در خط قطار تهران خرمشهر برنج مصنوعی چینی به خورد مسافران می دهند


در سفری به خرمشهر با قطار در رستوران با غذاهای کنسرو شده و برنج کنسرو شده روبرو شدم اول فکر کردم  قطارهای رجا برای حفظ سلامتی مسافران چه ابتکاری زده است اما ؟
بعد از اینکه در کنسرو برنج را باز کردند با دیدن دانه ای برنج که به یک اندازه بدون شکستکی بود با اون قد بلندشون متوجه شدم ای وای  پای  برنج مصنوعی چینی به ایران باز شده است .
روی جعبه کنسرو برنج یکی از مارک های مشهور تولید کننده های مواد غذایی بود گفتم ال الله یک کمش را بخورم ادم را که نمی کشه ؟
خوردن همان و دل درد گرفتن همان  گفتم خوب ما مسافرم و یک بار می خوریم اما بدبخت این  کارکنان قطار تهران خرمشهر که نمی دانند چه گندی را دارند می خورند
یک قوطی کنسرو برنج هم گرفتم و با خودم به تهران اوردم و روش چند تا ازمایش کردم و عکس هم گرفتم که به دلیل کندی سرعت اینترنت نتوانستم  انها را براتون اپلود  کنم
خدا معده ایرانی ها را از برنج مصنوعی چینی حفظ کند
انشاالله ؟
برنج مصنوعی  چینی چیست
چینی ها برنج مصنوعی را از ترکیب سیب زمینی و  صمغ (Resin) پلاستیک که از نفت به عمل می آید و ماده خطرناکی است، تهیه و به بازار آورده اند که اگر در ظاهر آن دقت کامل شود مشکل می توان تشخیص داد که دانه های برنج در قالب های مخصوص به طور مصنوعی درست شده اند. تارنمای veryvietnam که یکی از منابع خبری مهم در این مورد است می نویسد که:
اگر شخصی حدود سه کاسه کوچک برنج مصنوعی چینی را بخورد مثل اینکه یک کیسه پلاستیکی را خورده، به عبارت دیگر مواد سمی و صمغ موجود در مقدار برنج مورد بحث برابر صمغ یک کیسه پلاستیکی متوسط است که در نهایت سبب بیماریهای مزمن غیر قابل درمان شده و مرگبار خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست: