرم ممنونتون می شم

عربی که روی لوله تانک T-54 لباس هایش را بعد از شستن می انداخت تا خشک شود

وقتی یک عرب خوزستانی یک تانک  تی 54ئرا می تواند پنهان کند دیگر  چند هکتار گیاه سبز قات  که جلب توجه نمی کند

اول اینکه شما در ابادان دانشجو هستید نه عرب هستید نه اعراب را می شناسید  نه کشاورز؟
دوم می خواهم یک خاطره واقعی برای شما بگویم که در سال 1375 خودم شاهد ان در خرمشهر بودم   وبی ربط به گیاه قات در خرمشهر نیست ؟
من چند ماهی در سال 1375-76 در ابادان خرمشهر در بیمارستان شیر خورشید سرخ سابق مشغول به کار بودم در ان زمان دولت ا در خوزستان اعلام خلع سلاح عمومی می کند و اعلام می شود هر کسی اسلحی دارد اگر تا تاریخ فلان ارائه دهد به او کاری ندارند ولی اگر از ان زمان بگذرد ال بل می کنیم ؟
یک عرب خرمشهری می رود سپاه پاسدارن می گوید یاسر همسابه عرب او توی فلان نخلستان خرمشهر در زمین های خود   یک تانک تی 52 مخفی کرده است
سپاه نخلستان را محاصره می کند و در ان یک الونگ خشتی گلی پیدا می کند (گویا عربه وقتی تانگ را در زمین خود پیدا می کند دور ان دیوار خشتی می کشد ) در الونگ را که باز می کنند یک تانگ نو رنگ شده  تی (یادم نیست  تی  54 بود یا تی 62 ) پیدا می کنند  تانک با نیش استارت روش می شود گویا اقای عرب باطری ان را  هم نو کرده بود و هر چند مدت یک بار انرا روش می کرده تا باطری ان خالی نکند حتی روغن تانک را هم یک دفعه  عوض کرده بوده است
وفتی طرف را می اورند مقر سپاه بهش می گویند  تو تانک را برای چی مخفی کردی بودی 
طرف خیلی حق به جانب می گوید
خوب کا  برای دعوا لازم می شود (در خوزستان عرب ها قبیله ای با هم درگیری مسلحانه می شدند  نیرو های انتظامی هم اصلا دخالت نمی کردند این مال پیش  از انقلاب  و اوائل انقلاب  تا اواسط دهه 1370 بود الان را نمی دانم )
ما وقتی این رو شنیدم از خنده روده بر شدیم  من گفتم حتما زن طرف هم  لباس ها شون را برای خشک شدن روی لوله تانگ پهن می کرده است
حالا عربی که یک تانگ تی 54 را انهم در خوزستان و انهم ان زمان که بگیر بگیر خلق عرب بود مخفی کرده است چهار تا گیاه سبز که کسی هم نمی شناسد توی یک هکتار گم است   همه  مردم دنیا تانگ را دیده اند و یک دانه فشنگ نیست که بشه تو جیب  قائمش کرد  وقتی یک عرب یک تانک را می تواند قائم کند  نیم هکتار قات در  لابلای نخلستان ها ی خرمشهر که  گم است ؟؟؟؟؟؟
در جواب شما فقط می گویم  من عرب نیستم ولی  عرب ها  را دوست دارم و بهترین دوستان من عرب هستند و  درست است من یک عجم هستم ولی قولی را که برای حفظ اسرار به یک  عرب دادم نمی شکنم  پس شرمنده محل این کشتزار  SECRET  است
در صمن من دارم روی  گیاه  حط ادولیس برای ساخت داروی گیاهی ترک شیشه دارم  کار می کنم  و ایشان تنها منبع تهیه این گیاه در ایران است و اگر کمک های ایشان نبود باید برای خرید یک کیلو گیاه قات باید بلیط هواپیما می خریدم و با این دلار گران می رفتم یمن ؟
 
 

هیچ نظری موجود نیست: