سس های مایونز در ایران آلوده به شیشه هستند برای درمان آش پنبه بخورید ؟



سس های مایونز در ایران آلوده به شیشه هستند برای درمان آش پنبه بخورید ؟



توی مطب نشسته بودم که دو جوان وارد شدند و بدون مقدمه پرسیدند

آقای دکتر اگر آدم شیشه بخورد چی می شه ؟


من که خودم را آماده کرده بودم که کلی برای انها از اثرات خوردن ماده مخدر شیشه و دوز خوراکی ماده مخدر شیشه براشون صحبت کنم که دیدم یکی از جوانها اشاره ای به پنجره کرد و گفت دکتر آن شیشه ؟

من که فهمیدم منظورش از شیشه ماده مخدر شیشه نیست بهش گفتم بستگی به اندازه شیشه داره و اگر اندازه ان بزرگ باشد ممکن است معده و یا روده را سوراخ کند و کار به عمل جراحی بکشه.

طرف گفت سه روز پیش من مقداری سس مایونز روی سالاد ریختم و بعد از اینکه همه خانواده و زن و بچه ها و خودم چند تاقاشق از سالاد خوردیم دیدم روی سالاد برق می زند برای همین مقداری از انرا با اب شستم و دیدم توش پر است از خرده شیشه حالا اتفاقی برای ما به خصوص بچه ام نمی افتد

گفتم اگر سه روز گذشته و تا حالا کسی دل درد نگرفته شیشه دفع شده است اما بد نیست این را بدانی که در زمان قدیم وقتی بچه ای شیشه یا سوزن ته گرد یا سکه ای می خورد برای اینکه روده اش سوراخ نشه و کار به جراحی نکشه به آون آش پنبه می دادند

آش پنبه چیست

زمانی که شخصی شیشه یا سوزن و می خورد باید کمی پنبه را رشته رشته کرده و در سوپ یا آش ریخته به او بدهید

الیاف پنبه دور جسم تیز را گرفته و مانع از سوراخ شدن روده و معده می شود و با مدفوع ظرف 24 تا 48 ساعت دفع می شود توجه کنید هیچ وقت به این گونه مریض ها ملین ندهید

موضوعات:شیشه ,

بر چسب:سس مایونز و مخدر شیشه ,آلودگی سس مایونز به شیشه ,آش پنبه چیست ,اثرات خوردن ماده مخدر شیشه (متامفتامین ) ,خوزدن ماده مخدر شیشه ,دوز خوراکی ماده مخدر شیشه (متامفتامین ) ,دوز خوراکی ماده مخدر شیشه (متامفتامین ) ,درمان با آش پنبه ,درمان خوردن سوزن با آش پنبه است ,درمان خوردن سکه در اطفال ,خوردن سوزن در اطفال و طریق درمان آن ,جلوگیری از سوراخ شدن روده و معده با آش پنبه ,خوردن سوزن و درمان با آش پنبه ,خوردن اجسام تیز و درمان با آش پنبه ,آش پنبه ,آش شیشه ,سس و شیشه ,درمان خوردن سوزن ,درمان خوردن شیشه چیست ,درمان خوردن سوزن چیست ,درمان سنتی خوردن اجسام تیز چیست ,چگونه بیماران را درمان کنیم ,سوراخ شدن روده با خوردن سوزن ,درمان خوردن سکه چیست ,سس های مایونز در ایران آلوده به شیشه هستند برای درمان آش پنبه بخورید ؟,شیشه,

What happens if you swallow bits of broken glass
What to do if your dog eats glass
How do you eat broken glass
broken glass - Eating Disorders

هیچ نظری موجود نیست: