دهه 1360 شروع آزمایشات فوق سری طرحArousal سازمان CIA بر روی ایرانیان (قسمت دوم).

این پست نوشته شده و  در کتابی که بعدا چاپ می شود  منتشر خواهد  شد اما فعلا به علت های زیادی  از چاپ ان معذور هستم زیرا مدارک بدست امده حاکی از همکاری بعضی از ارگانها و سازمان های  دولتی در دهه 1360 با یک سازمان علمی خارجی و دریافت مبالغی از ان سازمان است 
 یک سازمان علمی چند ملیتی به  عنوان پژوهش در مورد مسایل جنسی در ایران بر  روی  نزدیک به 199 نفر ایرانی بدون اگاهی این افراد  ازمایشات غیر قانونی انجام داده  است .
 من هم اکنون هم دارای دو پرونده یکی در سازمان نظام پزشکی و یکی در سازمان مبارزه با مواد مخدر دارم که  توسط سازمان نظام پزشکی  به من دستور داده شده است این وبلاگ را تعطیل کنم نوشتن حقیقت فعلا در این شرایط ممکن نیست . 
فعلا مطالب اولیه به مرور توضیح داده می شود تا برسیم به اصل مسله 


دهه 1360 شروع آزمایشات فوق سری طرح( Arousal ) بخش (برانگیختگی جنسی)سازمان CIA در ادامه طرح کنترل فکر بر روی ایرانیان بود (قسمت اول).

هیچ نظری موجود نیست: