توهمات با ریتالین

توهمات با ریتالین
انچه در این مقاله می خوانید تجربیات مولف یا یکی از همکارانش است
به مدت سه هفته روزی 10 عدد ریتالین از منخرین مصرف شد .
بعد از مصرف فقط چند قرص ابتدا حالت شادی و نشاط دست داد .احساس می کردم داری انرژی زیادی هستم در طول مصرف این سه هفته شاید یک شب هم من نخوابیدم .
روز اول مصرف باعث شد که به طور ناخود اگاه تمایل به مصرف در من ایجاد شود .
اولین توهمات در شب ظاهر شد .سایه ها به شکل اشخاص و افراد و نقاشی ها در نظرم مجسم می شد .در خیابان در داخل ماشین ها ی خالی شبخ افرادی را می دیدم .جالب اینکه این تجسم سه بعدی بود یعنی اگر دور یک ماشین می چرخیدم و از زوایای مختلف داخل انرا می دیدم شبخ را هم سه بعدی می دیدم .
روی شیشه  پنجره در هنگام شب و نور کم همانند پروژکتوری که بر روی پرده در حال نمایش فیلم است تصاویری را می دیدم که بدون صدا بود .
و در ابتدا با بستن چشم قادر به ندیدن ان بودم
ولی بعد از مدتی در ذهن خود نیز این تصاویر را به صورت فیلم بدون صدا رویت می کردم .البته با چشم بسته
بر روی دیوارهای شهر تصاویری را از اشخاص مختلف می دیدم .
در یکی از این فیلم های خیالی دیدم که دوست دختر م در حال صحبت کردن با یک مرد است .در روی پرده های توری عکس شاه را می دیدم و روی کلید های برق که با نور ضعفی روشن می شدند تصویر مرد ریشویی را می دیدم .
اول تصاویر ساکن  و بی حرکت در شروع توهم ایجاد می شود و بیشتر در شب است .در موقع توالت کردن در داخل کاسه توالت که کمی اب جمع شده بود تصویر کارگری که برای تمیز کردن منزلمان می امد را به وضوح می دیدم .
بعد از مدتی تصاویر گوناگونی از اشنایان و بخصوص دشمنانم را بر روی فرش می دیدم .
بعد از دوهفته استفاده به میزان 6 کیلو لاغر شدم اصلا تمایلی به خوردن و خواب نداشتم .
احساس کردم در داخل گوشم میکروفنی قرار دارد که با من صحبت می کند وبه وسیله دستگاهی فکر من باز خوانی می شود .
یکبار پاسداری من را گرفته بود تصویر او همانند یک فیلم در ذهن من بود و فکر می کردم او با گذاشتن سیستمی فکر من را می خواند و می تواند با من صحبت کند .
کلمات را به صورت عکس برای خود معنی می کردم و فکر می کردم که این نوعی ارتباط با رمز با من است .
مثلا اگر کسی می گفت رضا من فکر می کردم می خواهد به من برساند اذر  .رفت  طرف می شد و کجا به معنی جک ای و جمهوری اسلامی را معنی می کردم جمع حوری ها سلامی .
.کار ان چنان بالا گرفت که لغات را ابتدا ناخود اگاه به انگلیسی در مغرم می نوشتم و بر عکس فارسی می خواندم مثلا پشه pasheبه معنی سپاه برای من بود .
احساس می کردم نیروهای سپاه به دنبال من هستند و من مامور سازمان جاسوسی هستم که قرار است با سازمان سی ای ای تماس بگیرم .
بعد از سه هفته و قطع ناگهانی ریتالین  ابتدا به مدت 3 شبانه روز خوابیدم . بعد از بیداری همه اش دنبال این بودم که دوباره ریتالین مصرف کنم .به مدت شش ماه درچار اختلال در خواب رفتن و غذا خوردن شدم .بیشتر دندانهایم به علت کمبود کلسیم احتیاج به دندانپزشک پیدا کرد .
دچار اتروفی (اب شدن ) عضلات در ناحیه کمر بند لگنی و شانه شدم .میزان قدرت عضلانی من به مقدار زیاد کاهش پیدا کرد.
توجه =توهم با ریتالین بعد از مدت طولانی و استفاده بالا ایجاد می شود .در صورتیکه توهم با تی اچ سی و کتامین و دکسترو متورفان و قارچ جادویی و کاکتوس سن پدرو و حشیش و بنگ  و کلا روانگردان ها در یک دوز استفاده دیده می شود .

یکی از مضرات ریتالین در استفاده طولانی مدت کمبود کلسیم و پوکی استخوان است و دیگر از بین بردن لیبدو و میل جنسی است .از اثرات بد ان می توان به اب شدن عضلات و کاهش قوای جسمی و ایجاد حالت پارانوئید اشاره کرد .در کسانی که سابقه اسکیزوفرنی دارند احتمال بروز ان بسیار زیاد است و علایم مصرف طولانی مدت ان همانند بیماران اسکیزو فرن است .

opium: توهم با ریتالین

opium: توهم با متکاتینون و متامفتامین (شیشه)

هیچ نظری موجود نیست: