فیلتر فیلتر شوند وبلاگ های من زین متامفتامین نویسی که من می کنم

روز پنج شنبه  اینترنت  فارسی در ایران بر روی سرورهای داخلی قرار گرفت و از همان زمان نیز وبلاگ phobus با بیش از 5000 مطلب که نزدیک به نیمی از انها درباره مواد مخدر بود بطور کلی حذف شد 
از ابتدا هم می دانستم که  ایجاد وبلاگ فارسی  سر انجامی جز فیلترینگ و حذف ندارد ولی چون می خواستم مطالب علمی و دست اول را در اختیار هم وطنان خود قرار دهم اقدام به  ایجاد چندین وبلاگ نموده که بیشتر انها حذف شد و سرانجام نیز وبلاگ yazdanniaz.blogsky.com  بعد از 23 ماه که از شروع کار ان می گذشت و از ابتدا نیز فیلتر بود حذف شد 
این مسله در حالی اتفاق افتاد که حداقل روزانه چندین هزار نفر از وبلاگ فوبوس بازدید می کرده اند و ظرف 23 ماه  امار وبلاگ phobus به بالای یک نیم میلیون نفر1500000 رسیده بود 
در هر صورت پایان کار وبلاگ فوبوس phobus به معنی مرگ علم و پایان  کار ما بر روی اینترنت نیست 
ما امدیم تا جهل و نادانی را درباره مواد مخدر از بین برده و اخرین اطلاعات علمی را چه خوب یا چه بد در اختیار مشتاقان علم قرار دهیم 
خیلی علاقه  دارم که حداقل روزانه یک مطلب جدید علمی  برروی این وبلاگ opium.site قرار دهم ولی به علت مشکلات فراوان در ورود به این وبلاگ که گاهی تا نیم ساعت طول می کشد و قطع وصل ان این کار میسر نیست 
در اخر کلام  اخرین پست های وبلاگ yazdanniaz.blogsky.com=phobus  را در این وبلاگ که هر دو متعلق به من yazdanniaz می باشد را می نویسم

فیلتر فیلترینگ شوند وبلاگ های من
زین متامفتامین نویسی که من می کنم
نمی دانم چه کسی این کار با ما می کند
گر در سایتی نوشتم متامفتامین 
فردا ان سایت را کله پا می کنند
شاید مجریان فیلترینک خود قاچاقچی مواد اند ؟
که ز ترس رسوایی این چنین کارها با ما می کنند ؟

ریتالین چیست
چو باز فصل کنکور آغاز شد                  سر ریتالین بازی دوباره باز شد
قیمت ریتالین سر به فلک کشید                پول بنده زاده این اخرها ته کشید
چون به ریتالین گشته بودم معتاد من            رفتم به مسجد دعا کردم این خدای من
برسان از سر رحمت ریتالینی                   که جز تو دیگر ندارم اتکایی من
ناگهان دیدم از اسمان افتاد بسته ای ریتالین       شاد گشته برداشتم ان  ریتالین را من
دست به سوی اسمان بلند کرده گفتم            خدایا خدایا تو هستی واقعا خدای من
ناگهان ز غیب بر امد نهیبی که می گفت           چو حال تو ای بنده بدیدم چنین زار
اخرین بسته ریتالین خود فرستاد م به ناچار          اماکمی کمتر بزن برای من هم چند تایی باقی بگذار ؟؟

اخرین یاداشت دکتر یزدان نیاز =phobus

متاسفانه از دیروز به دلیل مشکلاتی که برای من مشخص نیست ورود به قسمت مدیریت این وبلاگ بسیار مشکل و گاهی غیر ممکن است و حتی استفاده از فیلتر شکن هم جواب نمی دهد به این جهت تا اطلاع ثانوی و رفع مشکل فیلترینک پستی بر روی این وبلاگ قرار نمی گیر د و شاید این اخرین پست من باشد
انشالله دوستانی که با ما بودند توانسته باشند از مطالب ما بهره کافی را برده و بر معلومات و دانش خود افزوده باشند
به امید دیدار دوباره موفق باشید
این هم پیام مدیریت وبلاگ بلاگ اسکای بعد از دو سال تلاش ما در فوبوس
This account is terminated for violating our terms and conditions.

وبلاگ مورد نظر به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات سایت مسدود می باشد


با توجه به اینکه تمام مطالب ما در ظرف این چند ماه اخیر علمی بوده است و مورد توجه سایت ها ی خارج از کشور قرار گرفته بود از حدود ۴۸ ساعت قبل از بسته شدن این وبلاگ مطالب علمی ما با پر وکسی های ازاد از طرف چندین سایت خارجی در اختیار عموم قرار گرفته بود که این امر موجب نارضایتی سیستم فیلترینک از دخالت اجانب در امر فیلتر کردن وبلاگ های فارسی گریبان ما را گرفت و به کل اکانت ما را مسدود کردند
این نشان دهنده ان است که علم در ایران برای اجانب ارزش بیشتری دارد تا دولت جمهوری اسلامی ؟؟؟
ما قربانی علم پرستی بیگانگان و کوته بینی هموطنان شدیم ؟
نمونه های از پروکسی های که به ما در اینترنت لینک داده بودند .

متامفتامین.Methamphetamine .شیشه - phobus هرگونه کپی پیست ...



www.opixel-lab.net/kn/index.php?url...ذخیره شده
متامفتامین.Methamphetamine .شیشه - phobus هرگونه کپی پیست اقتباس آزاد است ؟ - فوبوس.火衛一.Φόβος.フォボス.Phöbus.Фобос.

متامفتامین .شیشه.کراک.حشیش.کوکائین.ریتالینyazdanniaz ...

www.mehr10.pc32.info/index.php?url...ذخیره شده
(0); هنر (1); داستان مصور (3); احمدی نژاد (3); متامفتامین .مت آمفتامین (9); دراکولا (1) ... Irene about herself: I have been training all my life… At early age I started with ...

phobus اعتیاد و فحشا یک رو و فقر بیکاری روی دیگر یک سکه هستند




هیچ نظری موجود نیست: