باب اسفنجی اقدام به ترک حشیش می کند


باب اسفنجی که معتاد به حشیش بود خودش تصمیم می گیرد که از دست این اعتیاد خلاص شود
مصاحبه با باب اسفنجی بعد از ترک حشیش
بابا اسفنجی حشیش را چطور ترک کردی ؟
باب اسفنجی تریاک کشیدم حشیش را ترک کردم .
باب اسفنجی تریاک را چطور ترک کردی ؟.
هرویین کشیدم تریاک را ترک کردم .
باب اسفنجی هروئین را چطور ترک کردی ؟.
شیشه کشیدم هروئین را ترک کردم
باب اسفنجی شیشه را چطور ترک کردی ؟
مفدرون کشیدم شیشه را ترک کردم ؟

بابا اسفنجی مفدرون را چطور ترک کردی ؟
مئو دالت کشیدم مفدرون را نرک کردم
بابا اسفنجی مئو دالت را چطور ترک کردی
کتامین استفاده کردم مئودالت را ترک کردم
باب اسفنجی کتامین را چطور ترک کردی
اکستاسی زدم کتامین را ترک کردم
باب اسفنجی اکستاسی را چطور ترک کردی
مجیک ماشروم زدم اکستاسی را ترک کردم
باب اسفنجی مجیک ماشروم را چطور ترک کردی
ال اس دی زدی مجیک ماشروم را ترک کردم

باب اسفجی ال اس دی را چطور ترک کردی

حشیش کشیدم ال اس دی را ترک کردم
..کشیدم ترک کردم 
http://images.wikia.com/nickelodeon/images/d/d9/Spongebob-Happy-spongebob-squarepants-154897_338_432.jpg

این داستان همینطور ادامه دارد
  • تاریخچه ماده مخدر کراک (دزومورفین )در ایران و جهان...
  • کراک چیست
  • مادران معتاد به متامفتامین دارای بچه های خنگ می ش...
  • معتادین به متامفتامین(شیشه) دچار کمبود ویتامین B12...
  • شیوع کمبود کلسیم در بیماران معتاد به متامفتامین (ش...
  • شیوع هیپوتیروئیدی در معتادان به متامفتامین (شیشه)
  • شیوع افت قند واکنشی در بیماران با سوء مصرف متامفتا...
  • مخدر قات (خط)-Catha edulis-Ghat, Khat, Qat
  • مقایسه قیمت متامفتامین (شیشه) در ایران و امریکا
  • شیوع سنی مصرف کننده گان متامفتامین در امریکا
  • مراحل تزریق و آماده سازی متامفتامین (شیشه)+عکس
  • ایران ششمین تولیدکننده داروهای حاوی مرفین و کدئین ...
  • 2C-Bمخدر جنسی ماهواره ای-نکسوس
  • معتادان به ماده مخدر کروکودیل در روسیه افزایش یاف...
  • دینورفین -پرودینورفین
  • گزارش هروئین آلوده به وارفارین در استان خراسان
  • پیامد مصرف کوکائین به روایت تصویر
  • سازمان بهداشت امریکا در وضعیت اماده باش حمله مخدر...
  • آیا ماده مخدر کروکودیل (دزومورفین )در امریکا رواج ...
  • پتیدین
  • چرا مخدر کراک بو ندارد چون هروئین ندارد ‌The smell...
  • fentanyl-فنتانیل
  • جنگ های انفصال امریکا و معتادان به مورفین(بیماری م...
  • اختراع نی ضد تجاوز به زنان و دختران و حساس به ماده...
  • فنتانيل-الفنتانیل-سوفنتانیل
  • کشف ارتباط میان بیماری اسکیزوفرنی و مواد روانگردان...
  • معز معتادان به شیشه (متامفتامین ) و کراک در قبر زو...
  • آیا ماده مخدرجدید کروکودیل (دزومورفین)از آلمان به...
  • کشف ماده مخدر از طریق اثر انگشت
  • هیچ نظری موجود نیست: