مجیک ماشروم و میگرن

خانمی دچار بیماری میگرن است و اکنون تحت درمان دارویی  است و دیگر دچار حملات میگرن نمی شود   ولی می خواهد  به درمان  قاطع برسد ما برای ایشان روزی ۲ گرم مجیک ماشرم به صورت ابتدا ۵۰۰ میلی گرم هر ۶ ساعت برای یک هفته  سپس ۵۰۰ میلی گرمی هر ۱۲ ساعت پیشنهاد کرده ایم اما ایا مجیک ماشروم می تواند میگرن را درمان کند ؟
1.سلام آقای دکتر من قبلا ازتون خواسته بودم که راجع به ترک قرصای میگرنم راهنماییم کنید چون داره عوارض بدی روم میذاره (من زن 24 ساله ,6 ساله میگرن دارم خیلی وقته دردای میگرنم از بین رفته مدت 2 ساله که هر روز propanol 20 + amiteriptilyn 10 مصرف میکنم) شما گفتین روزی 2 gr magic mash مدت 2 ماه استفاده کنم چند تا سوال داشتم ......

1.به خاطر از بین بردن عوارض داروهام گفتین مجیک ماشروم استفاده کنم یا به خاطر درمان میگرنم؟ 

جواب  
افرادی که دچار بیماری میگرن می شوند دارای کاراکتر و شخصیت خاصی هستند این افراد حساس زود رنج کمی ترسو بوده و در زمینه ژنتیکی داری درجات خفیف از پرولاپس دریچه میترال قلب هستند برای درمان انها باید روحیه و خلقیات انها بطور کل درمان شود دارویهای مثل امی تریپتلین  باعث تغییر در نگرش انها می شود ولی نمی تواند انرا به طور کامل و طویل مدت تغییر دهد با توجه به بررسی های انجام شده در دانشگاه پزشکی جان هاپکینز امریکا مصرف مجیک ماشروم در دوزهای پائین می تواند تغییرات خلقی سودمندی در افراد  و نگرش بهتری به زندگی در انها ایجاد کند  
البته پروپرانول (ایندرال ) را شما باید مدتها ادامه بدهید زیرا احتمالا دچار درجاتی از پرولاپس دریچه میترال هستید که انهم با یک متد ساده در طویل مدت قابل حل است 2.همزمان با مصرف magic mashroom قرصام و هم مصرف کنم یا کلا قطعش کنم؟
 جواب  

شما باید قرص امی تریپتلین را انهم اهسته اهسته کم کنید  
شما با روزانه ۱ گرم برای یک هفته مجیک ماشرم در هر ۱۲ ساعت استفاده باید ابتدا برای ۳ روز امی تریپتلین خود را به نصف بعد یک شب در میان و بعد از یک هفته قطع کنید و دوز میجیک را به روزی ۱.۵ تا ۲ گرم در ابتدا رسانده بو بعد انرا به ۵۰۰ میلی گرم هر ۱۲ ساعت برسانید با این مقدار مجیک شما دچار هیچ حالت خاصی یا توهم نمی شوید و این دوز دارویی است نه مصرف برای توهم یا نشئگی 3.اگه باید مصرف قرصام و قطع کنم بعد از دو ماه استفاده ازmagic mashroom میگرنم بر میگرده یا کامل درمان میشه؟!!!!:o 
جواب  
مصرف ۳ تا ۶ ماه مجیک ماشرم نشان می دهد که ایا شما کاملا درمان می شوید یا خیر البته در ماه های اول ممکن است  دو یا ۳ حمله داشته باشید (البته بعید است ) البته بعدا می توانید فقط ۲۵۰ میلی گرم صبح و شب مجیک استفاده کنید که هیچ جنبه اعتیاد ندارد

4.من تو سایت http://www.magic-mushrooms.net خوندم که باید با دوز کم مصرف magicmashrum رو شروع کرد یعنی 1 گرم مصرف میکنی بعد از 90 دقیقه اگه احساس بدی نداشتی یه کم بیشتر مصرف میکنی. 

جواب  
شما مجیک ماشروم را در حداقل دوز برای درمان میگرن مصرف می کنید  و هیچ وقت به اثرات بد و توهم ان نمی رسید دوز ۲ گرم در ۲۴ ساعت برای یک هفته و بعد ۵۰۰ میلی گرم هر ۱۲ ساعت این اثرات را ندارد
5.قبل از مصرف باید ذهنت خالی باشه و تو یه محیط ریلکس باشی که من در حال حاضر زیاد در محیط اطرافم ریلکس نیستم .این مشکلی نداره؟

برای شما نه ؟

6. اگه مشکلات ذهنی یا درگیری ذهنی داشتین هرگز magic mashroom مصرف نکنید.من به جز میگرنم به خاطر مصرف قرصام فوق العاده عصبی عجول لجباز و بد اخلاق شدم این مشکلی نداره؟ 

جواب  
به بخشید این مسائل (عجول و لجباز )پایه اش  خلقیات شما است که میگرن و داروهای اعصاب انرا تشدید کرده است شما از ابتدا لجوج بوده اید ولی بله بد اخلاقی مال بیماری شما است
7. هرگز وقتی دپرس هستین magic mash مصرف نکنید من یه بار حشیش هم مصرف کردم حالم بد شد فک کنم یه کم دپرسم این مشکلی نداره؟ 

جواب  
خیر ولی حشیش به شما سازگار نیست و حملات پانیک (ترس ) ان ضربانت قلب شما را بالا برده و روحیه شما را خراب می کند 8.اگه همه ی مواردی که گفتم ok بود من باید چه جوری مصرفم و شروع کنم بخورم یا بکشم؟! 
جواب  
به جواب های بالا مراجعه کنید

9.با توجه به این که اصلا ماشروم و نمیشناسم میتونم خودم تو خونه کشتش کنم آخه شنیدم انواع مختلف مجیک ماشروم هست که همشون سمی ان؟!!! 

جواب  
گروه های مجیک ماشروم سمی نیستند و متاسفانه در ایران راجبع  اثرات دارویی ان در درمان اختلات روحی و سرطان و بیماری های دیگر صحبت نمی شود و مجیک ماشرم مهجور مانده است و فقط  از ان بد می گویند 
توجه شما باید خودتان مجیک ماشروم را کشت دهید زیرا ثابت شده است کسانی که با گل و پروش گیاه کار می کنند به مرور دچار تغییرات خلقی می شوند و حتی می توانم بدون اغراق  بگویم کشت مجیک ماشرم هم می تواند اثرات درمانی برای شما داشته باشد به کشت ان به شکل پروش یک گیاه فکر کنید . 

لطفا به تک تک سوالام جواب کامل بدین چون فقط شمایین که میتونید کمکم کنید مرسی از وقتتون.

هیچ نظری موجود نیست: