آخرین سردار روانگردان در ایران (تنهاترین سردار روانگردان )

آخرین سردار روانگردان در ایران
این نمودار مورد علاقه ترین  اسلاید من است  که نشان دهنده کل مسله مواد مخدر روانگردان است
امار می گوید حدود 25 در صد افراد دوست دارند حداقل یک بار توهم را تجربه کنند
شاید من جزو ان دسته از افرادی باشم که  تاکنون هزاران بار توهم زدم ولی هیچ علاقه ای به توهم ندارم

من بیشتر طرفدار داروهای نوتروپیک هستم گو اینکه استفاده از انها نیز اکنون با سن سال و شرایط جسمانی من سازگاری ندارد

اخرین سردار
داشتم امروز این فکر را می کردم که شاید من اخرین سردار مواد مخدر روانگردان در ایران باشم ؟؟؟
کسی که در عین تقبیح  روانگردان ها از انها برای درمان اعتیاد به روانگردان ها و کاهش رواج دیگر روانگردان ها استفاده می کند
شاید اگر در زمانی دیگر و در کشوری دیگری بودم من هم تراز  افرادی چون شولجن یا هوفمن ویا هانس کارل می شدم ولی اکنون در کشوری زندگی می کنم که صحبت از ازاد کردن استفاده از روانگردان ها دست کمی از جرم ارتداد ندارد  و مجاذات ان سوزاندن در اتش و سر به دارد شدن  است
تنها ترین سردار روانگردان
نقل شده اگر پرچم مواد مخدر روانگردان از دست سر داری بیفتند سردار دیگری انرا برداشته  و راه را ادامه می دهد ؟؟
انشالله بعد از من هم سرداری پیدا شود و این راه را ادامه بدهد به شرط انکه  در این حرکت سردار  سر به دار نشود ؟؟
نویسنده
نویسنده بالا توی توهم بوده حالا نمی دانم خودم  این را نوشتم یا توی توهم این را نوشتم یادم نیست یا کسی دیگر جای من نوشته من فکر کردم خودم نوشتم ؟؟
opium.site: توهم سه بعدی با دیفن هیدرامین .سایمتیدین .کلونیدن ...
opium.site: فایده خدای گونه شدن چیست (خدای دنیای توهم 3)
opium.site: دنیای توهم زیبا و بهشتی یا زشت و جهنمی (خدای دنیای توهم )
opium.site: خدا درون یک قرص است Avatar Meher Baba (اوتار مهر بابا )

 opium.site: ماری جوانا و حشیش در صدر پرمصرف ترین مواد مخدر در جهان
opium.site: 5-MeO-DALT ماده مخدر روانگردان صنعتی جدید 5 متوکسی ...
opium.site: گیاهان و قارچ ها ی روانگردان Psychoactive Plant & Fungi ...
opium.site: فرم جدید ماده مخدرصنعتی روانگردان دو سی ایی2C-E strips ...
opium.site: گیاهان روانگردان List of psychoactive plants
opium.site: مخدرجدید روانگردان صنعتی متوکسیتامین Methoxetamine ...
opium.site: مخدر روانگردان صنعتی جدید (آسمان وانیلی )vanilla sky و ...
: روانگردان امپاتوژن چیست .Empathogen-entactogen
opium.site: مخدر روانگردان جدید صنعتی دو سی پی 2C-P چیست ؟
opium.site: ماده مخدر روانگردان جدید صنعتی مالی Molly چیست (شکل ...
opium.site: ماده مخدر روانگردان صنعتی جدید ترشیده (حنایی)(اکستاسی ...
opium.site: قرن بیست یکم کشورها در اسارت روانگردان های جدید صنعتی

برچسب‌ها

هیچ نظری موجود نیست: