خاطرات کراکی من (مقدمه بخش اول ) بله من تریاکی هستم ؟opium

هیچ چیز در دنیا  خوشتر از بوی تریاک  نیست   
                                                          پابلو پیکاسو  
خاطرات کراکی من مجمو عه نظرات و خاطرات و گفتار کسانی است که در عین مصرف مواد مخدر از  اعتیاد خود دفاع کرده و نه فقط انرا بد و مذموم نمی دانند بلکه به ان افتخار  هم می کنند  
در ایران هیچگاه از این دید به مواد مخدر نگاه نشده است و همیشه ما ایرانی ها اعتیاد  و معتاد را از جامعه ترد می کنیم  و انرا بد می دانیم
خاطرات  کراکی من ممکن است به نظر بسیاری تبلیغ  مواد مخدر به حساب اید اما باید گفت هر سکه ای دو رو دارد و به ما همیشه یک روی انرا نشان داده اند پس بد نیست نظری به روی دیگر سکه هم بیندازیم  
من  تریاکی ام  
من مسلمان و تریاکی هستم اره  بسیاری به من می گویند تو معتادی  بله هستم اما مگر  من کاری خلاف شرع و عرف انجام داده ام  
تریاک من را از هر چه غم و درد زندگی است ازاد می کند به من این فرصت را می دهد که درون خودم بروم و با خودم خلوت کنم و ساعتی فراغ از دنیا ی مادی در ملکوت خدا سیر کنم  
تریاک به من این قدرت را می دهد که بتوانم  این دنیای پر از بدی و سختی  درد را  راحتر تحمل کنم  و به دور از مشکلاتی باشم که دیگران زیر بار ان کمرشون خم و قلبوشون از حرکت می ایستد  
بله من تریاکی هستم و به ان افتخار می کنم
قسمت دوم
بدون  داشتن لحظه ای توهم در این زندگی  چطور می توان واقعیت را از توهم تشخیص داد ؟
من حشیش ام
ادامه دارد
  • مخدر روانگردان جدید روز قیامت( آرماگدون) (Armagedd...
  • مخدر روانگردن صنعتی نمک حمام با نام Eight Ballz
  • چهار مرحله(فاز ) رواج کوکائین(ماده مخدر جدید ) در...
  • ماده مخدر روانگردان نمک حمام با مارک هشت توپ Eight...
  • 5-MeO-DALT ماده مخدر روانگردان صنعتی جدید 5 متوکس...
  • ماده مخدر روانگردان جدید صنعتی (آرامش )TranQuility...
  • سازمان Chinese Intelligence Agencie در طرح CIA ...
  • Happy Shaman Herb همان اسپایس SPICEاست
  • قرن بیست یکم کشورها در اسارت روانگردان های جدید صن...
  • ماده مخدر روانگردان صنعتی جدید اتیل فنیدیت CHING س...
  • مخدر روانگردان کانابیس صنعتی jwh-122 قویتر و سکسی...
  • مخدر روانگردان جدید چارلی شین Charly Sheen
  • مخدر روانگردان نمک حمام bath salts drugs (Badesalz...
  • عنکبوت روانگردان سیدنیAtrax robustus حاوی ماده م...
  • سمندر آتش (سقنقور ) و الکالوئید سمندرین (سامانداری...
  • آموزش روشهای مصرف قرص های روانگردان از سایت اینترن...
  • چگونه امریکا و اسرائیل مردم جهان را معتاد به خرید ...
  • علائم مصرف اسپایس spice (ماریجوانای صنعتی )چیست ؟
  • زنگ خطر برای ماری جوانای صنعتی spice در تهران به ...
  • حشرات مخدر روانگردان محرک نیروی جنسی (عقرب سر قرمز...
  • مگس میوه معتاد به متامفتامین (شیشه )از گرسنگی مرد
  • شروع دوباره جادو وعلوم ماورا الطبیعه با Osiris ازی...
  • فاز دوم رواج ماده مخدر کوکائین با گران شدن ارز شرو...
  • Speed (Amphetamin, Methamphetamin)
  • کانابینوئید صنعتی AM-2201 چیست ؟
  • ماده مخدر جدید چین سفید Alphamethylfentanyl-China...
  • ماده مخدر جدید صنعتی دیمتوکائین مشابه با کوکائین D...
  • ماده مخدر جدید صنعتی Desoxypipradrol دارای اثراتی...
  • ماده روانگردان صنعتی کانابینوئید UR-144 چیست
  • زاهدان شهر تریاک و پان و پان پراک .حوت . ناس . ناس...
  • ماده مخدر جدید روانگردان متیوپروپامین Methiopropam...
  • گروه مخدرهای روانگردان کاتینون ها Cathinones
  • متامفتامین Methamphetamin، Desoxyn
  • شروع دوباره جادو وعلوم ماوراءالطبیعه با Osiris ازی...
  • مصرف متامفتامین با کافئین caffeine and methamphet...
  • پوستر اثرات کافئین بر روی بدن انسان
  • مصرف زیاد کافئین توهم شنوایی و بینایی می دهد.Caffe...
  • شروع دوباره جادو و علوم ماوراء الطبیعه با Osiris ا...
  • Sali da Bagno e Zombie, la verità vera!(مخدر نمک ح...
  • La méphédrone. mephedrone.مفدرون
  • بیماری قلبی ریویCOPD چیست و چه ارتباطی با PACK YE...
  • اثرات سایکوسوماتیک گناه و گفتن حقیقت در ادیان ومع...
  • آدمخواری Cannibalismبا ماده مخدر نمک حمام MDPVو پ...
  • کابوی مشهور امریکایی بافلوبیل تریاکی بودBuffalo Bi...
  • سکس با عنکبوت بیوه سیاه black widow spiderخطر مرگ...
  • Leech therapy for erection dysfunction زالو درمان...
  • مافیای مواد مخدر چطور ماده مخدر متامفتامین می سازد...
  • مرگ مغزی دو جوان در سوئد بر اثر مصرف یک ماده مخدر ...
  • ماده مخدر نمک حمامspanish MDVP -Un colocón de sal...
  • ویدیوی موزیکال ساخت ماده مخدر مت (شیشه مصری )دکست...
  • خاطرات یک معتاد به ماده مخدر کروکودیل (Дезоморфин)دزومورفین desomorphine

    هیچ نظری موجود نیست: