درد قفسه سینه همراه با طپش قلب و تنگی نفس و حملات پانیک با مصرف مخدر گل /ژنتیک حملات ترس و اضطراب با ماری جوانا گل

سلام و خسته نباشید... دکتر ممنون میشم جواب منو سریعتر بدین چون دارم زجر میکشم یک ماهه.. دکتر تقریبا دو ماه پیش من مقدار کمی الکل مصرف کردم و چند ساعت بعد از مصرف درد بدی در قفسه سینه احساس کردم که تا چندین ساعت خواب رو ازم گرفته بود که با یک عدد ژلوفن درست شدم... پس از آن یک ماهه پیش برای اولین و آخرین بار ماده مخدر ماری جوانا گل رو کشیدم و بلافاصله پس از کشیدن احساس درد در قفسه سینه چپ و تنگی نفس و تپش قلب پیدا کردم که هیچ جوره درست نمیشد.
هرچی هم دکتر عمومی میرفتم همه ی اینها رو توضیح میدادم یا ژلوفن بم میدادن یا دیازپام تزریق میکردن ولی من هیچ بهبودی احساس نمیکردم.
 بعد از گذشت یک هفته با مراجعه به متخصص ریه و انجام تست های مربوطه گفتن مشکل ریوی ندارم و پیش متخصص قلب رفتم و ایشون با اکوی قلب گفتن پرولاپس دریچه میترال دارم و چهار قرص تجویز کردن.
نورتریپتیلین و پنتوس و آلفن ایکس ال 100 و متورال 50 و گفتن اینا رو تا دو ماه مصرف کنم درست میشه و گفتن روز به روز بهتر میشم. با گذشت چند روز کمی بهتر شدم ولی الان بعد از یک ماه شرایطم دوباره مثل اول شده و درد در تمام بدنم میپیچه. ضعف و خستگی هم دارم. راستی تو این مدت با مصرف سیگار یا انجام رابطه جنسی علایم بیمیریم بیشتر میشد. 23 ساله هستم. دکتر ممنون میشم جوابمو هرچه سریعتر لطف کنید چون واقعا دارم از درد دیوونه میشم... ممنون
درد قفسه سینه همراه با طپش قلب و تنگی نفس با مصرف مخدر گل  نشان از وجود ژن خاصی  از بیماری  حملات ترس و اضطراب است
سلام
ایکاش وزن و قد خود و گروه خونی خود و میزان  تحصیلات  خود  را برایم می نوشتید
ابتدا به بیند کدام یک از گفتار زیر غلط است و بعد ازمایش های چربی خون اسپرم کانت و تست کبد انجام بدهید و جواب انرا برای من ایمیل کنید تا  بگویم  درمان چیست
اکثرا کسانی که دچار حملات  ترس می شوند دارای گروه خونی o و یا AO هستند
بعضی از انها دارای سابقه سرطان در خانواده درجه اول بخصوص پدر بزرگ و مادر بزرگ مادری و پدری  می باشند.
بیماران دچار حملات ترس اکثرا در کودکی بچه بد غذایی بودند
اکثرا در سابقه فامیلی در اقوام نزدیک مثل خواهر و یا خاله سابقه میگرن و افسردگی و حساسیت فصلی و یا ابریزش حساسیتی و حملات پانیک   دیده می شود و یکی از والدین یا خواهر و یا برادر دچار ناراحتی معده  هستند و سابقه باکتری هلیکوباکتر را دارند
مادر بیماران اکثرا دچار کم خونی فقر اهن   است  اما  بسیار مهربان اس و جالب اینکه در بین دیگر بچه ها   این بیماران محبت بیشتری را از مادر دریافت می کنند  اما خود بیماران  این مسله را قبول ندارند  مادر این بیماران     اکثرا افکار وسواس گونه و افسردگی دارد
اگر دارای چهار دایی باشند  به احتمال قوی کوچکترین دایی بیمار دارای تحصیلات زیادی نیستو اعتیاد به مواد مخدر در او دیده می شود

انچه در بالا نوشتم از یک طرح ژنتیکی  است 
متاسفانه  این بیماران دارای یک ژن  هستند که  می تواند از وسواس  تا تکانشگری و کم خونی فقر اهن و  اضطراب و متابولیسم  چربی و جذب فنول از معده  تا سرطان و غیره روی ان است و هر کدام از برادر ها و یا خواهر های بیمار  قسمتی از ا نرا می گیرد  مثلا خواهر میگرن می گیرد  بیمار تکانشگری عصبی  این ژن را دریافت می کند
بعلت نبود نوعی ژن خاص  بیماران از ابتدا مستعد اختلالات اضطرابی میباشند و مخدر گل انرا فعال کرده است بیماران  ابتدا باید  یک ازمایش چربی خون اسپرم کانت و سونوگرافی کبد انجام بدهند
اگر کبد چرب گرید 1 بود  و میزان انزیم  SGPT کبد بالا حتی  5 واحد بالا باشد و میزان  کلسترول و ال دی ال بیماربالا تر از 10 از میزان طبیعی کار درمان شما طولانی است

هیچ نظری موجود نیست: