جوانان ایرانی (بلا نسبت شما ) در شناخت مواد مخدر روانگردان گاو هستند ؟

           http://www.printthencolor.com/images/cow-coloring-pages/cow-03.gif
جوانان ایرانی (بلا نسبت شما ) در شناخت مواد مخدر روانگردان  گاو هستند ؟؟
چند سال پیش یکی از اقوام دور ما که بچه آبادان بود (به بچه های آبادن توهین نمی کنم چون اصلش شوشتر دزفولی بود ) زنگ زد به من که ای عمو رضا ما یک پارتی داریم بچه ها به من گفتند برو کوکائین بخر ؟؟
من که می دانستم توی این پارتی برای اولین بار یک مشت جوان تهرانی گاو می خواهند کوکائین مفت بکشند و شوشتر دزفولی ها خسیس تر از ان هستند که پول خرید کوکائین را داشته باشند و طرف هم کلی پیش دوستانش ابرو دارد  بهش گفتم بیا من نیم  گرم دارم بهت بدم ؟
قبل از امدنش20  تا قرص ریتالین را خرد(200 میلی گرم ) کردم و وقتی امد بهش گفتم این بالای   نیم گرم کوکائین اصل است  شما چند نفرید ؟
گفت 14 -15  نفر ؟
گفتم زیادیتون می کنه نیم گرم بستون است ؟ولی خوب اشکال نداره همین نیم گرم را به بر زیاد که امد برش گردون ؟؟
خلاصه  20 تا ریتالین را به جای  نیم گرم  کوکائین بهش دادم ؟ (گفنم هر نفری یک خط بکشه بسه اش است .و طرف گرفت و رفت ؟
فرداش زنگ زد گفت عمو عجب کوکائینی بود  یک دختره نصف خط کشید تا صبح مست ملنگ بود؟؟
پیش خودم گفتم ؟؟؟؟ولش کن بی خیال شین  چی گفتم  ؟

opium.site: بیا سوته دلان گردهم آئیم (ریتالین و فرهیختگان )

opium.site: مقایسه اثرات ریتالین با کوکائین

opium.site: نئشگی با ریتالین

opium.site: ورود روانگردان «کپتاگون» captagonازترکيه به ايران

opium.site: BENZO FURY ماده مخدرجدید روانگردان خشم بنزو (بنزو خشم )

opium.site: مواد مخدر روانگردان جدید در اروپا و ناتوانایی های قانونی

opium.site: دی متیل تریپتامین -آیاهواسکا-وزغ روانگردان ...

opium.site: ساخت مخدر روانگردان ال اس دی Lysergic Acid Diethylamide ...

opium.site: آزمايشگاه تشخيص مصرف مواد مخدر صنعتي و روانگردان ها ...

opium.site: طنز اثرات سرخوشی مصرف مواد مخدر روانگردان ؟


هیچ نظری موجود نیست: