اولین بار که قات زدم .Khat, what is Khat, how to use and how to get

اولین بار که قات زدم
سال پیش که رفته بودم ابادان و خرمشهر توسط یکی از دوستانم که ابادانی بود و انجا زندگی می کرد با یکی از جوانهای با حال عرب اشنا شدم .
طرف که تازه افتاده بود تو کاشت قات Khatمنو برد و مزرعشو نشان داد .
تا حالا از نزدیک قاتKhat ندیده بودم .عینهو شمشاد بود با برگ های کوچکتر از کاهو .
بلاخره چند تا برگی هم نصیب ما شد .
همان جا شستم و به ارامی شروع کردم به جویدن .مزه تلخی داشت ولی بد نبود .
دیدم مادرش امد و گفت بچه اقا هم پا درد داره ؟
گفت اره ننه .
مادرش که رفت پرسیدم موضوع پا درد چیه .
گفت به مادرم گفتم که این گیاه مال پا درده و برای اون کاشتم و هر موقع پاش درد می گیره یکی از این ها را بهش می دم
گفتم مادرت که دندان نداره بجود .گفت ابشو می خوره ؟
گفتم چه جوری .گفت می ریزم توی اب  و الکل و مخلوط کن و بعد صافش می کنم کمی هم شکر به اون اضافه می کنم میشه مثل شربت .البته کم درست می کنم زیرا اگر بمونه خاصیتش از دست می رود .
پیش خودم فکر کردم راه خوبی برای پول در اوردن و ترک دادن این های که شیشه می کشند هست .
ادم شربت ضد شیشه را با این گیاه می تونه درست کنه .خدایی تا حالا شانس اوردیم که این ماهواره ها متوجه این مسله نشدند والا از فردا بود که اگهی ترک اعتیاد شیشه با شربت قات را علم می کردند .
گو اینکه بیشتر تو ایران فکر می کنند که شیشه اعتیاد نداره ولی همین که از این گیاه می توان یک شربتی درست کرد که بتونه کرم مصرف شیشه و اکستازی و مت امفتامین  را بندازه کلی برای ایران و دولت ایران می تواند تبلیغات مثبت در جهان داشته باشد 
نویسنده 
ماده قات یا خط   از گروه کاتینون ها است که بسیار مشابه با ماده مخدر متامفتامین عمل می کند به نظر می رسد از گیاه خط ادولیس (کاتینون ) بتوان شربت  و یا قرصی برای ترک اعتیاد شیشه (متامفتامین ) ساخت .

کمپ های ترک اعتیاد را تبدیل به مراکز تحقیقاتی کنید

opium.site: مت آمفتامین یا مت کاتینون کدام قویتر است ...

opium.site: چرا در بین اعراب ماده مخدر شیشه (متامفتامین )رایج نشد

opium.site: افدرون -متکاتینون-Methcathinone

opium.site: متامفتامین (شیشه)کاتینون .متکاتینون .مفدرون .4 متیل ...

opium.site: مخدر خط-قات یا کاتینون

opium.site: مخدر قات (خط)-Catha edulis-Ghat, Khat, Qat

opium.site: Cathinon کاتینون

شربت کاتینونcathinone داروی ترک اعتیاد شیشه (متامفتامین )

در ارتباط با 
شربت قات برای ترک شیشه .گیاه خط ادولیس می تواند در ترک اعتیاد به شیشه (متامفتامین )کار برد داشته باشد 


Khat - Wikipedia, the free encyclopedia

Khat, what is Khat, how to use and how to get
basic information about khat

هیچ نظری موجود نیست: